Capitolul13

746 32 6
                                    

Mai merg puțin și erau doar urme de sânge pe jos, dar nici urmă de fete, mă duc în camera mea și era Iulia pe jos plângând, mă duc spre ea.

-Kevin!! Vino Iulia e aici.

Kevin apare și el se apropie de Iulia și o ia în brațe pentru a o calma din plâns. Eu îi las singuri și mă plimb prin casă căutând-o pe Abby, mă duc prin toate camerele iar ea nu era, mă duc și în baie, și era acolo, în cadă dezbrăcată și legată la gură, la mâini și picioare, aprind lumina și mă duc s-o iau în brațe, o dezleg și o sărut încet.

-Iubito, ți-a făcut ceva?

-Era...era... Un.. Om... Și... A..a.. Vrut să..mă violeze..dar..

-Dar ce?

-Dar Iulia a sărit pe el să nu mă violeze și i-a băgat cuțitul în mână. Iar după pe mine m-a dezbrăcat și m-a legat aici, iar Iuliei nu știu ce i-a făcut dar... Țipa...

-Bine, hai în cameră să te odihnești iubito. Zic luând-o pe în brațe.

-Harry... Ce căuta Nane aici..?

-Păi iubito.. Îți explic mâine tot, acum trebuie să te culci să te calmezi.. Nu vreau să te speri..

-Bine..

O duc în cameră lângă Iulia care deja dormea, o pun lângă ea și adorm amândouă, ies ușor din cameră cu mă duc la Nane.

-Bă frate, frumoasă s-a făcut Abby. Zice Nane.

-Da știu. Trebuie să-l găsim pe Edi, neapărat.

-Da, o să-mi pun oamenii pe el. Să-l căute, te sun când aflu ceva, în timpul ăsta tu mai vorbește cu Sebi că el știe mai multe de Edi și de planurile lui.

-O să vorbesc. Acum vreau doar să-l găsesc și să-l omor! Zic eu dând cu pumnul în perete și ieșind din apartament, Nane urmându-mă. Nu are cum să fie departe de noi,a plecat cu 5 minute înainte să ajungem noi.

-Știu. Dar hai să o lăsam pe mâine.

-Bine. Salut!

-Salut!

După ce pleacă, rămân doar eu cu Kevin, amândoi nervoși.

-Bă Harry.. Ce putem face?

-Eu.. Nu știu.. Tot ce vreau acum e sa-l omor pe Edi pentru tot ce le face.

-Dacă Iulia își pierde copilul?

-Nu are cum..

-Ba da.. S-a speriat prea mult acum..

-Gândește-te la bine.. Nu te mai gândi la rău..

-Ai dreptate, pot să rămân aici cu Iulia peste noapte?

-Sigur frate, rămâi. Că Iulia nu cred că se mai trezește, decât dimineața. Le lăsam pe ele să doarmă în cameră iar noi dormim în sufragerie..

-Ok.. Bine.. Mă duc până la Iulia..

-Nu! Las-o să se odihnească.

*Dimineața*

Mă trezesc înaintea lui Kevin, și mă duc să văd ce fac fetele. Ele încă dormeam, mă uit la Abby care dormea cu perna în brațe, exact ca un ursuleț mic de pluș, închid ușa încet să nu le trezesc și mă duc în baie, unde îmi fac rutina de dimineață. După ce termin mă duc în bucătărie unde era Abby care umbla în pachetul meu de țigări și îi zic cât se poate de serios.

-Ce vrei să faci?!

-Lasă-mă. Vreau doar una, atât. Nu cer mai mult. Zice ea, uitându-se cu lacrimi în ochii la mine.

-Nu te pot lăsa să faci asta. N-o să fumezi, e pentru binele tău, te rog înțelege. Zic eu și o iau în brațe, ea punând pachetul înapoi pe masă, o sărut încet pe frunte. Te iubesc mult, Abby!

-Și eu te iubesc foarte mult!

-Vrei să-ți pregătesc ceva de mănâncat?

-Sigur.

Abby se așează la masă iar eu încep să-i pregătesc niște sanvișuri cu șuncă și cașcaval, apare și Kevin cu Iulia, așa că am început să fac mai multe pentru toți, după ce am mănâncat fetele vor să se ridice de la masă pentru a spăla vasele, iar Kevin le oprește, începând el să le spele.

-Fetelor, ce ziceți să mai ieșim și noi 4 în mall cum ieșeam înainte? Că n-am mai făcut-o de mult. Zice Kevin zâmbind.

-Desigur. Zice Iulia care îl ia în brațe.

Fetele se duc în cameră pentru a se aranja. Se pare că Abby a uitat că trebuia să-i spun adevărul de dimineață, mai ales fază cu pușcăria, chiar trebuie să afle, dar mai întâi azi o să aibă cea mai fericită zi pentru a uita ce s-a petrecut aseară, se vede că încă o afectează deoarece zâmbește fals. După 30 de minute fetele sunt gata, ne ducem și noi să ne îmbrăcăm, în 10 minute eram gata. Ne-am încălțat și am plecat către mall, ne-am urcat în mașină la mine și am pornit, în 10-15 minute am ajuns, mall-ul e foarte aproape de noi, fetele au vrut ceva de îmbrăcat așa că am intrat în Bershka, Abby și-a luat un maieu mai decoltat albastru, iar Iulia un tricou mai larg negru, după am intrat la Leonardo, unde fetele și-au luat o pereche de teniși la fel, de culoare neagră. Am fost să mănâncăm la kfc, am mai vorbit, am mai râs, iar eu eram cam serios, nu mă puțeam gândii la altceva decât la faptul că trebuie să-i spun adevărul lui Abby, iar nu știu cum va reacționa, dacă vă vrea s-o laș în pace? Dacă mă va urâ? Dacă vă vrea să stau departe de ea? Sau dacă....

Heii. Îmi cer mii de scuze că n-am mai postat. Nu e prea reușit! Promit să mă revanșez. Scuze pentru greșeli, vă pup :*

Dragoste cu beneficii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum