No Ehme

463 36 10
                                    

DREAM POV:
Já jsem políbil Gogyho, co mě ale mrzí je to, že stejně necítil to co já chtěl jsem ho celého. Byla to taková ochutnávka, ale já chci celý kus. Začal pociťovat velkou chtivost.

Time skip
Byli jsme v obýváku a k tomu co se stalo u mě v pokoji už jsme ani jeden nic neřekl.„Kluci? Nechcete uspořádat nějakou "uvítací párty"?
Jako by si mi mluvil z duše." Uchetl sem se. „Dreame však víš, že to já umím" podíval se na mě Sapnap a já si v tu chvíli uvědomil co tím myslí. Když jsem se otočil na George tak jsem viděl jak mu ukápla slza.

Proč brečí? Neskutečně mě to užírá ho takhke vidět. Objal jsem ho a on se přítulil, ale pp chvíli jako by se vzpamatoval. Odstričil mě a odešel pryč. Co se to zase stalo? Naposled takhle vypadal když se s ním rozešel jeho přítel.

Už je to asi hodinu a George pořád nikde. Zkoušel jsem mu volat nebral,psal jsem mu a taky nic. Po nějaké době mi George začal volat.
„Gogy kde si? Proč si odešel udělali jsme ti snad něco?" vychrlil jsem hned na George který začal ubrečeně mluvit. „Dreame abych řekl pravdu čekal jsem, že první den bude lepší a ne, že se dozvím, že si měl něco se Sapem" řekl George zklamaně do telefonu „co je ti vůbec do toho jestli jsem s ním něco měl?! Je to můj život a ty nejsi můj přítel Na to aby si mi říkal s kým můžu spát nebo ne!" „jo máš pravdu. Nejsem tvůj přítel. Nemůžu ti rozkazovat s kým můžeš nebo nemůžeš spát. Tak promiň, ale já tě miloval, miloval jsem tě tak moc že mě užírá teď tady na tebe řvát přez telefon. Užírá mě to tak moc, že vždy když jsem viděl tu tvojí stupidní masku tak jsem měl sto chutí ji roztrhnout jen kvůli tomu abych viděl tvé pocity, abych viděl jestli o mě máš zájem!" začal na mě George řvát fakt ubrečeně a já to nezvládl. „Gogy já jsem nech-" „a co já mám dělat s tím, že si nechtěl?! Večer mě nečekej. Vlastně už mě vůbec nečekej"

Já se fakt omlouvám že je to tak krátké ale nemam moc nápadů :c

WHY?! (dnf) Kde žijí příběhy. Začni objevovat