#6

486 33 11
                                    

No jsem zpět. Ano pořád žiju... bohužel,ale to je jedno tam ta kapitola (všichni víme jaká) rozhodla jsem se že ji tam nechám,ale budu dělat jako by se to nestalo takže budu pokračovat jakoby od páté kapitoly. No nic užijte si kapču.

Pov Dream
Když jsem Gogyho políbil tak jsem snad byl v ráji. Asi jsem blázen, ale mám chuť to "oslavit" takže nějaká ta menší párty by neuškodila. „Gogy?”„Huh? Oh. Dreame neříkej mi Gogy.” „A co mě k tomu asi donutí?” řekl jsem lehce flirtovně.„ Dreame nech toho. Na tohle vážně dnes nemám náladu!“ řekl dost chladně, že jsem si myslel, že to snad nemůže být ten kluk který se většně jen směje a dělá jednu blbost za druhou.

George odešel do koupelny a já šel za Sapem do obýváku.„Dreame? Co se stalo s Georgem, že je tak bez nálady a bez života?”„Já vlastně ani nevím. Políbil jsem ho a on jako by nevnímal,jako by si na něco nebo někoho vzpomněl.”

Pov George
Odešel jsem do koupelny a tam jsem se zamkl. Sjel jsem zády po bílých dveřích a začal brečet. Nevím co se stalo, ale jako by ta vzpomínka ze mě vysála život nebo tak něco. Najednou jsem v pootevřeném šuplíku spatřil něco lesklého. Zvedl jsem se a šel k světle hnědému šuplíku. V šuplíku byla žiletka. A co mě nenapadlo, že?
Vzal jsem žiletku do ruky a řízl se do druhé ruky. Po chvíli jsem měl ruku celou červenou a uznal jsem za vhodné, že to bude stačit...pro dnešek.

Chtěl jsem si ruku umýt, ale začalo to pálit a to extrémně. Když jsem si konečně ruku umyl tak jsem si jí utřel do oranžového ručníku. Ta ruka furt pálila, ale to byl v tu chvíli můj nejmilejší problém, co byl můj aktuální problém bylo to, že jsem na sobě měl triko s krátkým rukávem. Na pračce ležela nějaká černá mikina tak jsem si ji oblékl. Sakra to je Dreamova mikina. No snad to nebudou moc řešit a nechají mě si jít v klidu lehnout.

Vyšel jsem z koupelny a málem v razil do nějaké holky. Nevím co se děje, ale probikávala led světýlka a hrála hudba. Nějaká úplně random. Pořádně jsem ji nevnímal. Šel jsem zpět do pokoje. Než jsem vešel dovnitř všiml jsem si, že tam nesedí jen Sapnap a Dream, ale i nějací random lidé.

Odešel jsem do již zmíněného pokoje a lehl si na postel. Vzal jsem do ruku telefon a otevřel TikTok. Nic nového tam nebylo jen samé edity na Dream smp a dnf atd. Chtěl jsem už jít spát,ale do pokoje přišel Dream, odhodil svoji masku která se trefila rovnou do skříně. Slyšel jsem jen křupnutí. Najednou přišel Kew mě a já začal pociťovat ne jen jeho rty na těch mých, ale i štiplavý pach alkoholu.
‼️‼️
Dream mě začal vášnivě líbat a já nespolupracoval. Bylo to tak nepříjemné. On si všiml, že nespolupracoju a chytl mě za krk a přitlačil ke zdi. Začal mě líbat ještě vášnivěji a já byl donucen spolupracovat. Začal mi sundavat mikinu. S mikinou mi sundal rovnou i triko. Začal mě lízat na břiše. Ruce mi tiskl na zeď nad mojí hlavou. stiskl ještě mi je snad ještě víc a já už to nevydržel a zařval bolestí. S Dreamem to absolutně nehlo. Začal mě líbat na krku a u toho mi sundaval kalhoty. Začal jsem sebou všelijak házet a jeho jediná reakce na to bylo , že mě kousl do bradavky. Pak začal sundavat triko i sobě. Sundal si i kalhoty a já už jen čekal na to nejhorší. Samozřejmě, že jsem se ho snažil odstrčit, ale Dream jako co si budem je o něco silnější. Dream mi začal sundavat boxerky (co já vím co nosí) chvíli mě jen osahával,ale pak mě otočil na břicho a bolestně do mě vnikl. Znovu jsem zařval bolestí. Začal přirážet. Nejdříve pomalu,ale pak zrychlil. Nebyla tam žádná známka slasti. Začal jsem brečet„aaah“ vůbec to nebylo slastí nýbrž bolestí. Dream už se konečně udělal, slezl ze mě a lehl si vedle mě.
‼️‼️
Já bych nepřežil s pocitem, že se vedle mě má Dream probudit nahej. Oblíkl jsem mu aspoň boxerky a kraťasy. Já si oblékl boxerky a tu Dreamovu mikinu. Nechtěl jsem si jí ji vzít,ale nechtělo se mi spát v džínách a aby hned po ránu byli vidět moje boxerky...

Můžete mi někdo vysvětlit co sem to sakra zplodila za kapitolu?! Vím že je to strašný. Spicy píšu poprvé a nechtělo se mi čekat až budou moct kámošky. No tak si užijte hezký zbytek doby kdy si to čtěte ♥️

WHY?! (dnf) Kde žijí příběhy. Začni objevovat