Capitolul6.

2K 65 7
                                    

Povesteste Harry.
O trag peste mine , si o dezbrac incet , incet si o sarut pasional pe pieptul ei care cerea pasiune. Ea dadea cu pumnii in mine si ma excita si mai mult pe mine. Incep s-o sarut pe sanii ei mari.

-Lasa-ma in pace Harry!! Striga ea

- Nu vreau, pe tine te vreau toata viata mea!!

- Nu vreau!! Lasa-ma in pace!!

- Nu te las,te iubesc!! Te vreau langa mine toata viata mea!! Te vreau toata noaptea!!

- Eu nu te iubesc!!! Prostulee!!! Eu il iubesc pe Seby!!

Povesteste Abby.
Nu stiam ce sa fac, ii simteam mirosul de bautura si tutun , nu mai aveam ce face asa ca i-am raspuns sarutului.

-Te vreau in seara asta!!zise Harry, uitandu-se cu o privire tintita spre sanii mei.

Il las sa ma dezbrace pana la chilotii apoi incepe sa ma sarute si sa ma muste de gat lasandu-mi urma , coboara cu saruturile pana in zona aceea , atunci tresar , mainile lui se plimbau pe corpul meu fierbinte. El ramane doar in boxeri , intr-o secunda ramane fara. El era pregatit , iar mie imi era teama , el ma strange tare in brate , dupa ma lipeste de perete si incepe sa ma sarute , mi-o introduce incet , eu incepand sa gem de durere. La final isi da drumul in mine.

-Ha..rry...! Incerc eu sa zic.

Il i-au in brate si ma colacesc ca un copil mic si adormind pe el.
Dimineata ma trezesc singura , fara Harry langa mine, ma dau jos din pat , dar o durere ma apasa , ma imbrac intr-o pereche de pantaloni scurti negri si un maieu larg rosu si ies din camera ma duc la baie sa imi fac rutina de dimineata , aud rasete din bucatarie , ies repede sia duc in bucatarie cand il vad pe Harry cu Kevin vorbind de aseara.

-Neata! E frumos? Sa povestesti ceva intim,nu? Zic eu uitandu-ma la Harry

-Si inca cum. Zice Kevin razand, oricum desteapto am venit aseara pe la 4 si auzeam zgomote. Cum a fost prima noapte ?

-Hahaha, foarte amuzant. Sa stii ca pentru mine e ceva nou, si e o durere pe care o ai in tot corpul.

-Stiu , macar v-ati protejat?

-Oo , nu.. Abby.. Zice Harry serios.

-Ce? Zic eu plictisita.

-Nu ne-am protejat!!

-Ce ma?!?

-Ati pus-o frate , aceasi soarta ca a Iuliei. Zice Kevin razand.

-Cum adica ca a Iuliei? Intreb eu ridicand tonul.

-La fel si noi , nu ne-am protejat si bang, o sa avem un copil , ea e la spital e in 3-a luna.

-Ce?! Dar ea nu mi-a spus nimic. Zic eu nervoasa.

-Pai nu vroia sa-ti spuna.

-De ce nu? Sunt cea mai buna prietena a ei.

Discutia a fost intrerupta de telefonul meu care suna , ma uit sa vad cine e , e Sebi. Eu fug in camera mea , pentru a vorbi cu el.

Convorbire la telefon.
-Alo?!

-Buna! Ce faci , Abby? As vrea sa vorbim ceva.

-Desigur, ce e?

-Aseara m-a sunat un baiat si mi-a zis sa te las in pace , si daca vom fi impreuna sa am grija de tine.

-Cs?!? Mda , am prieteni prosti, scuze, care fac farse proaste , imi pare rau.

-Ok, dar spune-i ca daca-l vad ii rup fata!

-Stai linistit , o s-o fac eu , acum! Vorbim mai tarziu , mersi ca mi-ai spus. Pa. Zic eu nervoasa.

-Bine , pa.

Inchid cu Sebi si ma duc in bucatarie la Harry.

-Nu te credeam in stare , sa-mi faci asta!! Nu te credeam in stare sa te bagi in viata mea! Tip eu nervoasa la Harry

-Nu ma credeai in stare sa il sun pe Sebi,nu?

