Güneş parıldıyor, karşımda gördüğüm kedi daha önce simülasyonda karşılaştığım kediyle çok benziyordu-Kerem'i gözümün önünde öldüren kedi- Usulca yanıma yaklaştı ve bir şeyler miyavladı sesi kediden çok yılana benziyordu.
''Sioyunuss Kileyinos Coleynıss''
Duyduklarım bundan ibaretti.Ne anlama geldiğini bilmiyordum.Benim boğazıma keskin tırmığını deydirdi ve çıkan kanı diliyle yaladı.
Uyandığımda yine her zaman ki gibi o lanet olası his içimi sardı.Bu kabusu hayatım boyunca göreceğime inanmaya başladım.
Sabah kahvaltı için yemekhaneye doğru yürüdüm yanıma , geçenlerde tanıştığım kız geldi.Adını pek çıkaramadım.Sonradan adının Beliz olduğu aklıma geldi.
-Merhaba Betül başından çok büyük olaylar geçmiş.Yanında olamadığım için üzgünüm.
-Önemli değil.
Yeni tanıştığım birinin benimle bu kadar samimi olmaya çalışması beni korkutuyor.Beliz gerçekten garip olmaya başlamış.En son gördüğümden beri kilo vermiş ve gözleri morarmış.
-Beliz, sana ne oldu ?
-Önemli bir şey değil.
Tam ona cevap verecekken yanımdan kaçarak ayrıldı.Gerçekten ona bir şeyler olmuş.Aslında şu an Beliz umrumda bile değil ama yine de merakıma karşı çıkamıyorum.
Yemekhanede Aynur'u gördüm.Yanına oturdum.Çok sessizdi.
-"İyi misin?"dedim.
-İyiyim.
-Ama hiç iyi durmuyorsun.Bir şey mi oldu?
-"Hayır, Betül fazla uzatma!" diye bağırdı.
Susmayı tercih ettim sanırsam siniri çok bozuldu.
Yemek yedikten sonra koridorda yatakhaneme doğru ilerlerken biri ağzımı kapayıp kaçırdı.Kaçmaya çalıştım ama çok güçlü elleri vardı.
Karşımda "GUDUBET" duruyordu.Müdür delirmiş bir şekildeydi.Yüzü tamamen siyah olmuş gözlerinden sarı gözyaşı akıyordu bunun tek bir anlamı var kaçmak zorundayım.
———————————————————————————————————————————————————————————————————-
Gördüğüm kapıya doğru koştum ama anında kilitlendi.Müdürün odası çok büyük olduğundan daha fazla kapı bulunmalıydı gözlerimle taradım ve müdürün tam arkasında bir kapı vardı.Ona ulaşamazsam ölebilirim.
Şimdilik bu okulun kurucusunun heykelinin içine saklandım.İçi çok pis kokuyordu.Ayaklarım bir şeye deydi.Sanırsam bu müdürün köpeği Grouk'un kakasıydı.Bir anlığına midem bulandı.
Etraf tamamen karanlık oldu.Heykelde bir delik buldum ve hemen bakmaya çalıştım.Müdür insanlıktan çıkmış gibi çok farklı bir cisim aldı.
Arkamdan bir ses duydum."Lanet olsun!"Grouk.
Havlayaşıyla müdürün yanımda belirmesi bir oldu.Beni havaya yükseltti.Yüzü çok sinirli duruyordu.Bir şeyler geveledi:
"Sioyunuss"
"Kileyinos"
"Coleynıss"
Bu üç kelime.
Rüyamda gördüğüm o lanet kedi.
Bunlar tesadüf olamaz.Aralarında kesinlikle bir bağ var.Benim her gece o rüyayı görmemin Müdürle ilgisi olmalı.
Müdür benim canımı yakmaya başladı ayaklarım kesilmiş gibi hissediyordum.Gözlerim yerinden çıkmış gibiydi.
Müdür beni öldürmeye niyetliydi karşı koymak için müdürü füküslemeye çalıştım.Olmuyordu, odaklanamıyorum.
Aklıma bambaşka şeyler getirmeye çalıştım.Yıldızlar bana çok yardımcı olabilir.
Yıldızın üstündeyim kimse bana yaklaşamıyor.Milyonlarca yıldızdan sadece biri ilgimi çekti onu düşünmeye çalıştım.Önümde onun olduğunu varsaydım.
Artık kimse bana dokunamaz.Güvendeyim.
Etraf birden aydınlandı ve alkış sesleri duydum.Neredeyse bütün okul buradaydı.Müdür de karşımda duruyordu sanki hiçbir şey olmamış gibi.Ne olduğunu kavrayamadım.
Olduğum yer birden yükselmeye başladı.Flaş ışıkları gözümü aldı.Etrafta müdürün sesi yankılandı:
"Sevgili öğrenciler karşınızda okulumuzun yarışma için seçtiği öğrenci bulunuyor.Kendisine dikkati için hepinizin karşısında teşekkür ediyoruz."
———————————————————————————————————————————————————————————————————-
(Arkadaşlar yorumlarınız ve oylarınızı esirgemeyin.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betül Nazlı:Sırlı Matematik Kardeşliği
FantasyBetül bilgiye bir o kadar aç , nankörlüğe de bir o kadar toktur.Ailesinin zoruyla da olsa gittiği okul hayatını bütünüyle değiştirir. Okulun öğretmeye çalıştığı şeyler ise bilginin de ötesindedir.Düzenin devamı Betül'ün dikkatine kalmıştır. İnsanlı...