-Stefan,gyere be nyugodtan nem harapok...-mire az említett belépett a szobámba karba tett kézzel.-Miben segíthetek?-kérdeztem tőle.-Ha te is megint fenyegetőzni jöttél akkor állj be a sorba...
-Nem ezért jöttem.Tudni akarom mi történt veled az évek alatt.
-Egy kicsit összezavarsz.Azt ne mondd,hogy ennyi év után érdekelni kezdett mi történt velem.
-Mindig is érdekelt mi van veled.De rossz társaságba keveredtél és egyre rémisztőbb teóriák kezdtek keringeni rólad.
-És te úgy döntöttél elhatárolódsz és új életet kezdesz.Milyen megható.Stefan Salvatore a minta vámpír.
-Ne tereld el a szót Camilla.Úgy hallottam az elmúlt időkben meghúztad magad és sehol nem maradtál túl sokáig.Miért?
Damon is rám meresztette kék szemeit és érdeklődve kémlelt.
-Nem tudom miről beszélsz Stefan és azt sem,hogy ki az informátorod. De teljesen rendben van az életem.
-Ne hazudj.Tudom,hogy miért vagy itt,de előre szólok,hogy csak a holt testemen át árthatsz neki...
-Miről beszélsz Stefan?Kit akarnék bántani?-kérdeztem vissza értetlenül.
-Ugyan már engem nem versz át...Ahogy te sem Damon.Tudom,hogy van valami terved és kifogom deríteni mi az.
-Kezdesz paranoiás lenni öcsém.-válaszolta neki Damon.
Stefan vetett ránk egy lesújtó pillantást majd távozott.
-Te is mehetnél-néztem Damonra.-Hacsak nem akarsz mesélni mint a régi szép időkben.
Láttam,hogy mondani készül valamit,de helyette csak elmosolyodott és kisétált.
Ledőltem az ágyamra és elragadott az álom.
-Jó reggelt kishúgom.-öntött rám egy pohár vizet Damon.
-Ha mégegyszer ezt csinálod kitekrem a nyakad.
-Alig várom.Éhes vagyok,és úgy gondolom ketten mókásabb vadászni.-váltott témát.-Az emberek még mindig nem hagytak fel a sátorzással. De ha esetleg követnéd Stefan diétáját az erdő tele állatokkal. Mindjárt gondoltam.-nevetett fel az elfintoridott arcomra.
Ez jó móka volt.-töröltem meg a számat.
-Be kell valljam te sokkal szórakoztatóbb társaság vagy mint Stefan.Mióta itt vagyok csak az érdekli miért jöttem, fárasztó.
-És nekem sem mondod meg miért jöttél?
-Csak akkor ha te is.
-Akkor ez eldőlt.Maradunk a sötétben.
Megragadta a karom és maga felé fordított.
-Én is hallottam ám amit Stefan,hogy az elmúlt időkben menekültél.Remélem nem hoztál ránk bajt.
-Mégegyszer elmondom,hogy rendben van az életem.És örülnék ha nem faggatóznál,fárasztó-utánoztam és közben kirántottam a kezem.
-Azt sem mondod el mi történt veled pontosan?Hogyan változtál át?És ki volt az aki átváltoztatott?És hogyan lehetséges,hogy tudsz a napon járni?
-Megöl a kíváncsiság mi?-húztam fel a számat kajánul.-De ez maradjon az én titkom.Inkább menjünk haza.
-Ezt csinálod egész nap?Olvasol?És még te mondtad Stefanra,hogy unalmas.
-Nem azt mondtad,hogy iskolába akarsz járni?Hát miért nem tetted?Senki nem kért,hogy itt maradjál...
-Tudod mit?Hétfőn beiratkozom.Fel is megyek összepakolni.
Épp a ruháimat pakoltam amikor valaki kopogott az ajtón.Fülelni kezdtem,hogy ki lehet az.Egy lányt hallottam aki Stefan keresi.
-Bocsánat,hogy bejöttem de az ajtó nyitva volt..-mondta.
-Elena igaz?Damon vagyok Stefan bátyja...
-Nekem azt mondta nincs testvére.
-Ami azt illeti volt egy kis nézet eltérésünk és nem igen álltunk szóba egymással.
Kíváncsivá tett ki ez a lány így lesétáltam. A nappaliból szűrődött ki a beszélgetésük.
-Zavarok?-dőltem neki az ajtófélfának.Ahogy a lány megfordult egy pillanatra megállt minden.
-Ó baszki ne már...Megint ez a ribanc?
-Hogy minek neveztél?
-Ribancnak.
-Camilla állj le...Ő nem olyan mint Katherine.
-Ki az a Katherine?-kérdezte a lány.
-Csak Stefan volt nője,de látom nem változott az ízlése...
-És te ki lennél?-Camilla Salvatore,Stefan és Damon hugicája.
-Na jó vannak még testvérek akikről nem tudok?-kérdezte.
-Ó drágám ha csak ezt nem tudnád..
-Most meg miről beszélsz?
-Ne is törődj vele Elena.Most szabadult a diliházból nem teljsen százas.-szólalt meg Damon.
-Hahaha Damon nagyon vicces.Igazából örülök is,hogy itt vagy Elena.Teljesen normálisnak tűnsz.Hétfőn kezdek én is az iskolában.Valami tanács?Akár mehetnénk együtt,merre laksz?
-2104 Maple Street 14.-válaszolta kissé hezitálva.
-Remek hétfő reggel ott leszek.És bocsánat a ribancozás miatt.Tudod a testvéremről van szó és a legjobbat akarom neki.
-Semmi baj,megbocsátok...
-Szia Stefan-fordultam meg.
-Elena nem is montad,hogy jössz...
-Na de Stefan ide nem kell senkinek sem bejelentkeznie.Az ajtónk mindenki előtt nyitva áll.-válaszolta Damon.
-Gyere Elena kikísérlek míg ez a kettő megöli egymást.
-Min vesztek össze?
-Ó szerintem az nem az én dolgom elmesélni.
-Figyelj vasárnap este lesz egy esemény Az Üstökös Éjjele gyere el bemutatlak pár embernek.És mesélhetsz egy kicsit a testvéredről.
-Milyen kedves. Alig várom,hogy kibeszélhessem.-kacsintottam rá.
Fél füllel hallgattam amit a testvéreim beszélnek.
-Most komolyan megharaptál valakit és életben hagytad?-kértem számon Damont.
-Azt elintéztem én...-mondta Stefan.-Mennyit volt itt Elena?
-Talán aggódsz érte?Félsz,hogy a történelem megsimétli önmagát?-kezdte ki Damon.
-Kérlek ne kezdjétek megint...De nem értem,hogyan lehetséges ez?Hisz egy az egyben úgy néz ki mint Katherine.-szóltam közbe.
-Ne tegyél úgy mintha te nem sántikálnál valamiben-ripakodott rám Stefan.-Meddig akartok még játszadozni mi?
-Várd ki a végét öcsikém és megtudod.-válaszolta neki Damon majd távozott.
YOU ARE READING
Camilla Salvatore(V.D.&T.O. FF.) SZÜNETEL
FanfictionA három Salvatore visszatér Mystic Fallsba...Elindítva ezzel egy lavinát amit nehéz lesz megállítani. Vajon mit akarhat Camilla a legkissebb Salvatore akinek nem szabadott volna életben maradnia?És mit rejteget ami minden létezőt felboríthat? A tört...