-Da! Nu te credeam!! Vreau sa stiu un singur lucru! Tu l-ai sunat cand erai beat sau nu?

-Nu! Cand nu eram beat!

-Nu pot sa cred!! Zic plecand in camera.

Cei doi inca povesteau intamplarile de noaptea trecuta. Harry si Kevin radeau prosteste, ca si cum imi faceau in ciuda, in timp ce eu ma topeam de rusine . Imi venea sa il injur de sfintii !!! Eram foarte nervoasa pe Harry. Cum a putut sa-mi faca asta. Il urasc , il urasc, il iubesc , il iubesc, nu , nu, nu, nu e bine. Cand deodata intra Harry in camera.

-Ce vrei?! Pleaca! Tip eu la el.

-Nu plec! Adica sa inteleg ca se s-a intamplat aseara nu a fost nimic?

-Da! Nimic , nu a fost nimic. Nici nu ma iubesti.

-Ba te iubesc! Tipa Harry.

-A da? Dovedeste! Tip eu si mai tare ca el.

Harry ma saruta , si asta ma face sa-mi inghit cuvintele, woww, ce sarut , ce, nu , doamneee, ce fac cu Sebii?! Eh , ce imi fac eu atatea probleme , nu-mi pasa. Il trag pe Harry spre pat , il imping si ma pun peste el , si incep sa-l sarut, el imi pune mana pe fund.

-Acum stii ca te iubesc, da?

-Daa.

-Bine , ma duc la Kevin sa vedem meciul de diseara.

-Bine , o sa merg si eu.

-Pai o sa fi singura fata , ca Iulia e la spital.

-Asa si?! Zic eu dandu-mi ochii peste cap.

-Bine , ma asteapta Kevin acum in bucatarie.

-Ce?!? E inca aici? Zic eu ridicandu-ma de pe el.

-Da.

-Du-te la el! Ca iar incepe sa zica de..

-Da , stiuu!

Harry pleaca in bucatarie la Kevin , iar eu ma apuc sa fac curatenie in camera.

Povesteste Iulia.
Ma simt rau , am greata , imi e pofta sa mananc orice , ma enervez usor si desigur , iubitul meu "perfect" m-a lasat de una singura la spital stiind ca sunt gravida, stau singura intr-un salon si fredonez melodia mea preferata asteptand sa apara iubitul meu pe un cal alb calare, sa ma urc pe cal si sa plec odata de aici!! Cand se deschide usa , eram fericita ca a venit sa ma i-a cand ma uit mai bine era asistenta care are grija de mine , ouf , firar, normal m-a lasat balta , tipic Kevin.

-Va simtiti mai bine? Intreaba asistenta curioasa, daca va mai e rau va dau o pastila.

-Putin , ma simt mai bine , pot sa ma ridic din pat, cand o sa pot face o ecografie? Sa imi vad copilul? Spun eu dornica de ami vedea copilul.

-Vreti sa va dau o pastila? Pai cand doriti , dar trebuie sa aveti programare.

-Da , as vrea. Pff, atunci alta data. Zic eu bosumflata , ma ridic din pat si ma apropii de cuier pentru ami luat telefonul din geanta , super fara baterie.

-Hai frate! Du-te-n cacat! Baterie stupida!

-Va simtiti bine?

-Mai bine ca niciodata?! Nu ti se pare ca sunt ok?! Nu ti se pare ca ar trebuii ca iubitul meu sa fie aici! Nu ti se pare ca nu e aici?! Dar cu toate astea sunt ok!! I'm fine!! It's ok!! Ieii! Zic eu sarcastica.

-Bine... Ma duc sa va aduc o pastila ma intorc, stati linistita pe pat , va rog.

-Bine!! Stau!! Dar nu-mi spune mie una unde sa stau, clar?!?! Ma rastesc eu la doctora , brusc ma apasa o durere insuportabila , nici nu imi mai simt picioare , nu mai imi simt corpul , pur si simplu cad pe jos lesinand.

****
Heiii! Scuze , pentru greseli , sper sa va placa. La capitolul asta am fost ajutata de cativa prieteni. Va pup si va iuubbb. Multumesc ca imi cititi cartea.




Dragoste cu beneficii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum