*Acest capitol conține scene +18!!!*
Sau dacă se va despărții de mine? Sunt mort fără ea, întrebăriile astea, mă vor bântuii până voi avea tupeul să-i spun adevărul, dar azi vreau să îl spun, dar nu pot.. Nu pot s-o fac să plângă! Și dacă nu-i spun? Oare are ceva? Nu cred, nu-i spun. Adică până la urmă n-a aflat atâta timp și de unde ar află acum,nu? Gata, m-am hotărât, nu-i spun nimic, știu ce fac cu ea în seara asta, îmi lipsește, mi-e dor de ea, mamăăă. Și maieul pe care și l-a luat, acum i-aș face ceva, dar sunt în public, pantalonii ăștia deja mă strâng, dar aștept până acasă.
-Mergem acasă? Întreb eu cu un zâmbet pervers pe față.
-Sigur! Dar azi nu mai dormim la voi. Zice Iulia.
-Aa. Ok, nicio problemă. Zic eu zâmbind și mai mult.
Ahaa,exact ce voiam,să nu stea ăștia pe capul meu în noaptea aceasta.
-Bine, hai să mergem sunt foarte obosită. Zice Abby lăsându-și capul pe umărul meu.
-Da, hai. Zic eu ridicându-mă repede de la masă, și pornind spre mașină, ei urmându-mă grăbiți.
În 10 minute am ajuns la Kevin acasă, i-am lăsat pe cei 2 și am plecat spre casă lui Abby. Am ajuns în 5-10 minute, urc scările grăbit și ea la fel, deschid ușa, o trântesc, o încui repede, și o iau pe sus, fără ca Abby să mai zică ceva, o lipesc de perete și încep s-o sărut, pe gură, pe gât, sărutările coborând spre sânii ei, ea îmi dă tricoul jos, ceea ce înseamnă că și ea mă vrea, o duc în sufragerie și o arunc în canapea, ea desfăcându-și pantaloni, eu făcând același lucru, ea se răsucește în canapea pentru a ajunge deasupra mea, și cade din canapea , încăpând să râdă isterit, eu mă pun peste, pe jos și îi desfac sutienul, nedezlipindu-mă de buzele ei, ea mă împinge, după care se apropie de mine, și-mi șoptește la ureche:
-Lăsă-mă pe mine să mă joc!
Eu o ascult și nu mai fac nimic, aștept ca ea să facă ceva, ea vine spre pantaloni mei și îi dă jos, după care mă sărută pe gură, ajungând la gât, coborând în jos ajungând la abdomen, ajunge și în zona acea cu săruturile, dar boxeri o blochează și mârâie încet. Eu nu pot sta așa, o iau pe sus și o duc în camera, o arunc în pat, și deschid dulapul, și scot o pereche de cătușe roși, i le pun la mâini, ea privindu-mă, mușcându-și buza de jos, după ce i le pun, o trântesc pe spate, boxerii deja mă strâng, așa că îi dau jos cu cea mai mare viteză, îi rup chiloții ei roșii de pe ea, îi dau o palmă la fund, asta făcând-o să scoată un mic țipăt, și o introduc repede, cu o viteză destul de mare, cu mișcări du-te vin-o, ea țipând de plăcere, cât putea de tare, nu putea face nimic, mai ales că era prinsă cu cătușile, după ce eu îmi termin treaba îi desfac cătușile, ea mă împinge și îmi zice:
-Ți-am zis că eu mă joc azi! Nu tu!
-Atunci hai, începe jocul. Zic eu zâmbind.
Ea mă împinge, ajungând întins în pat, ei începe să-mi sărute abdomenul, coboară cu sărutul până în zona aceea, și atunci nu cred ce făcea.
*Povește Abby*
Mă simt așa bine cu el, dar.. Nu cred ce am ajuns să fac.. Eu sunt acea fată cuminte... După ce termin, îl iau în brațe, colăcindu-mă la pieptul lui, adormind.
*Povește Harry*
Abby adoarme imediat, o iau în brațe încet și o pun cu capul pe pernă, mă ridic din pat , îmi iau o pereche se pantaloni de trening gri și mă duc în bucătărie, îmi iau telefonul, și îl sun pe Nane.
-Alo? Zi Harry. E 4 dimineața, n-ai somn?
-Nu. Ia zi, ai aflat ceva de Edi?
