Bölüm 4

273 18 0
                                    

''Güneş'in yeryüzünü aygazda pişirircisine ısıttığı bir gündü.Keşke insanlar da güneşin sıcaklığı kadar sıcak olsalar.Adı Katherine olan bir kız Yemekhanede kendisini bıçaklayıp ortadan kaybolmuştu.Sanırsam o kız Bay Uslu'nun  en iyi öğrencilerindendi , çoğu kişi onun ölümünün Bay Uslu'nun yaptığı dönem ödevine düşük puan verdiğinin göstergesi olduğunu düşünüyor.Bazı kişiler o kızın hala yaşadığına inanıyor ve kedi biçiminde...''

-Bay Uslu'nun burada haklı olduğunu düşünüyorum o kız da güzel ödev yapsaymış.

-Betül , saçmalama kız kendini bıçaklamış bir ödevin senin ölümüne neden olması nasıl bir duygu sence?

-Ben fazla takmam.Nasıl olsa ölmeyeceğim...

-''Ama kız ölmüş!'' diye karşılık verdi Aynur.

Yavaş yavaş füküs yapmayı öğrendim ama daha acemiyim.Aynur'u füküs yaparken izlediğimde onun otuz yıllık bir öğretmen olduğunu düşünüyorum gerçekten çok iyi konsantre oluyor.Aslında benim tek sorunum dikkatsiz olmam.Hatta dershane zamanlarımda bile sınavlardan hep dikkatsizlik sebebiyle yanlış çıkartırdım.

Şu an ki hayatımın tek güzelliği veya eksikliği Ömer'di.Onun benle dalga geçmesine o kadar alışmışım ki aynaya bakarken kendimle dalga geçiyorum.

Yemekten sonra Bay Uslu'nun yanına gittik.Bugün ki dersimiz kendini füküs yardımıyla korumaydı.Ders eğlenceli geçiyordu ama bir şey eksikti.Bay Uslu nedense benimle hiç dalga geçmedi.

-Sırada öğrendiklerimizi test etmede!

Sanırım simulasyona gireceğiz kendimi hazırlıyorum ve suyumu içip simulasyon odasına giriyorum.Bay Uslu:

-Tek yapman gereken kendini koruman.İçerideki şeyin simulasyon olduğunu unutma.

''Kapkaranlık bir yerdeyim kendimi bile göremiyorum.Hislerim donmuş bir biçimde.Nefes alış verişimi bile duyamıyorum.Bir ışık çıkıyor orada Kerem'i görüyorum ama çok uzakta koşmaya çalışıyorum yanına ama koşamıyorum.Kerem'in arkasından bir kedi geliyor çok sevimli ama ıstıraba uğramış.Kerem ona süt verecekken kedi insana dönüşüyor ve Kedi Kerem'e saldırıyor her yerini kanatıyor.Ve ben hala hareket edemiyorum.Kendimce ''Bu bir simulasyon'' diye fısıldıyorum.Kedi Kerem'i öldürüyor ve bende bataklık gibi bir yere düşüyorum etrafım birden aydınlanıyor.Kedi beni fark ediyor ve anında arkamda beliriyor.Bana bir şeyler miyavlıyor ama anlamıyorum.Onu öldürmek istiyorum ama her hareket ettiğimde batıyorum.Kedi gittikçe bana yaklaşıyor bir şey yapamıyorum.Ve aniden bataklığa dalıyorum''

Uyandığımda kalbim çok hızlı atıyordu hemen su içtim.Karşımda gördüğüm Bay Uslu ve Aynur sanırım önemli bir şeyler konuşuyorlar.Gözelerimi kapatıyorum ve uyumak istiyorum.

Yatağımın soğukluğunu her yerden tanırım.Gözlerimi açmaya çalıştıkça Bay Uyutucu kapatıyordu gözlerimi.

Gözlerimi tamamen açtığımda yanımda Aynur vardı:

-Betül simulasyon seni çok zorladı sanırsam al sana bir çikolata getirdim.Simulasyondan sonra gerçekten çok iyi geliyor.

-Teşekkür ederim.

-Sanırsam test sonucun yetersiz.Bay Uslu'nun dediğine göre çok dikkatsiz davranmışsın.

Nasıl dikkatsiz olabilirim ki karşımda en sevdiğim kişiyi öldürüyorlar ve benden de odaklanmamı istiyorlar gerçekten Bay Uslu'yu ve Aynur'u anlayamıyorum nasıl bu kadar duygusuz olabiliyorlar?

Betül Nazlı:Sırlı Matematik KardeşliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin