-Abby!!! Nuuu!! Tip eu de la geam.
-Ce e frate?
-Abby!!
Ma duc repede pe hol ma incalt si cobor repede Kevin urmandu-ma. Ajung jos ma duc direct la ea , statea intr-o balta de sange , Kevin ramane blocat isi scoate telefonul si suna la salvare.
-N-am lovit-o intentionat, ea s-a bat in fata masini. A vrut sa fuga prin mijlocul strazii si atunci eu n-am vazut-o si am intrat in plin in ea. Zice soferul panicat.
In cateva minute apare salvarea , se apropie de Abby si o ia de jos. Eu ma duc repede acolo langa ea si o iau de mana.
-Buna ziua! Dumneavoastra sunteti..? Intreaba un doctor.
-Eu sunt iubitul ei Harry.
-Bine. Urca-ti pentru a venii cu noi la doctor?
-Desigur. Stati putin.
Ma duc la Kevin si ii spun:
-Ba , frate. Tu te urci in masina mea si vii duoa noi?-Ok. Orice pentru tine , frate.
Bat palma cu Kevin si ma urc in ambulanta. Pornim spre spital. Eu stateam langa Abby care era infasurata intr-un cearsaf plin cu sange , doctorii se apropie de ea si ii da cearseaful , se uita la ea mirati , eu ma ridic si incerc sa ma uit si eu. Avea capul spart. Ma duc langa un doctor si-l apuc de mana.
-Doctore , credeti ca va fii totul ok?
-Nu stim. Starea ei e foarte grava. Masina a venit cu viteza si a lovita direct in cap. Daca isi va reveni sunt sanse sa nu-si aminteasca ultimii 2 sau 3 ani din viata.
-Multumesc.
Am ajuns , doctorii parcheaza masina si o scoate pe Abby , am coborat si am urmat doctorii , au dus-o in sala de operatie. M-am asezat cu Kevin pe scaun de langa sala si am asteptat sa iasa cineva. Dupa 2 ore de asteptat iese un doctor , eu ma ridic si ma duc spre el.
-Cum e starea ei? Intreb eu.
-Nu prea bine. Nu prea mai are sanse de a traii , e in coma!
-Nuu, Abby.. Nuu. Zic eu cazand in genunghi si incepand lacrimile sa curga.
Kevin vine langa mine si ma intreaba:
-Ce e ,frate? Cum se simte?
-Nu are sanse de trait si...e in coma...
Kevin ramane blocat si se uita la mine uimit. Dupa se duce dupa un doctor. Eu incerc sa ma ridic si ma rezem de un perete si incep sa dau cu pumnii in el , apare doctorul urmat Kevin.
-V-am zis , nu avem ce face , decat aparatele o mai tin in viata. Are o lovita foarte grava la cap. Daca isi revine e posibil sa-si uite trecutul. Dar nu mai are sanse de a traii , doar o minune o poate ajuta acum. Ii zice doctorul lui Kevin.
-Doctore, pot s-o vad? Zic eu
-De sigur.
Am intrat in sala de operatie unde era Abby conectata la multe aparate , ma duc spre ea si o sarut pe frunte , o iau de mana si lacrimile nu uitau sa apara.
-Off, draga mea.. E numai vina mea , daca nu ne certam nu se intampla asta. Imi pare rau. Dar acum cred ca e prea tarziu. Vreau sa stii ca eu te voi iubii mereu. Dar asta nu e sfarsotul la relatia noastra , nu mi-ai facut viata mai frumoasa , vreau sa-ti spun din suflet ca te iubesc. Nu pot sa traiesc fara tine , o sa mor daca tu vei fii langa minr, stiu ca ma auzi, te rog.. Trezeste-te.. Te iubesc, iubita mea.
-Te voi iubii mereu, Harry... O aud pe Abby soptind dar inchide ochii imediat.
-Frate , a zis doctorul sa mergem.. Si sa vii s-o vezi maine. Zice Kevin intrat in sala.
-Nu pot... Nu pot s-o las singura...
-Hai acasa , esto obosit.
-Bine. Hai acasa.
Ma ridic de langa Abby o sarut si plec cu Kevin , ne urcam in masina si plecam spre casa. Ajunsi acasa eua duc in camera mea direct si incep sa tramtesc tot ce am in cale si sa dau cu pumnii in tot. Vad pe masa o sticla cu wisky , o desfac si incep sa beau ca nesatulul din ea , dupa 20 de minute de baut fara oprire , ma simteam ametit. Si intra Kevin.
