-Sebii! Tip eu.
Sebi isi intoarce capul si ma vede si imi face cu mana incepand sa alerge spre mine.
-Buna! Zice Sebi zambind.
-Heii!
-Hai sa mergem la un suc.
-Bine, hai.
Sebi ma ia de mana si ma trage catre o cafenea. Ne asezam la o masa si astept sa vina chelnerul. In timp ce eu cu Sebi ne cunosteam mai bine , apare si chelnerul.
-Ce doriti? Zice chelnerul cu un zambet fals pe fata.
-Eu am vrea o cafea iar ea..-Tot o cafea. Zic eu uitandu-ma doar la Sebi.
-Bine. In 10 minute va aduc. Zice chelnerul zambind fals si plecand.
-Dupa ce terminam mergem intr-un parc?
-Sigur.
Dupa 5-10 minute ne aduce bauturile , eu cu Sebi devenisem foarte apropiati , ne cunoscusem foarte bine si aveam incredere in el. Ne-am baut cafele , si dupa am plecat sa ne plimbam. Ne-am urcat in masina lui. Wow , ce masina frumoasa. Ne-am duc in parcul central.
-Gata am ajuns, iubire! Adica Abby , scuze.
-Bine...
Ne-am plimbat o ora intreaga , el ma luase de mana , si la final cand sa plec acasa m-a sarutat.
-Ne mai vedem. Zice Sebi si m-a luat in brate.
-Bine. Pa.
Eu am plecat pe jos , eram atat de fericita , incepusem sa am sentimente pentru el , nu mai am simtit pentru nimeni asa ceva. Harry nu avea dreptate , Sebi e un dragut. Ajung acasa in 20-30 de minute si intru in casa super fericita.
-Heiiiiii! Tip eu intrand in casa.
-Heii. Toanto! Zice Harry
Ma duc in sufragerie , si il vad pe Harry , Kevin si Iulia care radeau ca niste idioti.
-Ce vi se pare amuzant?! Ii intreb eu curioasa.
-Tu! Zice Harry razand cu lacrimi.
-Ce?!?! De mine? De ce?
-Pentru ca ai tipat ca o idioataa. Zice Iulia cat se poate de serioasa si izbugni in ras.
-Ce prieteni.. Zic eu ducandu-ma in camera mea, trandind usa.
-Ce prieteni prosti!! Ei rad de mine ca am fost cu Sebi!!! Sebi e un prieten mai bun ca voi!!!! Tip eu din camera mea la ei.
-Sa nu ma mai compari pe mine cu Sebi! Ai inteles?!? Tipa Harry , intrand in camera si ridicand mana sa ma loveasca. Ai mult noroc ca te iubesc ca un prost si ca tin la tine! Dar tu dai cu piciorul la tot , si asta e urat. Tu ne compari cu ala il cunosti de 2 zile? Ai atata incredere in el?! Mai bine , ai termina-o cu el , aaa, stai nici n-ai inceput-o!
-Esti un nesimtit! Pleaca imediat din camera mea!
-Nu plec! Ca te iubesc!
-Ma iubesti?! Lasa-ma cu caterinca! N-am chef. Eu il iubesc pe Sebi! Nu pe tine!!
-Hoo , nebunoo! Nu ma refeream in felul ala! Ca prieten , tampito!
-Aaa.
Harry inchide usa de la camera si se apropie de mine. Ma ia in brate , si ma arunca in pat si incepe sa ma gadile si sa ma ciufuleasca.
-Aaa, nuuu. Nuu Harryyy!!! Nuuu!!! Aaa.!! Ajutoorr!!! Lasa-ma!!! Nuuu!!! Tip eu prin camera , razand.
-Cum sa te las?! Nu te las!!
Deodata se deschide usa de la camera si intra Kevin cu Iulia.
-Ooo , nebunilor! Ce faceti voi aici! Zic ei in cor razand.
-Nimic!! Doamnee sunteti tampiti! Zice Harry razand.
-Da.. Bine. Hai valea eu vreau sa-l sun pe Sebi!
-Esti proasta, macar lasa-l pe el sa te sune! Nu-l suna tu imediat dupa. Zice Iulia.
-Binee. Hei iesi , mi-e somn! Zic eu aruncandu-i cu perna in cap Iuliei
-Aha. Bine. Noapte buna.
Iulia pleaca acasa cu Kevin , iar eu ma schimb in pijama si ma culc.
Povesteste Harry.
Ce o fi in mintea ei? Sa fie cu Sebi, macar de ar vedea ca-mi place de ea , de fapt nu-mi place de ea , o iubesc. Dar ea nu vede , si prefera sa fie cu Sebi. I-a sa-l sun pe Sebi sa vad ce face , imi i-au telefonul si caut n contante nr. lui Sebi. Bingo, l-am gasit , il sun cu nr. ascuns.Convorbire la telefon.
-Alo?! Zice Sebi , plictisit.-Alo, pustiu, stai departe de Abby , ca ea e.o fata cuminte , nu sta cu toti prosti , sau cel putin daca o sa fiti impreuma sa ai grija de ea, si s-o tratezi ca pe o iubita nu ca pe o gagica , gagica este aia cu care te futi , iubita este aia care te iubeste , are grija de tine. Zic eu incercand sa-mi schimb vocea.
-Hoo! Macar sa ai tupeu sa ma suni fara necunoscut! O iubesc pe Emma, asa ca tu nu te mai baga in viata mea si a ei , vezi-ti de a ta. Salut!
Mi-a inchis telefonul , ok, el nu a zis asta pentru jici o fata , el chiar o fi indragostit de Abby? Cand de o dataa intrerupe cineva din gandit.
-Tu nu dormi? Zice Abby fracandu-si ochii.
-Ba da , acum vreau sa ma culc.
Ma apropii de Abby si o i-au in brate.
-ce faci?! Sunt cu Sebi! Zice Abby departandu-se de mine.
-Scuze, am vrut... Am vrut sa te imbratisez de noapte buna. Imi pare rau.
-Ok... Noapte buna.
Abby se duce in camera ei si se culca , eu ma duc in bucatarie si aprind o tigara si desfac o sticla de wisky , dupa 30 de minute de fumat si de baut ma simt ametit , ma duc in camera la Abby si o i-au in brate , si o imping in perete , punandu-mi mainile pe fundul ei.
-Lasa-ma! Harry! Tipa Abby
-Nu te las. Nu te mai las niciodata!
-Ce tot faci? Esti nebun, lasa-maa in...
Nici nu apuca sa-mi termine fraza pentru ca eu imi lipesc buzele de ale ei , punandu-ma in pat , o trag pe ea peste mine.
-Lasa-ma!! Harry!!!!
Scuze pentru greseli , sper sa va placa.
CITEȘTI
Dragoste cu beneficii.
FanfictionMa numesc Abby Jons, am 18 ani. Locuiesc cu cea mai buna prietena Iulia , deoarece parintii mei au murit cand eu aveam doar 14 ani. Viata mea o complicata si ciudata... --Dragoste --Droguri --Sentimente --Furt --Plans --Fericire --Viol