Capitolul 9

1.4K 46 4
                                    


Capitolul9.
-Atunci imi pare rau ca m-am bagat intre voi. Dar tu cate ai...? -continut.

Am prins-o in brate cand am vazut ca incepe sa se legene si nu se mai putea tine pe picioare si a lesinat in bratele mele , ies din baie cu Abby si o duc repede in camera si o pun in pat si incep sa caut prin geanta ei seringa.

-Am gasit-o.

Abby era foarte nesigura pe ea de aceea se taia pe maini , a fost o perioada cand nu se mai intelegea cu nimeni , incepea sa planga si se ducea in baie si se taia , pana cand plangea de durere , si singura alinare a ei era lama 'prietena ei adevarata' , dar a fost la doctor si cu greu a scapat de obsesia pentru lama si acum cand vede sange se sperie sau ii se face rau. Si doctorul a zis sa-i bag o seringa cu o substanta in vena de la mana , asta o va calma sau o va trezii daca a lesinat. Asa , am gasit seringa si substanta , iau putin din substanta aia 100 ml pun ii seringa , adaug si acul , imi era asa de frica sa-i bag ac cu seringa prin vene. Am oftat scurt si am bagat seringa dupa cei 100 ml bagati , ea incepe sa deschida ochii.

-Esti bine? Intreb eu.

-Da.. Putin mai bine.

-Bine. Ia , tine asta acolo.

-Ce e aia?

-Vata cu alcool sanitar(spirt) ti-am facut injectia aia de care a spus doctorul. Tine acolo sa nu se infecteze.

-Bine.. Mersi.

-N-ai pentru ce , stii ca fac orice pentru tine.

Abby imi zambeste scurt.

-Stai linistita aici , ma intorc imediat. Zic eu.

-Bine.

M-am dus la baie si am inceput sa-mi scot ciobul din picior. Mama , e atat de dureros. Intr-un final am reusit. Am caut in sertarul de la baie pansament si am gasit , m-am spalat pe picior , si mi-am pus pansamentul. Si o vad pe Abby in spatele meu cuprinzandu-ma in brate , eu ma intorc si-mi iau pitica in brate.

-Heii , piticot. Ti-ai mai revenit? O intreb eu sarutand-o pe frunte.

-Da , mai bine. Ma simt bine. Mergem sa manancam ceva? Imi e foarte fomica.

-Bine , orice vrea inimioara ta.

Ies din baie cu Abby si mergem in bucatarie. Abby se aseaza pe scaun si ea se uita cu ochii ei mari la mine zambind.

-Vreau omletaaa. Tipa ea.

-Mai incet ca doarme alaaa. Cate oua vrei?

-Unuuu!!!

-Bine . ma apuc sa le pregatesc.

Eu o sarut si ma duc spre frigider si scot 3 oua si incep sa le prajesc , dupa ce am terminat , iau 2 farfurii , pun un ou intr-o farfurie si 2 in cealalta. Le pun pe masa si ma asez pe scaun si incepem sa manancam.

-Pofta buna , iubbii. Tipa si mai tare Abby.

-Shht, mai incet. Mersi. Soptesc eu.

-Tacetii!!! Baa eu dorm aici!! Zice Kevin

-Hoo maaa! Nu vreau sa tac. La 1(13:00) nu e ora de somn. Tipa Abby.

Kevin se da jos din pat si vine la noi.

-Ba , dar voi nu aveti somn? Abby aseara erai beata, nu puteai sa dormi si tu mai mult? Sau Harry aseara ai baut 15 pahare de wisky.

-Cate?!?! Tipa Abby si se ridica brusc de la masa. Cate a baut?

-15. Ce e mult?

-Taci din gura.. Baa, fratee. Parca trebuia sa ramana intre noi. Zic eu.

-Ah , deci nici nu vroiai sa-mi spui. Bine.

-Stiam ca vei face asa..

-Bine. Atunci imi pare rau ca m-am bagat intre voi. Dar tu cate ai baut?

-Eu 10-15 cam asa.

Abby se ridica de la masa se incalta isi ia geanta si pleaca.

-Unde pleaca asta , ma? Intreaba Kevin.

-Nu stiu. Dar e nervoasa.

Ma apropii de geam s-o vad dar cand sa traverseze strada o masina da peste ea...

-----

In urmatorul capitol:

-Nuu!! Abbyy!!

-Nu zice asta voi langa mine mereu.

-Te voi iubii mereu , Harry...

-Daca nu-si revine?

-Nuu se poate.

-A murit..

-Nuuu, viata mea e terminataaa.

-Stai calm frate.

-Nu mai bea atat nu e bine. O sa intri in coma alcolica.

-Harryy!! Ma auzii???

Scuze pentru greseli. Sper sa va placa.

Dragoste cu beneficii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum