11

298 25 5
                                    

využiju aspoň ten mikrózní nápad, který mám v hlavě už delší dobu.

Když jsem otevřel dveře ,tak jsem viděl Karla jak leží na posteli. Dost silně pochybuju, že by jen tak usnul. Nestihl jsem nad tím ani moc přemýšlet, protože se kolem mě rozplynula tma.

O dva měsíce později

Ucítil jsem jakýsi tlak na mé ruce. Pomalu jsem otevřel oči, ale oslepila mě silná záře světla v bílé místnosti. Přimhouřil jsem oči a po chvilce mě někdo objal. Já se odtáhl a nechápavě se na něj podíval.

Pov Dream

George se konečně probudil podle doktorů by si neměl nic pamatovat což celkem odpovídalo následující situaci. Obejmul jsem George, který se odtáhl a hleděl na mě nechápavým pohledem.„Kdo si ?" zeptal Gogy , který stále nechápal o co go. Ale co mu mám sakra říct?!„j-já jsem tvůj přítel Clay!" řekl jsem rychle a nervózně. „ já mám...přítele?"„ Samozřejmě Gogy." políbil jsem ho na tvář on se lehce začervenal. „s-sice jsi můj přítel,ale budeš mi muset dát čas abych si zvykl."„ jistě. To chápu. Dám ti času kolik jen budeš chtít hlavně když budeme zase spolu. " chytl jsem ho za obě ruce a pak přišla sestřička a oznámila mi , že už budu muset jít.

Šuš... Opět je tu kratší kapča. Bůh kam tahle ff spěje. Je to víc zmattemený než jsem si myslela že to bude :(
3:00

WHY?! (dnf) Kde žijí příběhy. Začni objevovat