#3

523 39 2
                                    

sem zpět z novou kapčou kde sem malém umřela k vůli ničemu 😅

GEORGE POV :
Už jsem byl v letadle což znamená že na Floridu doletim v 6:00
Time skip
Už jsem konečně na Floridě tak jsem napsal Sapovi jestli pro mně nepřijede.

SAPNAP POV :
Už jsem byl vzhůru asi 6 hodin. Najednou mi napsal George, že pro něj mám přijet. Dream ještě spal tak sem jen potichu vyšel z domu. Po asi půl hodině jsem už byl na letišti. S Georgem jsme si v autě povídali o tom, že to pro Dreama bude překvapení atd.


DREAM POV :
Když jsem se ráno vzbudil nikde nikdo nebyl.
Šel jsem si dát ranní sprchu. Po dvaceti minutách jsem byl připravený začít den tedy, skoro. Vyšel jsem z koupelny s ručníkem kolem pasu. Obešel jsem gauč na, kterém seděl Sapnap a vešel jsem do svého pokoje. Tam jsem se převlíknul. Potom jsem vyšel z pokoje a všiml si, že Sapnap na gauči nesedí sám, seděl tam s ním... George ?! co ten tady do prdele dělá? Pomalu jsem zavřel dveře do pokoje.  Tak proto se Sapnap choval tak divně.  Začal jsem se strašně červenat. Super s Georgem ani nechodím a už mě viděl bez trika s ručníkem kolem pasu, tak to je fakt boží. Sice jsem měl masku, ale i tak. Začal jsem si nadávat na Sapnapa. Jediný na koho jsem v tu chvíli nebyl naštvaný je George~. Jak bych mohl být naštvaný na někoho tak krásného jako je Gogy. Ještě chvíli jsem byl v pokoji a pak jsem se rozhodl vyjít.

GEORGE POV:
Když jsme přijeli k Sapovi vešli jsme dovnitř a sedli si na gauč. Já seděl vlevo u okna a Sapnap vedle mě napravo. Najednou z chodby vyšel Dream měl kolem pasu ručník a... a to je vlastně všechno co měl ještě měl masku, ale tu jsem nijak neřešil. Já jsem nic neříkal. Po asi půl hodině se otevřeli dveře do pravděpodobně Dreamova pokoje ze kterých vyšel Dream. Hned jsem za ním běžel a pořádně ho objal. On se zarazil asi to nečekal, ale po chvilce řekl „Ahoj Gogy“ a objal mě na zpět, ale co zarazilo mě bylo to jak mě nazval.
Gogy? Proč mi řekl Gogy? Ne že by mi to vadilo je to cute,ale zrovna od něj bych to nečekal. (já bych to popravdě zrovna od něj čekala :D) Zamumlal jsem mu do mikiny něco ve stylu sem rád, že tě konečně vidím.

Po nějaké době objimání jsem se odtrhl od Dreama protože mi to přišlo divné. „Em Dreame kde budu spát? “ mám pocit že tohle Sapnap nedomyslel. „No jestli Sapnap nezná nějaký pokoj na víc u nás doma tak asi budeš muset spát u mě “Potom co to Dream řekl jsem se zarazil. Vyloženě mi řekl, že mám spát u něho. Já se jen zoufale podíval na Sapa jestli tam fakt není nějaký pokoj pro hosty. Sapnap jen zavrtěl hlavou že ne.

No tady je něco kratšího, ale mám dojem že sem musela něco vydat 😅

WHY?! (dnf) Kde žijí příběhy. Začni objevovat