QURREL = SHIN????!! 😱😱 GAME THEORY

15 3 0
                                    

Spoilery do Hollow Knight i YTTD

Miałam trochę dziwny sen o alternatywnym zakończeniu z Hollow Knight:

Odblokowywało się je przez załadowanie na nowo gry w momencie, kiedy siedziało się z Quirrelem nad jeziorem. Wtedy można było odkryć nowe, tajne przejście pod jeziorem, było ono wypełnione wodą do połowy i nigdzie nie prowadziło. Gdy się do niego weszło, Quirrel spawnował się tuż za tobą i pływał po samym dnie wody. Jego pływający sprite wyglądał, jakby był kiepsko wydłużony w photoshopie i miał dodatkową parę kończyn ze szczypcami na końcu.

Potem wracało się nad jezioro i Quirrel miał kilka dodakowych linijek dialogu i voicelinów. Mówił o tym, jak bardzo kocha wodę i coś o kasetach, po czym zaczynał się śmiać.

Potem następowała cutscenka końcowa, gdzie okazało się, że ludzie zaczynali wojny o wodę i porwali Quirrela, bo był zrobiony w pełni z wody. Powiększył się on 1000-krotnie i musiały go transportować samoloty jak jakiegoś balona typowo na paradę. Główny bohater nie mógł niczego z tym zrobić, ale za to pojawiła się dziewczynka, bardzo podobna do Kanny z YTTD. Okazało się, że była zapomnianą, młodszą siostrą Quirrela i postanowiła zemścić się na ludziach za to, co mu zrobili. Potem nastąpiły napisy końcowe, gdzie ta dziewczynka śpiewała.

Byłam bardzo zdziwiona, więc przeczytałam kilka recencji na temat tego zakończenia: wszystkie były pozytywne. Jedna z nich twierdziła, że było to zakończenie idealne i nadające się na sequel.

Jeśli Quirrel ma młodszą sis podobną do Kanny, oznacza to, że jest Shinem Tsukimi.

Czekam na collab Team Cherry i Nankidai.

Pisarskie śmietniskoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz