Pomysły Part 1

22 4 7
                                    

Zacznijmy od tego, że jako dzieciak miałam zeszyty z opowiadaniami: fanfiki, opowiadania oryginalne: było tam wszystko.

Na szczęście nigdy ich nie opublikowałam.

No, może jedno, ale to było na konkurs i kompletnie mi się nie podobało. Niestety, osobom, które to oceniały podobało się, przez co na mojej półce leży książka zawierająca owo opowiadanie, podpisane moim nazwiskiem i dosłownie za każdym razem kiedy na nią patrzę czuję się niekomfortowo.

Więc: miałam jedno opowiadanie, które miało kilka wersji i ostatnio uznałam, że miało fajny pomysł, ale wykonanie nieco słabsze.

W skrócie: żyje sobie bogata szlachcianka w pseudorenesansie, zakochuje się w królewiczu, ale, jaka szkoda, on nagle umiera w niewyjaśnionych okolicznościach i główna bohaterka jest zmuszona uciekać z miasta, bo jest oskarżona o jego zabójstwo, czy coś w tym rodzaju nie pamiętam tego w szczegółach.

Ostatnio zaczęłam się zastanawiać, czy na motywach tego opowiadanka nie napisać czegoś w rodzaju kryminału na dworze królewkim z punktu widzenia zabójcy.

Prawdopodobnie nie dojdzie do skutku, ale pomysł jest.

To wszystko przez przedawkowanie Szekspira.
(Human pozdrawia.)

W mediach najlepsze wg mnie OST z Deltarune, bo nadal mam hype po zagraniu w Chapter 2.

Pisarskie śmietniskoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz