Capitolul7.

2.1K 57 3
                                    


Capitolul 7.
O copila.
"O copila ca mine?! Atunci pleaca daca nu vrei sa ai un copil cu o copila ca mine !! Inseamna ca am fost doar o tarfa pentru tine!!"-continut.
___^cea din poza Abby.

Ma trezesc intr-o camera alba plina cu aparate , ce caut aici?! Esti inca la spital tampito! Imi aud subconstientul , stiu ca sunt la spital dar eram in alta camera , ai lesinat spunandu-i asistentei ca esti bine , ca te simti nemaipomenit de bine. Cand discutia mea cu subconstientul este intrerupta de Kevin , Abby si Harry.

-Ooh, doamne , Iulia esti bine? Ma intreaba Abby ingrijorata.

-Ma simt perfect! Contrar ca iubitul meu m-a lasat singura la spital stiind ca sunt gravida cu el! Cu o parte din el!!

-Binee, nu vreau sa asist la o cearta cu voi , mai ales la reproducerea copilului! Zice Abby chicotind.

-Mda... Normal ca e o parte din mine , dar tu-l porti!! Eu nu mi-am dorit un copil!! Mai ales cu o persoana asa ca tine!! O copila ca tine!! Tipa Kevin la ea.

-O copila ca mine?! Atunci pleaca daca nu vrei sa ai un copil cu o copila ca mine!! Inseamna ca eu am fost doar o tarfa pentru tine!! Atunci poate ar fi mai bine sa ma lasi singura , sa fi cu altcineva nu cu o copila ca mine.

-Poate!! Cand am auzit cuvantul asta am inceput sa plang , am incercat sa ma ridic de pe patul de spital si sa merg spre Kevin m-am uitat in ochii lui dupa care am inceput sa dau cu pumnii in pieptul lui!

-Cum?! Iesi!! Te urasc!! Nu mai vreau sa am copil cu tine!! Zic eu in timp ce dau cu pumni in el.

-Am plecat de aici!! Harry vorbim pentru diseara! Salut! Pa , Iulia!!

Kevin iese iar Harry il urmeaza , Abby se aseaza langa mine iar o iau in brate si incep sa plang.

-Cum a putut sa-mi spuna asta?! Intreb eu lasandu-mi lacrimiile sa-mi inunde fata.

-Stai linistita , are doar nervi , nu cred ca ar fi zis el asta , calmeaza-te.

Povesteste Harry.
-Kevin , stai! Nu poti fi asa nepasator, ai un copil cu ea.

-Stiu,frate! Dar cand face toate fitele astea mi se taie tot, cand imi imaginez ca o sa faca asa 9 luni.

-Daca o iubesti stai cu ea , cu tot cu fite.

-Da.. Ai dreptate. Zice Kevin si intra in salon la Iulia.

-Iuli , imi pare rau ca am zis asta , aveam nervi , nu an gandit asa ceva nu as vrea sa ne despartim , plus ca acum suntem legati de un copil. Zice Kevin calm.

-Serios?! Nu crezi ca sunt o copila?! Il intreaba Kevin.

-Nu as crede asa ceva!!
In timp ce Iulia si Kevin vorbeau apare doctora , o vad pe Abby cam agitata asa ca ma duc la ea.

-Esti bine? O intreb eu incet.

-Da, putin obosita. Imi raspunde ea care se abtine sa nu planga.

-Bine. Eu am iesit afara , plec acasa. Vii?

-Desigur!! Noi am plecat Iulia. Pa.

-Pa!

Eu am plecat cu Harry acasa , ne-am urcat in masina ,in 20 de minute am ajuns acasa , am urcat repede , am intrat si m-am dus direct in camera Harry urmandu-ma. Harry se apropie de mine si incepe sa ma sarute in timp ce isi plimba mainile pe corpul meu.

-Harry , te rog, nu! Nu vreau!

-Bine , scuze.. Deci stai acasa sau vii cu mine la Kevin sa vad meciul?

-Stau acasa si dorm. Ca sunt obosita.

-Bine. Eu am plecat la el.

-Stii ce! Vin si eu!

-Bine..

-O sa dorm acolo.

-Aa, bine. Ok. Atunci hai.

-Stai sa-mi i-au haine.

-Aolooo, bine. Zice Harry plictisit.

Dupa ce imi i-au cateva haine plecam la Kevin , ne urcam in masina si in 10 minute ajungem la el. Urcam scariile si fara sa bata fara sa sune Harry intra direct in casa , asta e prost isi lasa usa deschisa mereu. Dar nu inteleg e ora 6 dupa-masa meciul incepe la 10 de ce naiba am venit de la 6?!

-De ce an venit de la 6? Daca meciul incepe la 10? Intreb eu nedumerita.

-Pai ne pregatim!! Imi raspunde Kevin.

-Buna si tie!

-Hai ba gata! Hai sa me pregatim! Zice Harry incepand sa scoata bauta dim frigider.

-Ce?! Doar bautura? Mie nu mi-ati luat suc , apa ceva? Intreb eu.

-Aa, pai credeam ca vrei sa stai acasa. Zice Harry.

-In plus nu cred ca te-ai facut printesa. Bei ce e pe masa si gata! Bei ok , nu bei mai mult pentru noi!! Zice Kevin incercand sa schiteze un zambet fals.

Este ora 9 intr-o ora incepe meciul ma uit la baieti si vad ca saliveaza dupa bautura de pe masa , cand vad ca, Kevin se apropie de o sticla de wisky si o desface incepand sa bea din ea ca un disperat , la fel facand si Harry.

-Baietii! Nici n-a inceput meciul si voi deja ati baut! Zic eu

****
Heiii! Scuze pentru greseli. Sper sa va placa!! Va iubesc!

Dragoste cu beneficii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum