Buraya nasıl geldiğime hiç dikkat etmedim.Ama bu yerin gerçekten çok korkunç olduğuna dair hiç bir şüphem kalmadı.
Etraf çok karanlık.Tek görebildiğim bir kapı.Bu kapının ardında olanları düşünmek beni fazlasıyla ürkütüyor.
Düşüncelerim ikiye bölündü ya yarışma bitene kadar bu karanlık yerde kalmak yada kapının ardından dışarı çıkmak.
"KURALCI" biri olmasam hiç tereddütsüz kapının ardından giderdim.Ama içimde gerçekten kötü bir his var.Yanımda birisinin olmasına en çok şuan ihtiyacım var.
"Nasıl olsa ölmeyeceğim."
Simülasyonlara girerken hep tekrarladığım şey.Belki bu cümleyi 3 kez tekrarlarsam kapının ardından gidebilirim.
"Nasıl olsa ölmeyeceğim."
Belki ölebilirim.İçimde ki bu çatışmaların hiçbir işe yaramadığını fark ettiğimde bir adım gördüğüm kapıya yaklaştım.
Aniden bir kapı daha gördüm.Bu sefer ilk gördüğüm kapıya bir adım daha yürümeyi düşündüm belki bir kapı daha açılır...
Ama yapamadım.Neden bu kadar tedirginim?
Sanırım bu pısırıklığımla bu karanlık yerde yarım saatim geçti.Olduğum yerde duruyorum.
Arkadan bir patlama sesinin gelmesiyle irkilişim bir oldu.Bu ses git gide yaklaştı. Bir kez daha ve gördüğüm ilk kapıya çok yaklaştığımı fark ettim.
"Nasıl olsa ölmeyeceğim."
Kapıyı açmadan önce anahtar deliğinden baktım.Kapının ardı o kadar parlaktı ki hiçbir şey göremedim.
Sesin daha da yaklaşmasıyla birlikte kapıyı açtım.
————————————————————————————————————————
Kırmızı bir halıyla kaplı uzun bir koridor...
Tavanda duran avizeler altından yapılmışa benziyordu.Kim bilir devlet bu yarışma için ne kadar para harcamıştır.
Bir yandan izlendiğimi hatırladım.İçimdeki şöhret duygusu kabardı aniden.Bu yarışmayı kazanamasam bile bu ülkedeki herkes beni görmüş olacak.Bu beni mutlu etmeye yeter.
Koridorda biraz yürümeye karar verdim.Bu koridor gereğinden fazla sıcaktı bu yüzden üzerime giydiğim yağmurluğu çıkarıp elime aldım.
Sanırsam yüz metre ileride bir sürü kapı var.Umarım daha deminki gibi orada da kapılardan birini seçmem için korkunç şeyler yapmazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betül Nazlı:Sırlı Matematik Kardeşliği
FantasiBetül bilgiye bir o kadar aç , nankörlüğe de bir o kadar toktur.Ailesinin zoruyla da olsa gittiği okul hayatını bütünüyle değiştirir. Okulun öğretmeye çalıştığı şeyler ise bilginin de ötesindedir.Düzenin devamı Betül'ün dikkatine kalmıştır. İnsanlı...