5.

264 19 1
                                    

Másnap Stefannak focimérkőzése volt amit nagyon szívesen hagytam ki.Inkább vadászni mentem bár nekem volt annyi eszem,hogy nem a városban tettem.

Nem úgy mint Damonnek aki megölte az edzőt.

-És ezt miért meséled el nekem?-néztem a bátyámra este ahogy megérkezett.

-Csak ha te is azzal a hülyeséggel jönnél,hogy van bennem még emberség...

-A legkevésbé sem érdekel mi van veled.-fintorodtam el.-Amúgy meg ezzel nem bizonyítottál semmit...

Másnap reggel Stefan szobájában kezdtem a napot. Vicces volt belemászni a fejébe és elhitetni,hogy kinyírtam Elenát.Ahogy levegőt kapkodva felkelt szánalomra méltó volt.

-Rémesen gyenge vagy.-csóváltam a fejem.

Mire felpattant felszedett egy kést és belém vágta.Ekkor jelent meg Damon is.

-Jó reggelt nektek is.Csak tájékoztatni akartalak, hogy elkapták a tegnapi tettest.Egy hatalmas puma volt aki megtámadott egy vadászt is.-ecsetelte nekünk.

Odasétált és kihúzta belőlem a kést.

-Képzeled a mi testvérünk talizmánt adott a hölgyének.

-Verbéna?-kérdeztem.

-Az bizony.-bólintott.

Majd megfordult és Stefanba döfte a kést.A döféstől térdre rogyott.Damon kisétált a szobából.Lassan odasétáltam Stefanhoz és kihúztam belőle a kést mire elkapta a kezem.

-Camilla,ha maradt még benned emberség kérlek állj le.Nem tehettek meg mindent következmények nélkül.Nem tudom mit akarsz ennyi év után de én segíthetek neked.

-Azt hiszem a segítséggel elkéstél több mint 100 évet...Akkor volt rátok szükségem nem most.-rántottam ki a kezem és hagytam ott.

Mivel lassan ebédidő volt úgy gondoltam betérek a grillbe.Jeremy ott ült a pultnál és ivott...Tyler is ott volt akit ha jól hallottam épp akkor hívta meg Vickyt az Alapítói Bálra...

Leültem Jeremy mellé aki persze hallotta az egészet és nem tudta szó nélkül hagyni és beszólt a lánynak.

-Tudod mit Jeremy?-fordultam a fiú felé.-Most már van kedvem elmenni a bálra.Szóval találkozzunk ott úgy 5-6 körül.

-Mi a terved?-kérdezte ahogy a tekintetével követte az enyémet ahogy a távozó Tylert bámultam.

-Ó semmi.Csak jól akarom érezni magam és elnézve téged rád is rád fér....

Hazamentem ahol az én két testvérem épp bájcsevejt folytatott.Ahogy beértem hozzájuk Damon épp inni készült a kedvenc whiskeyéből.

-Ugye nem akarsz beleinni?-kérdeztem unottan. Ahogy megfordult és jobban beleszagolt a pohárba, az egészet a padlóra önötte.

-Szép húzás Stefan.Már azt hittem újra normálisan tudtunk beszélni...Most viszont dühösen megyek a bálba.

-Akkor már ketten vagyunk.-kacsintottam rá majd szó nélük sarkon fordultam.

Túrkálni kezdtem a ruháim között.MIvel ez csak egy sima esemény nem vittem túlzásba.Ahogy elkészültem Damon épp indulni készült.

-Elviszel?-kérdeztem.

-Csinos vagy.-nézett végig rajtam.-Kár,hogy elmebeteg...Egyébként kösz az ital miatt,de én is éreztem.

-Ahha oké,de még nem válaszoltál.

-Kivel mész?Megöl a kíváncsiság.

-Jeremy Gilberttel.Tudod nekem nem kell megbűvölnöm senkit,hogy velem akarjon jönni.

Camilla Salvatore(V.D.&T.O. FF.) SZÜNETELWhere stories live. Discover now