Geciktiği için üzgünüm. İyi okumalar...
{Naruto}
Buraya getirildiğimden beri düşünüyorum. Acaba babam ne yapacak diye. Muhtemelen ona yapılan şantajdan çok yaptıkları ortaya çıktığı için rahatsız olmuştur. Beni geri almak için her şeyi yapmak zorundaydı. Çünkü dedemle aralarında gizli bir mesele vardı. Daha doğrusu bir anlaşma. İçeriğini tam bilmiyordum ama benimle alakalı olduğuna emindim. Bu yüzden benimle baba gibi ilgilenmese de bir gölge gibi ensemdeydi her zaman. Bütün maddi ihtiyaçlarım karşılanıyordu. İstediğim her şey alınıyordu. Özel ve korunaklı yerlerde okutuluyordum. Korumaları, sonradan istemediğim için kaldırdı. Eğer dediğimi yapmazsa başı belaya girecekti. Zaten kendimi korumayı da biliyordum. Kanıtları göndermemiş olsalar benim kaçırılacağıma asla inanmazdı. Eğer istemeseydim kaçırılmazdım zaten. Ama istiyordum. Ne yapacağını görmek istiyordum. Biraz çırpınmasını hatta sürünmesini istiyordum.
O gün onun odasından çıktıktan sonra biraz daha etrafta oyalandım hala üstümden o duyguları atamamıştım. Biraz sakinleşince tekrar aşağı indim ve giriş katta boş boş oturan adamlara selam verip geri odama girdim. Arkamdan tuhaf tuhaf baksalar da hiçbir şey yapmadılar. 'Belki de o tembihlemiştir' diye düşündüm. Sonra da direkt yatağa girdim. Ama saatlerce uyuyamadım. Onu kafamdan atamadım ve konuşmalar kafamda tekrar tekrar oynadı. Gerçekten benimle oynamıştı. Dengelerimi bozması hiç hoşuma gitmemişti.
Sesler kesilip herkesin uyuduğuna emin olduğum sırada ben de tam dalacakken kapının açıldığını duydum ve bir silüetin bana baktığını hissettim. Uykuyla uyanıklık arasındaydım, kim olduğunu fark edemedim. Saniyeler sonra da uyuya kaldım. Belki rüya görmüş bile olanilirim.
Sabah hissettiğim ıslaklıkla uyandım. İlk başta uyku sersemliğiyle ne olduğunu anlayamadım. Daha sonra fark ettim. Bir şey yanağımı yalıyordu! Hızla doğruldum ve ne olduğunu anlamak için gözlerimi sonuna kadar açtım. Yatağımın dibinde dilini dışarıya çıkarmış, kocaman, beyaz bir köpek duruyordu. Biraz önce yüzümü yalayan o muydu?
"Uyandırdığı için üzgünüm. Akamaru tatlı şeyleri yalamayı sever." Arkamdan gelen sesle diğer tarafa döndüm. Sırtını duvara dayamış az önce söylediğiyle sempatik şekilde gülümseyip göz kırpmıştı. Boyu benden uzun, koyu kahve saçlı, keskin bakışlı bir gençti. Giyimi diğerlerinden farklı ve günlüktü. Kollarını bağlamış doğruca bana bakıyordu.
"Sen kimsin?" diye sordum huysuzca. Hala uykum vardı ve birden uyandırılmayı sevmezdim. Odamda tanımadığım iki tane davetsiz misafir vardı.
"Ben Kiba. O da Akamaru." Kafasıyla köpeği işaret etti. "Bugünden itibaren patronun emriyle senin koruman olacağız."
Yok artık bir de peşime köpekli koruma takmıştı herif!
Sınır: 12 Oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya (Gay)
Teen FictionSasuke, eğer böyle bir manyakla uğraşacağını bilseydi ona asla bulaşmazdı. ... Başlangıç Tarihi: 25.08.2021