Birden ''Abla!'' diye bir ses duydum.Bu kişinin kim olduğunu tahmin etmek hiç de zor değildi:PSİKOPAT BAY USLU.
-Abla,yanlışlıkla senin ismini füküs sanat yarışmasına yazmışlar sende katıcaksın itiraz istemiyorum.Aynurla birlikte okulumuzu temsil edeceksin yenilirsen hayatın biter yenersen 3 yıl mutlu olma garantin benden.
Bay Uslu'nun söyledikleri yüreğime bir gülle topunun düşmesi gibi acıttı.En çok istemediğim şeyi yapmak zorundayım.Kaybedersem sonucuna tüm okul katlanır.Aslında okul umrumda bile değil ama Bay Uslu'yu mutlu etmek istemiyorum.Ben yenilirsem bana nasıl bakacağını , nasıl konuşacağını düşünmek bile istemiyorum.
Okulumuzun temsilcileri Aynur ile Benim.
Okulun müdürü:
-Bu yarışı kazanmanız için her gün eğitim alacaksınız.Size eğitmelik yapacak kişi Bay Uslu.Çoğunuz tanıyorsunuz.Bu yarış gerçekten hepimiz için çok önemli.Kazanmak için her şeyi yapın.
Gitmek istemediğim bir yarışa yazılıyorum bunun daha nesi iyi olabilirdi ki? Keşke bu yurda geleceğime evsiz kalsaydım.
Aynur:
-Merak etme kazanıcaz yanında ben varım ve senin de güçlü zekan.Bunu kazanırsak sonuçları mükemmel olur.Lütfen 1 aylık Bay Uslu'ya katlanmayı dene benim için.
-''Tabikide bu yarışı kazanmayı bende çok istiyorum ama karşımızdakiler çok güçlü.Altındağlar okulunun temsilcisi bu oyunu üst üste 7 kez kazandı.''dedim.
-''Bana inan!'' diye gürledi Aynur.
Uyuyamıyorum.Bulunduğum Abla Yatakhanesi gerçekten iğrenç bir yer okul olduğunu bilmesem zindan olduğunu düşünürdüm.Keşke sorun yatakhane olsa 1 ay sonra gireceğim o yarışma beni gerçekten tedirgin ediyor onu kazanamazsam ölücekmişim gibi hissediyorum.Zaten en sevmediğim huyum da bu ''HIRS''.
Sabah Bay Uslu Aynur ile beni ofisine çağırdı.Derslere öğlen yemeğinden sonra başlayacağımızı söyledi.Bay Uslu'nun konuşma biçimi kötü olmasa ve bana gıcık olmasa gerçekten iyi bir öğretmen.
Yemekhanedeki olayların sorumlusunun da o olduğunu düşünüyorum.Öğrencileri gerçekten fazla zorluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betül Nazlı:Sırlı Matematik Kardeşliği
FantasiaBetül bilgiye bir o kadar aç , nankörlüğe de bir o kadar toktur.Ailesinin zoruyla da olsa gittiği okul hayatını bütünüyle değiştirir. Okulun öğretmeye çalıştığı şeyler ise bilginin de ötesindedir.Düzenin devamı Betül'ün dikkatine kalmıştır. İnsanlı...