#5

454 36 2
                                    

POV GEORGE:
Dream na mě nějakou dobu koukal jak uklízím a pak si vzal sluchátka a deník do kterého hned začal něco psát. Proč má tolik tajemství? Ta maska, deník má snad ještě něco.
Ale co mě z toho zajímá asi nejvíce je to jak Dream vypadá bez masky. Ani nevím co bych dal za to abych ho mohl vidět bez masky. Rozhodl jsem to jít zjistit. Dream vypadal , že spí tak jsem potichu natáhl ruku abych mu sundal masku. On mi však ruku pevně chytl. Já jsem truchu sykl bolestí a on povolil svůj stisk.
„Co to děláš Gogy?"„No... Popravdě řečeno chtěl jsem tě vidět bez masky.“
„ Nějak si troufáš. Co za to?“ „ Počkat.. co zaco?“ „ Co za to abych si sundal masku?" „ J-já nevím. Co by si chtěl?“ Dream si najednou povytáhl masku až k nosu. Takže byly vidět jen jeho rty. Čekal jsem co se stane dál a on mě políbil. Jeho rty byl tak hrubé a měkké zároveň, ale počkat to už jsem někdy zažil. Ten sen! Počkat ne já...ne to ne. To nemůže být pravda.

POV DREAM:
George najednou jakoby přestal vnímat. „Gogy ? To líbám až tak moc skvěle?“ musel jsem se pousmát nad svojí poznámkou. „Ano~ tedy NE! Ne“
Začal na mě najednou George 'řvát' .„C. právě jsi mě urazil. „Promiň věř mi, že to jsem opravdu nechtěl,ale zas tak skvěle nelíbáš.“ ušklíbl se na mě George.

Já se omlouvám, že je to tak krátké,ale když už jsem vám slíbila, že něco vydám do konce měsíce tak to vydám aspoň 3 dny po 😅

WHY?! (dnf) Kde žijí příběhy. Začni objevovat