Am ajuns la hotel , și mi-am luat o cameră la ultimul etaj, adică la etajul 20,ultima cameră. Am intrat în cameră și pun mâna pe telefon...
*Povește Abby*
Mi-a zdrobit sufletul. Tot timpul ăsta m-a mințit , și-a bătut joc de mine, nu m-a iubit niciodată, dacă mă iubea îmi spunea adevărul, nu mă mințea în halul ăsta. Dacă iubești, spui adevărul, nu? Așa mi se pare normal. Nimic nu mai are sens, parcă lumea asta e goală , plină de minciuni. Nu știu ce simte el, dar pentru mine e nasol, ca o prăbușire-n gol. Lacrimile îmi cad pe obraz.. Pare ciudat că mă gândesc, cum mă faci să te iubesc.. Gata!! De azi îl uit!! Dar nu pot... Mă duc în cameră și mă uit sub noptieră, scot o folie cu o lamă în ea, știam mereu ca voi avea nevoie de ea, o iau , mă duc în bucătărie, iau o sticlă de Jack Daniell's, o desfac și încep să beau din ea, desfac lama, și îmi fac prima tăietură, destul de adâncă, și mai fac încă 6 la fel din ce în ce mai adânci, am terminat sticla, și mă ridic de la masă, dar ceva mă trage în jos, nu mai gândesc, nu mai știu cine sunt, poate e de la băutură, dar nu! Știu că nu e la băutură. Încerc să fac câțiva pași, și cad.
*Povește Iulia*
Mă trezesc dimineața lângă Kevin, sunt în 8-a lună , încă o lună și aduc o fetiță minunată pe lume. Zâmbesc scurt și-l sărut pe Kevin, mă dau jos din pat, mă schimb într-un tricou mai larg alb și pantaloni de trening gri. Mă duc în bucătărie și îmi iau telefonul în mână îi dau un mesaj lui Abby, în care scrie "Băi fatoo! Ieșim azi undeva? Vreau să-mi iau un cărucior pentru bebeluș. La 16:15 sunt la tine,vin cu Kevin și mergem toți 4. Te pup. Pa". După ce-i trimit mesajul pregătesc masa, vine și Kevin în spatele meu, și îmi pune mâna pe burtă și mă sărută.
-Te iubesc! Spune el.
-Și eu te iubesc! Îi răspund eu, zâmbind.
După ce mănâncăm, mă întind în pat cu televizorul deschis și adorm. Mă trezesc la 15:45, și sar repede din pat, încep să mă pregătesc, îmi dau cu puțin fond de ten pe față și rimel, îmi pun un lănțișor cu inițialele K&I. Îl iau pe Kevin și plecăm. Ajungem în față la Abby, urcăm și bătem la ușă, ușa era deschisă și intrăm, ne ducem în sufragerie, nu era nimeni, merg în camera lui Abby nici acolo nu era, Kevin se duce în baie și în cameră la Harry, și nu găsești nimic. Unde sunt ăștia oare?!
-Băi. Mi-e mi-a zis destul de clar să vin la ea acasă.. Ok.. Poate au plecat până afară. O să-i așteptăm aici. Zic eu așezându-mă pe canapea.
-Da. Probabil. O să-l sun pe Harry. Să văd când vin și ei.
*Povește Kevin*
Mă duc în bucătărie, pentru al suna pe Harry, îmi aprind o țigară și mă așez pe scaun.
-Alo?! Răspunde Harry.
-Ce faci frate?
-Bine.. Frate, tu ce faci?
-Eu bine, la voi acasă. Unde sunteți?
-Păi.. Eu sunt la hotel. I-am spus adevărul și ne-am certat rău. Și am plecat.
-Și Abby unde e?
-Nu știu. Probabil s-a dus la magazin, să-și ia ceva de băut pentru a se calma, că plângea și nu se mai putea oprii.
-Dacă și-a făcut ceva?
-N-are ce să-și facă. Și-a aruncat toate lamele, și mi-a promis că în viața ei nu mai pune până pe o lamă.
-Bine, mă. Cum zici tu. Hai că mai vorbim. Încearcă să te împaci cu ea.
-Asta vreau.
-Bine frate.
Imii cerrr miii de scuzeeee, ca nu am mai scris deloc. Vreau sa fac finalul sau sa-mi continue cineva cartea. Astept mesaje de la voi,cum sa fie finalul?
Vaa iuuubessccc muultt am fost impreuna 259 de mii. M-ati facut sa ma simt uimitaa. Multimesc ca mi-ati citit cartea. Daca nu voi primi mesaje, o voi strege, probabil unii din voi ati sters-o din lista cu lecturi daca nu am mai postat.
CITEȘTI
Dragoste cu beneficii.
FanfictionMa numesc Abby Jons, am 18 ani. Locuiesc cu cea mai buna prietena Iulia , deoarece parintii mei au murit cand eu aveam doar 14 ani. Viata mea o complicata si ciudata... --Dragoste --Droguri --Sentimente --Furt --Plans --Fericire --Viol