-Da! El se ocupă cu prostituarea fetelor nevirgine, și trafic de fete virgine.
-Serios?!
-Da, bine că am ajuns la timp la Abby acasă, că altfel fetele erau luate și puse să se prostitueze. Ok, de acum încolo trebuie să fim cu ochii în 4, pentru că el nu s-a oprit aici. Asta mi-a spus prietenul tău pe care l-am găsit atunci în casă.
-Sebi?
-Da el. El încearcă să se dea iar pe lângă Edi. Pentru că Edi n-a văzut că Sebi a venit cu noi.
-Dar e periculos. Poate să-l omoare.
-Exact!
-Adică?
-Asta e treaba mea, eu mă ocup de Sebi, tu grijă de Abby, spune-i asta și lui Kevin să aibă grijă de Iulia.
-Bine. Mersi frate.
-Oricând. Salut!
-Salut!
După ce închid cu Nane, mă duc în baie și fac un duș, las apă rece să curgă pe mine, mă gândeam doar la e mi-a zis Nane. Nu-l credeam pe Edi și facă asta, să prostitueze și să facă trafic de fete.. Aud o bătaie la ușa de la baie și ușa se deschide, era Abby, cu un halat roșu, vine la mine și mă sărută.
-Ce faci la ora asta? De ce nu dormi? Mă întreabă ea.
-N-am somn.
-O să răcești, iubire. Faci baie cu apă foarte rece. De ce?
-Să mă răcoresc..
-O să răcești,nu ești sănătos la cap.
O trag în cabina de duș cu mine, desfăcându-i halatul, aruncându-l pe jos, intră în cabină și începe să țipe cât de tare putea, eu îi pun mâna la gura și o întreb.
-De ce țipi?
-Apaa!! E receee!!!
Dau la drumul la apă caldă, și încep să o sărut, plimbându-mi mâinile pe corpul ei......
*Dimineața*
Mă trezesc dimineața, în pat, lângă Abby. Mă dau jos din pat și îmi iau pe mine pantalonii de trening gri, mă duc în bucătărie și-mi aprind o țigare, mă așez pe scaun și încep să-mi savurez țigara, privind fumul ridicându-se, cu gândul la cele întâmplate aseară, și cât de distrusă va fi să-i zic adevărul. Apare și Abby, mă sărută încet, e îmbrăcată într-o cămașă albă, largă, abia trecută de coapse, se duce spre frigider și își scoate o cutie de suc, ia 2 pahare și pune în ambele suc. Ea începe să bea, iar la mine se uită ciudat când vede că sunt cât se poate de serios.
-Ce ai, iubire? De ce nu bei și tu? Mă întreabă ea.
-Aa... Scuze, mă gândeam la altceva..
-Bine. La ce te gandeai?
-Uite, nu te pot minți.. Dar..
-Dar ce?
-Dar eu nu am fost în Franța deloc. Am fost în altă parte..
-Unde ai fost? Zice ea, cu ochii plini de lacrimi.
-Am fost la...la pușcărie...
-Poftim?!
-Atâta timp, m-ai mințit?! Ți-ai bătut joc de mine!! Ieși!! Ieși din casa mea!! Acum!! Îți faci bagajele acum și pleci în momentul ăsta!! Țipă ea la mine plângând.
-Iubiți, ascultă-mă, te rog.
-Nu!! Nu te ascult deloc!! Vreau să mă lași în pace!! Pentru TOTDEAUNA!!!
-Bine!!
Mă duc în cameră, și încep să-mi fac bagajul, în 5 minute am terminat, mă întorc, și o văd pe Abby cum se uita la mine cum îmi strâng lucruri, plângând în hohote. Mă apropii de ea , s-o iau în brațe.
-Nu!! Stai departe de mine!!
-Iubito, tu nu înțelegi. Nu puteam să-ți spun..
-Nu mai sunt iubita ta!!
Îmi iau bagajele fără să mai zic nimic și plec, mă urc în mașină și mă duc către un hotel...
Scuze pentru greșeli. Sper să vă placă.
CITEȘTI
Dragoste cu beneficii.
FanficMa numesc Abby Jons, am 18 ani. Locuiesc cu cea mai buna prietena Iulia , deoarece parintii mei au murit cand eu aveam doar 14 ani. Viata mea o complicata si ciudata... --Dragoste --Droguri --Sentimente --Furt --Plans --Fericire --Viol