Capitolul 1.

5.2K 116 7
                                    

Era o noapte urata , afara ploua iar Iulia era la iubitul ei. E ora 10 eu ma duc in camera mea sa ma culc , deschid usa incet si ma arunc in pat, unde adorm imediat. Cand ma trezesc instantaneu cand se aude un zgomot din bucatarie. Ma dau jos din pat si ma duc spre bucatarie. Sunt pe hol sa bag capul sa vad ce e in bucatarie. Am vazut ca era geamul deschis , probabil il uitasem deschis si vantul la miscat provocand un zgomot.
- Eh , ma duc in camera..
-Nu fara mine! Se aude din spatele meu o voce masculina.
M-am intors sa vad cine era , era doar Harry cel mai bun prieten. Da, unii ar zice ca daca ai un prieten cel mai bun un baiat esti baietoasa , dar in cazul meu nu , o am si pe Iulia si Harry dupa ce au murit parintii mei ei au foat singurii care mi-au fost alaturi.
-Heiii , Harryyy. Ce faci?
-Buna. Te-am speriat? intreaba Harry zambind ca un idiot la mine.
-Sincer , da.
-Off , prostuto ce esti.
-Idiot.
-Proasta.
-Prost.
Eu cu Harry asa ne alintam , da...ciudat stiu , sunt o fata ciudata. Eu cu Harry ne cunoastem de mici , e ca un frate pentru mine. El are 19 ani e mai mare ca mine cu un an.
- Bine. Bine. Hai gata , Harry. Cum ai venit? C ai intrat in casa?
-Prostuto , nu mai stii ca mi-ai dat o cheie de rezerva. Zice Harry scotand cheia din buzinar si aratand-o.
- Aa. Da. Am uita. Mi-e somn.
- Pot sa raman la tine?
-Sigur. Dar stii ca nu ai unde sa dormi doar in sufragerie.
- Okey. Nu e problema.
- Bine. Noapte buna.
-Noapte buna!
Eu ma duc in camera mea ma bag in pat si aprind televizorul si somnul ma fura.
*Dupa 3 ore*
E ora 2 noaptea , ma trezesc ca il aud pe Harry tipand. Ma dau jos din pat imediat si ma duc la el.
-Harry?! Ce ai? De ce tipi?
-Aaa.. Pai.. Nimic. Zice Harry putin speriat.
-Bine.
Hmm. Nu imi zice nimic. In fine. Hai sa schimb subiectul.
-Iulia nu a venit inca?! E 2 si ea nu a venit..
-Hoo , nebuno. E la gagicasu' cine stie.. Las-o.
-Eu o sun.
Ma duc in camera mea sa iau telefonul.
-Mama.. Parca esti o nebuna.. Pe bune.. De ce nu o lasi in pace?!
-Nu vreau. Eu o sun.
*Convorbire la telefon*
- Ce faci?!
-Bine... Dormeam... Zice Iulia somnoroasa.
-Cand vii acasa?!
-Raman la Kevin peste noapte.
-Nuu. Te rooog. Vin-o acasa.. E Harry la mine.
-Harry?! Dar el nu era in Franta?
-Aa, ba da. Dar a venit.
-Aa. Bine.. Hai ca-l trezesc pe Kevin ca poate ma duce cu masina.
-Bine. Te astept. Zic eu si inchid repede telefonul.
Am mai vorbit cu Harry , s-a facut ora 3 si Iulia apare in sfarsit cu Kevin.
-Heeeiiii. Harryyyy! Zice Iulia si sare in bratele lui Harry.
-Buna , Kevin! Am zis eu, plictisita.
-Heii , Iuliaa. Mi-a fost dor de tinee.
-Si mie mi-a fost dooor de tinee. Si Harry cand o sa stai in tara?
-Pai sunt in vacanta , am venit sa stau o vreme pe aici.
-Ieiiii. O sa stai muult. Zice Iulia super fericita.
Eu nu eram asa fericita ca lui Harry ii place sa merga in cluburi , la petreceri si asta insemna ca si eu cu Iulia trebuie sa mergem cu el. S-ar zice ca eu sunt o fata timida care invata din greu si Iulia e fata care nu rateaza nici o petrecere. Desigur ca ea nu rateaza nici o petrecere ca se duce cu Kevin.
-Deci, daca tot am venit am auzit ca s-a deschis un nou club in oras la voi , mergem si noi maine? Intreaba Harry.
Exact ce ziceam lui Harry ii place sa merga in cluburi sa vada animatoarele alea stupide care nu stiu altceva decat sa suga si sa se prosteasca pe acolo , mi se pare o porcarie.
-Siguuur! Maine la 9 seara plecam. Zice Iulia si un zambet ciudat ii apare pe fata.
-Dar eu....
-Daca zici ca tu nu mergi esti fraiera , Abby. Imi zice mie Iulia.
-Da... Sigur ca merg... Vroiam sa zic eu nu stiu cu ce sa imbrac.. Zic eu balbuindu-ma.
-Mergem maine la cumparatuuriii!
- Bine...
Eu zambeam ironic iar Iulia cu Kevin se duc in camera lor. Wow, pentru prima data Kevin dormea la noi.
- Harry , tuu o sa dormi aici , in sufragerie.
-Bine. Zice Harry ridicand din umeri.
Eu ma duc in camera mea , nu mai puteam de somn ma arunc in pat si adorm.
*Dimineata*
Ma trezesc , e ora 11. Mama , cat am putut sa dorm. Ma dau jos din pat si ies din camera. Ma uit prin casa , nimeni nu era acasa.
- Iulia?! Haryy?! Kevin?! E cineva acasa?!
Ce ciudat , oare unde sunt? Eh , nu ma intereseaza. M-am dus sa imi pun ceva de manancat , ma duc in bucatarie si imi pregatesc sa fac niste clatite cu ciocolata si o cafea cu lapte. Mi-am pregatit in 15 minute manancarea si m-am pus la masa sa mananc cand cineva bate puternic in usa de la intrare.
Heiiii. M-am gandit sa incep o poveste noua, sper sa va placa. Nu e verificat!!

Dragoste cu beneficii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum