Tyler-nak át kellett alakulnia legalább egyszer,hogy felhasználható legyen.
De félő volt,hogy Elijah addigra rám talál.
Damon és Rose elindultak megkeresni valami Slater nevű vámpírt aki esetleg segíthet megtalálni Klaust.
Buta ötlet,de nem mondtam semmit.
Meg is támadták őket.
Ők azt hitték Klaus volt,de én sejtettem,hogy Elijah volt az.
Nem volt mit tennem és meglátogattam Katherine-t.
-Gondoltam,hogy felfogsz bukkanni.
-Fogd be!Hoztam neked egy kis ajándékot!-lengettem meg a követ majd bedobtam neki.
-Miért segítesz?
-Biztonságban kell tudnom a követ amíg nem rendezek el mindent.Úgy sem engednének ki,hát hova máshova tenném?Én viszont bármikor kiengedhetlek amikor csak akarlak.Így mindketten jól járunk.
-Csak nem Klaus-tól rettegsz?-nevetett.
A szemem sem rebbent.
-A helyedben nem nevetgélnék.Mint már mondtam bármikor megtörhetem a varázst.Talán akkor teszem amikor már Klaus is itt van.
Láttam egy árnyat átsuhanni az arcán.
-Persze ha átadod neki a követ,lehet megkíméli az életed és nem kell többet menekülnöd.
-Ha lehet ne szúrd el.Elena itt járt és faggatott.
-Én nem te vagyok!-kacsintottam rá majd visszazártam és távoztam.
Amint hazaértem Damon támadott le.
-Hol a kő??
-Épp az előbb dobtam be Katherine mellé.Jó helyen van ott és senki...
-Mit csináltál??
-Elzártam a követ azt hittem...
-Megtörhettük volna a varázst-ordított rám.-Ha nincs varázs,nincs hasonmás áldozat,ergo Elena életben maradt volna!!
-Honnan kellett volna tudnom?Egyébként is első körben te akartad,hogy a kő menjen vele!És mi ez,hogy elpusztítani a varázslatot?Mégis hogy??
-Kiengedjük a holdkőből.
Ekkora baromságot még sosem hallottam.
-És gondolom Bonnie segít nektek.
-Bármit megtenne Elena-ért.Szóval szerezd vissza a követ.
-Eszem ágában sincs!-közöltem vele.-Jó helyen van ott.
Én viszont megkerestem ez a Slater nevű vámpírt, csak,hogy valaki már megelőzött.
Ahogy kinyitottam az ajtaját és benéztem egy fadarabbal a szívében feküdt a padlón.
Legalább vele nem kellett többet foglalkoznom.
Caroline hívott.
-Mi az?
-Ne akadj ki,de elmondtam Tyler-nak,hogy vámpír vagyok.
-Caroline mégis,hogy lehetsz ilyen hülye?
-Muszáj volt.Nem egyszer kellett leállítanom és azt hitte én is vérfarkas vagyok.
-Vigyázz rá,oké?
-Vigyázok.Segítek neki az első átalakulásában...De van még valami..
-Mi?
YOU ARE READING
Camilla Salvatore(V.D.&T.O. FF.) SZÜNETEL
FanfictionA három Salvatore visszatér Mystic Fallsba...Elindítva ezzel egy lavinát amit nehéz lesz megállítani. Vajon mit akarhat Camilla a legkissebb Salvatore akinek nem szabadott volna életben maradnia?És mit rejteget ami minden létezőt felboríthat? A tört...