Abby era mai bine, avea ochii deschiși și îmi zâmbea cald. Mă apropii de ea și o iau în brațe, ea începând să plângă.
-Sunt aici cu tine, nu plânge. Zic eu sărutând-o pe frunte.
-Știu... Te iubesc mult.
-Și eu te iubesc. Cum te simți?
-Mai bine, doctorul mi-a spus că pot să plec poimâine acasă, depinde cum mă simt..
-Mă bucur. Pot să dorm aici cu tine?
-Nu, iubire.. Du-te acasă.. E târziu.. Eu sunt bine.. Dacă e ceva vine doctorul.. Du-te acasă și odihnește-te, te rog, ai o față de obosit.
-Bine. Să te odihnești și tu, vin mâine de dimineață la tine..
-Bine.. Dar pot să te întreb ceva?
-Desigur.-De ce ești vânăt la ochii?
-M-am bătut cu un băiat..
-Cu cine?! Cu Sebi?
-Nu, de Sebi nu știu nimic.. Din câte știu eu, el s-a întors în Franța..
-Dar cu cine?
-Cu Edi.. Un băiat pe care nu-l cunoști.. Am fost cei mai buni prieteni dar ne-am certat pe o fată, ne-am luat la bătaie atunci și acum suntem dușmani..
-A.. De ce te-ai bătut cu el?
-A comentat de tine.. Și nu m-am putut abține..
-De unde mă cunoaște?
-Nu știu... Dar știu un singur lucru, el știe tot ce fac eu, ce fac,cu cine sunt, cum fac, tot.
-Bine... Du-te acasă, e târziu.. Kevin unde e?-În mașină.. Că mi-a zis că nu mai urcă.
-Bine atunci du-te.. Să nu aștepte mult..
-Te iubesc, îmi era dor să-ți aud vocea.. Noapte bună.
-Și eu te iubesc. Noaote bună. Ai grijă pe drum.
Am plecat de Abby cu un zâmbet uriaș pe față, am urcat în mașină și am pornit spre casă.
-Cum e frate? Cum se simte? Întreabă Kevin văzând zâmbetul meu.
-E bine, se simte bine,am vorbit cu ea, poimâine îi dă drumul acasă.
-Ai vorbit cu Abby??
-Da.
-Cât mă bucur pentru voi..
Am ajuns acasă la mine, îl salut pe Kevin și urc în casă, el continându-și drumul spre casă, am intrat în casă și mi-am aprins o țigară, m-am așezat pe canapea cu telefonul în mână, și am primit un mesaj de la un nr pe care nu-l cunoșteam, am deschis mesajul și scria "hei, am fost o persoană foarte importantă pentru tine, poate sunt fată, poate sunt băiat, dar accidentul lui Abby a fost aranjat, nu mă suna înapoi ne vedem mâine la 12la cafeneaua din centru și acolo să-ți spun tot adevarul."
Eu mă ridic din caneapea și încep să mă plimb de nebun prin clasă, cine poate să fie? De ce mi-a zis să nu-l sun înapoi? Mâine vreau să aflu răspunsuri... Îl omor pe cel care a făcut accidentul intenționat. Mă duc să fac un duș și mă bag la somn.
Mă trezesc dimineața, e ora 10, mă dau jos din pat mă duc la baie îmi fac rutina de dimineață, și mă duc să mănânc, s-a făcut ora 11jumate, mă îmbrac intr-o pereche de blugi albaștrii, cu un maieu negru și teneșii, apoi plec. Mă urc în mașină și pornesc spre cafenea unde trebuie să mă întâlnesc cu aceea persoană. Am ajuns, e 11:55 acum iau un loc pe scaun și aștept să apară, îl văd pe Sebi venind spre mine, se așează lângă mine și îmi zice:
CITEȘTI
Dragoste cu beneficii.
FanfictionMa numesc Abby Jons, am 18 ani. Locuiesc cu cea mai buna prietena Iulia , deoarece parintii mei au murit cand eu aveam doar 14 ani. Viata mea o complicata si ciudata... --Dragoste --Droguri --Sentimente --Furt --Plans --Fericire --Viol