#4

493 39 3
                                    

Takže ahoj ňaminy 😘 🍔 jsem tu zpět s novou kapčou doufám že se vám bude líbit 😉

GEORGE POV:
Když mi tedy oznámili, že budu muset spát s Dreamem v jedné místnosti tak se mi udělalo lehce špatně. Ani nevím proč, Dreama beru jako nejlepšího kámoše a teď s ním mám být každý večer v jedné místnosti, co místnosti o to ani tolik nejde, ale být s ním v jedné posteli?! To už je na mě moc a tak jsem se rozhodl zeptat:„Hele a nemohl bych spát třeba na gauči?" Když to slyšel Dream zarazil se a s vcelku smutným povzdechnutím se na mě otočil. Nechápal jsem proč, každopádně to vypadalo, že chce abych s ním sdílel postel. Agh jak já Dreama nesnáším. Samozřejmě že ho mám rád, ale ne až tak moc je to prostě nejlepší kamarád. Ovšem nejsem si jistý jestli mě Dream nebere trochu jinak... Šel jsem si tedy dát kufr k němu do pokoje. Když jsem otevřel myslel jsem, že umřu.. Dal jsem rychle kufr dovnitř a zabouchl za sebou dveře. Když jsem viděl ten nepořádek co tam má tak jsem to tam prostě nemohl nechat. Zapl jsem si nějaké písničky a vrhl se do úklidu. Po několika minutách někdo začal klepat na dveře.

POV DREAM :
Po několika minutách co se George zabouchl u mě v pokoji tak jsem měl strach a tak jsem zaklepal na dveře. Po chvilce ze dveří vystrčil hlavu George se sluchátkama a červenýma... očima? On snad brečel ? Udělal jsem mu něco? Nebo se mu něco stalo?nebo snad dostal nějakou špatnou zprávu?

POV GEORGE :
Než jsem otevřel dveře tak sem si protřel oči protože mi tam spadl asi nějaký prach. Bylo ho tam celkem dost. No každopádně už jsem otevřel dveře a vystrčil jsem jen hlavu, aby nebylo vidět co se děje u Dreama v pokoji. Přede mnou stál Dream. Asi o minutu později mu spod masky ukápla slza. Počkat proč brečí? Co se stalo? Nevěděl jsem co mu je a tak  jsem si sundal sluchátka a objal ho. On mě pevně stiskl a já myslel, že mě udusí. Začal brečet snad ještě víc. "Dreamie to bude dobré." Řekl jsem ačkoliv jsem netušil co se stalo. Počkat, jak že sem mu to řekl... Dreamie ?! Proč sem mu tak řekl? Asi proto že potřeboval milé slovo, ale co si budeme je to cute.
„ Proč si brečel?" zeptal se zoufale Dream.„Ale já jsem nebrečel" řekl jsem tiše. „Nelži mi však vidím jak máš červené oči! "řekl snad ještě zoufaleji. „Ale já jsem opravdu nebrečel" řekl jsem znovu tiše. „tak mě pusť do mého pokoje."řekl Dream já jsem nechtěl, ale asi by mě nepřestal otravovat s tím, že jsem brečel i když to tak nebylo. Otevřel jsem tedy dveře úplně. Dream se nahrnul do jeho pokoje.„T-ty si tady u-uklízel?" „No tak trochu" „A neotvíral jsi nic, že ne?! "„Samozřejmě, že ne jenom skříň abych tam mohl dát oblečení. Za co mě máš. Myslíš, že bych si snad četl tvůj deník?" „Počkat jak víš o mém deníku?!!"„No za prvý  deník si píšu i já a za druhý ho máš na stole" „Jak víš že je to deník!? "„Máš tam napsáno deník a smajlíka vedle toho" „Aha.. No to asi dává smysl, promiň." Hm co má Dream v tom deníku tak důležitého? Nebudu se ho na to ptát stejně by mi to neřekl,ale ztrašně mě to zajímá. Asi si budu muset počkat až mi to Dream řekne sám.

______________________________________
POV DREAM :
Sedl jsem si na postel a sledoval Gogyho jak uklízí. Vypadá přitom tak bezstarostně a sexy. Kdyby tak věděl že ho miluju. Jak já bych ho hýčkal a miloval. Měli by jseme vlastní baráček a velkou ložnici a tam by sme spolu... Agh Dreame na co to myslíš víš, že se ti to nesplní George tě bere jen jako nejlepšího kamaráda, ale... Žádné ale není George tě nechce a tečka. Začal jsem trochu brečet a tak jsem si vzal svůj deník a sluchátka na uklidnění. Do deníku jsem začal psát své myšlenky a plány co bych chtěl udělat. Můj deník byl prakticky něco co se nikdy nesplní.

Takže tady to ukončíme uvidíme. doufám, že to není moc zmatené a jestli jo tak se omlouvám. Do konce měsíce se pokusím udělat ještě jednu kapču, ale uvidím jak na tom budu časově. Tak zatím ahoj u další kapči❤️


WHY?! (dnf) Kde žijí příběhy. Začni objevovat