-Nu-i bine ce faci. Zice el.
-Ba da. Imi inec amarul.
-Eu zic ca nu-i bine.
-Daca nu-si revine?
-Nu zice asta. Si nu mau bea atat. Abby va fii bine. Am trecut prin multe , stai calm.
-Da. Ai dreptate. Vreau sa ma culc , ca maine ca am timp sa merg la Abby la spital. Noapte buna. Iesiii!
-Bine. Noapte buna.
Kevin iese , iar incerc sa ma duc la usa si inchid, si iar incep sa ma beau fara sa ma opresc.
*Dimineata*
Ma trezesc dimineata cu o durere insuportabila de cap , ma uit in jur si vad doar scticle goale de bautura. Acum stiam de ce ma doare capu , nu-mi aminteam nic din ce am facut aseara. Ma day jos din pat , si ma schimb , ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata , dupa ma duc in bucatarie si imi pregatesc un sanwish , il mananc repede ma incalt si plec la spital. Am ajuns ,a duc in sala unde era Abby si era inchis , ma duc sa caut un doctor.-Buna ziua , stiti cumva unde este Abby...?
-Abby , a murit. Nici n-a puc sa termin ca el ma intrerupe.
-Nuu!!! Abby!! Nu se poate asa ceva!! Viata mea e terminata!! Ea unde e?
-E intr-o sala , inca e conectata la apare dar n-o mau ajuta la nimic.
-Vreau sa merg la ea.
-Bine , urmati-ma.
In timp ce eu urmam doctorul , imi scot telefonul si-l sun pe Kevin.
-Alo?! Zice el somnoros.
-Abby... A murit!!
-CE?!? N-are cum. Vin acum.
-Bine, te astept frate.. Vorbim aici mai multe. Pa. Salut
-Salut!
L-am urmat pe doctor, iar el m-a dus la ultima usa din dreapta a coridorului. Imi face semn ca acolo e Abby , eu intru si o vad pe Abby palida la fata , inca conectata la aparate , ma duc langa ea si o iau de mana , imi mut privirea spre aparat , inima ei nu mai batea deloc.
-Abby , iubita mea. Te rog nu ma lasa singur , fara tine n-am putere , nu are cine sa ma certe cand stau prea mult cu baietii , cand uit sa te sun , cand..n-o sa ma iubeasca nimeni ca tine. Te rog, nu ma lasa singur. Zic eu incepand sa plang.
Simt mana cuiva pe umarul meu si intorc repede capul , era Kevin.
-Cum se simte? Intreaba el.
-Cum sa sr simta...e moarta..
-Nu are cum..
-Ba are!
Ma ridic si plec nervos direct la primul bar pe care il stiu. Ajung acoli ma duc la barman si zic.
-Salut! Vreau 10 pahare cu wisky si gheata.
-Imediat.
Imi aduce 10 pahare si mi le pune in fata , eu incep sa beau.
-Stii ce? Mai bine da-mi sticla cu totul! Zic eu.
Imi aduce si sticla si termin de baut paharele si incep sa beah din sticla. Apare si Kevin care vine si imi ia sticla de gura esti obosit.
-Baa! Nu e bine ce faci, nu-ti descarci nervii prin bautura. Zice Kevin nervos. O sa intri in coma alcoolica , nu mai bea atat.
-Sa fii in locul meu cu iubita in spital moarta si sa-mi zica mie unu sa nu mai beau.
Eram atat de nervos , bautura incepe sa-si faca efectul, ma simt asa ametit , lumina se intuneca , nu mai aud nimic , il vad pe Kevin ca da din gura dar nu aud nimic din ce spune in secunda urmatoate am cazut de pe scaun lesinand.
-Harry!! Ma auzi?? Heii. Chema-ti salvarea , repedee.
CITEȘTI
Dragoste cu beneficii.
FanfictionMa numesc Abby Jons, am 18 ani. Locuiesc cu cea mai buna prietena Iulia , deoarece parintii mei au murit cand eu aveam doar 14 ani. Viata mea o complicata si ciudata... --Dragoste --Droguri --Sentimente --Furt --Plans --Fericire --Viol