Bölüm 5

178 16 0
                                    

Flaşın çıkardığı ışık gözümü almıştı.Olanlara kendimi hazırlamaya çalışıyorum.Yarışmaya tam on beş gün kaldığı için basın mensupları Aynur ile benim fotoğrafımı çekmeye gelmişti.Yarışmada ne ile karşılaşacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Artık kendimi odaklamayı çok iyi öğrenmiştim.Bazen heyecanlandığım zamanlar dikkatsizlik yaptığım oluyordu ancak eskisi kadar acemi değilim artık.

Çekimlerden sonra kendimi yemeğe verdim hunharca yiyordum sanki on beş gün sonra gireceğim yarışma Açlık Oyunlarıydı.Çikolatanın verdiği hissi veren bir şey icat edememiş bilim adamlarımız maalesef.

Yemek aslında işin bahanesi içten içe deprasyona giriyordum bu yüzden yemek yemekten başka yapacağım bir şey yok.Biraz hava almak için dışarı çıktım ve banka oturdum.

Yanıma bir kız oturdu kumral tenli ,kıvırcık saçlı oturduğu zaman ses çıkarmadım.Sanırsam beni tanıyor olmalıydı çünkü yanıma Aynur'dan başka kimse oturmaz.Sessizce "Merhaba" dedi.Bende karşılık verdim:

-Merhaba.

-Adım Beliz.

Tam karşılık verecektim ki kız:

-Seninki de Betül olmalı?

-Nereden biliyorsun ?

-Okulda herkes seni konuşuyor.Özellikle Yarışmaya adının yanlışlıkla yazılmasından dolayı tanınıyorsun.

-"Bu benim sorunum değil."diyorum sesimi yükselterek.

-Biliyorum.Sadece senin düşüncelerini merak ettim.

-Lütfen konuyu kapatabilir miyiz?

-"Tamam."diye kaşılık verdi bir kaç dakika sessizce oturduk.Sessizliği bozan kişi Beliz oldu:

-En sevdiğin renk ne?

-"Turuncu"dedim .Turuncuyu ne zamandır sevdiğimi bilmiyorum ama o an içimden onu söylemek geldi.

-"Senin en sevdiğin renk nedir"dedim.

-Gri.

-Gudubet müdürün saçları gibi mi?

Gülerek:

-Tabiki de hayır.

-Seninle tanıştığıma memnun oldum Betül umarım tekrar karşılaşırız.

Bende memnunluğumu bildirdim ve Beliz'in ortadan kayboluşu bir oldu.Bankta otururken arkamdan biri seslendi :

-Her şey senin yüzünden oldu ! Git bu okuldan , uğursuz!

Sanırsam üst sınıflardan bir erkekti neden bana uğursuz dedi ve neden bana doğru koşuyor bundan hiçbir şey anlamadım.Tam bana saldıracakken Aynur geldi ve çocuğu füküsledi.

Betül Nazlı:Sırlı Matematik KardeşliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin