עברתי במסדרונות הסואנים אל עבר הכיתה אבל עם המזל הכל כך טוב שלי נתעקתי במישהו 'יופי לי' חשבתי לעצמי והסתכלתי על מי נתקעתי בו "אתה צוחק עליי?! עוד פעם אתה?!" הקול של אותו כריס צעק עליי ושהסתובב אליי הבנתי שאני בצרות.
________________________________________________________________________________
הוא הביט עליי במבט זועם בזמן שכולו רטוב וחבריו צוחקים על מה שקרה 'סליחה' סימנתי כי לשם שינוי זאת פאשלה שלי "תגיד יא חתיכת מטומטם אתה גם לא מדבר וגם לא רואה?" הוא שאל גורם לאלו שהיו איתו להפסיק לצחוק עליו ולעבור לצחוק עליי ולי להרגיש רע על זה שהרגשתי רע בשבילו 'אידיוט' חשבתי והתחלתי ללכת לחפש לו מגבת, היי האומנם הוא אידיוט אבל זאת לגמרי אשמתי. אבל לפני שהספקתי להתקדם חמישה צעדים משהו עצר אותי, יד תפסה אותי מהחלק האחורי של החולצה, חונקת אותי טיפה.
________________________________________________________________________________
כריס טיים
_______________________________________________________________________________
"אתה יודע משהו גמד? נשבר לי ממך ומהניפנופי ידיים שלך" אמרתי רותח מעצבים על כך שהשפיל אותי מול חבריי והרטיב אותי לגמרי!. העפתי לפניו אגרוף חזק, דיי בטוח שפוגע בעינו, שלדעתי זה הגיע ל.. ל.. לדבר המרגיז הזה!. "מה לעזאזל קורה כאן?!" מורה התורנית שעברה שאלה אותי, המומה ואפשר להבין למה היא המומה, אני, כריס בראון, אחד התלמידים הטובים ביותר בתיכון נורת' הילס, אחד התלמידים המצטיינים, מכה תלמיד מפגר "אני יכול להסביר" אמרתי לה אבל היא כבר ניגשה אליי עם הפתק הטיפשי הזה של ללכת למזכירות "חכה חכה זה יהיה הסוף שלך" מילמלתי בשקט לדבר הקטן והמרגיז הזה ולקחתי את הפתק הטיפשי מידה, מתקדם לעבר המזכירות.
________________________________________________________________________________
קודי טיים בייבי UwU
________________________________________________________________________________
'אידיוט' חשבתי והנחתי את ידי על עיניי הכאובה ויכולתי להרגיש משהו חם נוזל לי מהאף, ניגבתי את אפי עם ידי השניה, לא כל כך מופתע לראות דם, זאת הייתה מכה חזקה. "אתה בסדר ילד?" המורה התורנית שדיי הצילה אותי משהמצב יתדרדר שאלה 'אהיה בסדר' סימנתי וכמו כל מורה שראה אותי בפעם הראשונה, היא בהתה בי כאילו נפלתי מהירח "אני אלווה אותך לחדר האחות" היא אמרה והושיטה את יידה לעברי, עוזרת לי לקום ומלווה אותי לשם.
"התקשרתי לאבא שלך אריק, הוא יהיה כאן עוד מעט, בינתיים תשב פה עם קרח על הפנס הקטן שנוצר לך בעין" היא אמרה הביאה לי שקית עם קרח 'תודה לך' סימנתי והיא חייכה אליי ויצא מהחדר 'אני והמזל הדפוק שלי' חשבתי ונאנחתי ללא קול בפעם המי יודע כמה בזמן האחרון והוצאתי את הטלפון שלי, פותח את המצלמה ומסתכל על מה שקרה לפניי. עיניי הייתה מעט נפוחה והאזור סביבה היה אדום וכך גם אפי, זה נראה איום ונורא.
YOU ARE READING
הכל זה הקול
Romansaהדבר האחרון שקודי חשב שיכול לקרות לו זה שחייו יתהפכו מקצה לקצה... מאור הזרקורים באנגליה לכלום ושום דבר בארצות הברית אתם בטח תוהים "מה כבר קרה לו?" ותאמינו לי שהרבה.... קודי הרלינג הינו זמר אנגלי צעיר (כולה בן 16) שזכה לכינוי"the Angel" בזכות קולו המ...