Karl pov
Řekl bych že náš plán na zlepšení nálady šel celkem dobře.
Podíval jsem se na George, který spokojeně oddychoval na Dreamovi. Opatrně jsem ho pohladil po vlasech a v tu chvíli na mě zavrčel jak Dream tak Sapnap. „Sakra prestaňte žárlit debilové." řekl jsem a otočil se zpět k Nickovi. Ten mi dal pusu na čelo a odvrátil pohled zpět k běžícímu hororu na obrazovce.Moc mě to nezajímalo a tak jsem se pokusil opatrně zvednout. Překvapivě to šlo a tak jsem šel zpět do Nickova pokoje. Tam jsem projížděl sociální sítě. Ne že by mě to bavilo, ale furt to bylo zajímavější než ten horor. Idk co to bylo. Možná kdybych vnímal tak mě bude zajímat.
Po asi třech hodinách jsem se začal fakt nudit a sešel jsem opět schody dolů. „Hele kluci? Nepůjdeme někam ven?"zeptal jsem se a na to jsem dostal pokynutí hlavou od Nicka. Dream s Georgem se ještě víc přitulili a tak jsem usoudil, že nikam nejdou. Já a Nick jsme si vzali skaty ( já nevím jak se to skloňuje i když vlastně ani nevím jak se to píše 😫🖐️) a vyjeli jsme do parku. Tam jsme asi hodinu jezdili a pak jsme se odebrali do obchoďáku. Ten jsme prošli úplně celý a odjížděli jsme s plnými taškami zpět za Georgem a Dreamem.
Pov George
Naposledy si pamatuju , že jsem se přitulil k Dreamovi a usnul. Probudil jsem se na Dreamově hrudi , který si s někým psal. „S kým si to píšeš lásko?" zeptal jsem se rozespale. „ S kámošem. Zítra pořádá párty tak se mě zeptal jestli nechci přijít taky."„aha. A půjdeš tam ?" „No.. sám určitě ne. " řekl a otočil se na mě. „To jako , že mám jít s tebou?" podíval jsem se na něj překvapeně a on kývl hlavou na znamení souhlasu. „N-no tak dobře...a v kolik to bude začínat?"„um, v devět večer. Jo a jen tak btw, že ti budu moct vybrat oblečení?" podíval se na mě psíma očima a já jen zakroutil hlavou nad tím jak dětinský dokáže být. Mezitím jsem uslyšel odemykání dveří. Tak jsem usoudil, že se Sap a Karl se vrátili.Další den
Probudil jsem se v Dreamově obětí a začal si prohlížet jeho obličej. Byl krásný když nenosil tu otravnou masku. Nad tou představou, že by si měl zase vzít tu masku jsem se zamračil a snažil se dostat z jeho sevření. Hm. Jako by to šlo, že? No v tom případě jsem zvědaví co ti zbylí dva inteligenti vymyslí k snídani.Konečně se Dream probudil a pustil mě. Samozřejmě bez jemného polibku se to neobešlo. Vztali jsme a šli do kuchyně, která byla provoněná palačinkami. Sedli jsme si ke stolu a Sap před nás položil palačinky.
(Nemohla jsem si odpustit sem nedat obrázek jak to vypadalo :D)
Bylo to výborné. Mohl bych palačinky jíst věčně,ale to bych hodně brzo vypadal jako koule.
(Haha. Jelikož je autorka líná svině tak vás hodím hodinu před začátkem párty:) )Za hodinu jsme měli jít k Dreamovu (zkurwena čeština -_-) kamarádovi. Moc jsem se těšil, že poznám Dreamovi přátelé. Byl tu ale jeden detail....Dream mi měl vybrat oblečení. Bál jsem se co mi vybere a taky oprávněně. Nevím kde to sakra vzal ale do rukou mi podal: modrý crop top, černou sukni ,kostičkované silonky a bezprstové kožené rukavice. „Kurwa a tohle si vzal kde?!" vykřikl jsem na něj a on mě jen popostrčil do koupelny. Takže si to mám vzít jako na sebe?! To ne. Ne ne ne .
Po asi dvaceti minutách jsem ani nevím jak vyšel z koupelny v oblečení, které mi Dream dal. Postavil jsem se před Dreama a ten se instantně začal červenat. No tak to bude něco -_-
(Upravená fotka z googlu. Dejme tomu že vypadal nějak takhle xd)
Vyrazili jsme z baráku a šli rovnou za Mikem(random jméno co mě napadlo,ok?) Dream mi řekl jak se jmenuje. Bydlel prej ani ne o ulici dál tak jsme šli pěšky. Když jsme s Dreamem dorazili k Mikově vile tak Dream zazvonil na zvonek. Po chvilce otevřel Mike. Cítil jsem se neskutečně trapně. Mike si mě prohlídl od mích kulatých brýlí na hlavě až po špičku mích tenisek a u toho si skousl ret a pak se zeptal. „ čau kámo. Kdo je tenhle sexy kluk?" vůbec mi to nebylo příjemné a kord při tom co jsem slyšel„To je můj kámoš George" v ten moment se mi zastavil svět. J-já jsem jen kámoš? Jen kámoš? začali mi ztékat slzy po tvářích. Čekal jsem, že se mě zastane ,ale on jen řekl, že jsem jen kámoš.
Rozeběhl jsem se pryč a za sebou jsem jen slyšel zmatené volání mého jména. Nezastavoval jsem , neohlížel se , jen jsem běžel dál a nechal ztékat slzy ,kterým jsem se nedokázal ubránit. Ztratil jsem se mu.
Pov Karl
Lekl jsem se když jsem společně s Nickem uslyšely prásknout dveře. Po chvilkovém zvuku běhu po schodech už mi George brečel do ramene a já ani Nick jsme nic nechápali. Opatrně jsem ho objal a začal ho hladit po zádech. Nick pochopil, že by bylo lepší kdyby nás tu nechal o samotě a tak odešel.Jelikož nemám sebemenší ponětí o tom co je to spánek tak tuhle kapču píšu kolem 4:00 zhruba od 2:00 protože sem poprvé v životě ochutnala Monster ultra 😅👍🏽
A jen malá otázka. Chtěla bych udělat vánoční speciál a vás se chci zeptat jak by to mělo vypadat jestli: 1)dlouhá kapča
2) dnf a karlnap Vánoce mimo story
3) bych se mohla nenápadně přisrat do příběhu společně s kamoškama a bylo by to jako dnf a karlnap vánoce a my
4) jen tak vyprávění jak probíhali Vánoce u mě ve škole ,z mého pohledu (because why no😅)
ČTEŠ
WHY?! (dnf)
FanfictionJe to fanfikce o ničem, nečtěte to 🤣 Ne prosím, fakt to nečtěte, pokud nechcete dopadnout stejně jak já. Není to moc dobrý... •••••••••••••••••••••••••••••••••••• #3 diary #52 dream #43 dreamsmp #18 karl #38...