-Mi a baj?-kérdeztem tőle összeszűkült szemmel.
-Semmi csak...
-Csak?
De válasz helyett elfordult és elszaladt.Ránéztem az órarendemre mikor valaki megszólított.
-Hé Camilla azt hittem együtt jövünk ma.
-Basszus Elena sajnálom,kicsit megkavaródtak a dolgok.
-Tyler Lockwood kavarta meg?
-Mondhatjuk így is.Részegen akart hazavezetni én meg nem hagytam.Cserébe behozott.
-Értem.Figyelj délután pompom edzés lesz és foci,gyere el.Bonnie és Caroline is ott lesz ha előkerül végre.Nem válaszol egy telefonhívásomra se.
-Bonnienak van valami problémája velem?Az előbb olyan furán viselkedett.
Láttam,hogy Elena arca megváltozik.
-Hogy is mondjam neked.A Bennett famiília egy része kicsit fura...Salemi boszorkány leszármazottaknak mondják magukat.Bonnienak vannak látomásai és érzései amik eléggé furcsák és volt egy ilyen a bátyáddal szemben.De egyébként nagyon is rendes lány...
Bennett.Hát ezért volt ismerős nekem.
-Aha értem-nyugtáztam majd szó nélkül sarkon fordultam.
Végülis egy Bennett boszorkány segített nekem.Majd elbeszélgetek Bonnieval csak úgy csajosan...
Betértem a terembe ahol az első órám volt és leültem leghátra.A gondolataim cikázni kezdtek.
-Nem te voltál tegnap a grillben Mattel?-szólított meg valaki.
-Tessék?-fordultam felé.
-A grillben tegnap Mattel.Te vagy az új lány.
-Ja de igen én voltam.Te vagy a gyógyszeres srác.És Elena reakciából ítélve gondolom az öccse.
-Mi van talán megsértettelek?
-Nem.Csak nem ezt az első benyomást akartam kelteni.
-Miért talán nem szedsz tablettákat?Nem füvezel?Csak ugratlak ne legyél így befeszülve-nevettem el magam.-Én nem ítéllek el mindenki úgy kezeli a problémáit ahogy akarja.Egyébként Camilla Salvatore vagyok.-nyújtottam a kezem.
-Jeremy Gilbert.
A nap végére egészen megtaláltam a közös hangot Jeremyvel.
-Elena elhívott,hogy nézzem meg az edzéseket.Elkísérsz?
-Ha nagyon muszáj.De te nem tűnsz pompomonos lánynak...
-Tényleg?Akkor milyennek tűnök?
-Normálisnak.Elnevettem magam és a foci pálya felé vettük az irányt.
-Hé baromarcú normális vagy?-üvöltöttem rá egy autósra aki majdnem elütött minket.
Aztán megláttam ki vezeti.Damon volt az és mellette ott ült Caroline.
-Ezt nem hiszem el...
-Megcsíptem a bratyódat ugye nem gáz?-villantott rám egy ezerwattos mosolyt majd elszaladt az ugyancsak ledöbbent Elenáékhoz.
Damon rám vigyorgott majd elhúzott.
-Ő is a testvéred?
-Ahha ő itt Damon.De inkább ne mondj semmit.
Észrevettem Caroline nyakán a sálat és tudtam,hogy Damon megigézte.
-Gyere inkább üljünk le.A focipályán ért az újabb meglepetés.Stefan láttam beöltözve ahogy a csapattal edz.
YOU ARE READING
Camilla Salvatore(V.D.&T.O. FF.) SZÜNETEL
FanfictionA három Salvatore visszatér Mystic Fallsba...Elindítva ezzel egy lavinát amit nehéz lesz megállítani. Vajon mit akarhat Camilla a legkissebb Salvatore akinek nem szabadott volna életben maradnia?És mit rejteget ami minden létezőt felboríthat? A tört...