~Bab 9~

86 6 1
                                    

Hari ni Aydan dan Qhaleesha pergi ke sekolah secara berasingan.Aydan pergi ke sekolah dengan drivernya dan Qhaleesha pergi dengan drivernya.

"Sayang dah siap ke?"tanya Aydan.

"Belum tengah pakai tudung ni,tak jadi pulak awning tudung ni.Abang pergilah dulu"kata Qhaleesha.

"Okey"Aydan memeluk Qhaleesha dan mengucup dahi Qhaleesha.

Qhaleesha menyalam tangan Aydan.

"Bye bye,jangan lambat tau"kata Aydan.

"Ok boss"

Aydan keluar dari bilik dan mendapatkan mama dan papanya.

"Aydan pergi dulu bye"Aydan menyalam kedua ibu bapanya.

"Ye lah bye"

Di bilik

'Eeee tudung ni geram aku,jangan buat mood aku rosak boleh tak'

'malaslah aku lantak kau lah'

Qhaleesha yang geram dengan awning tudungnya itu terus mencapai beg dan turun ke bawah.

"Mama papa Sha pergi dulu"kata Qhaleesha.

"Ye lah belajar elok elok" kata mama.

"Ok"

×××××××××××

Sampai di depan sekolah Qhaleesha mengucapkan terima kasih kepada Pak Mat dan terus masuk ke sekolah.

"Ni semua salah awning tudung,kalau tak mesti aku datang cepat,nasib hari ni bukan turn Aydan dengan Qhalish yang jaga pagar"bebel Qhaleesha sambil melangkah masuk ke sekolah.

"Biasanya Nasha dengan Alia lambat mana diorang"

Sampai di pagar Qhaleesha nampak dua orang pelajar perempuan dan dua orang pelajar lelaki.

'eh tu Nasha dengan Alia'

"Woi!"jerit Qhaleesha.

"Eh Shaaaa"kata Nasha dan Alia serentak terus melulu ke Qhaleesha dan memeluk Qhaleesha.

"Lamanya tak jumpa kau"kata Alia dengan pelukan yang tidak terlerai lagi.

"Haah sejak dah kahwin ni jarang hang out dengan kitaorang"kata Nasha.

"Eh dah lah korang lepas lah dah lambat nak masuk kelas ni"kata Qhaleesha.

Nasha dan Alia berpandangan dengan muka yang terkejut.

"Keluarlah kau setan dan kembalikan kawan kami yang bernama Qhaleesha Humaira"kata Alia sambil acah acah mengeluarkan jin di tubuh Qhaleesha.

"Keluarlah dari tubuh badan yang tidak bersalah ini"kata Nasha.

Qhaleesha menepuk kepala alia dan Nasha.

"Aduhhh!!"kata alia dan Nasha serentak.

"Korang kenapa?"tanya Qhaleesha dengan kening yang bertaut.

"Aku rase dia kene rasuk dengan hantu kat sekolah ni lah"kata Nasha kepada Alia

"Haah sebab tu lah hari ni dia rajin"kata Alia kepada Nasha.

"Dia dah tak lama dah ni "menyampuk Nazim.

"Korang ni kenapa?"kata Qhaleesha.

"Tak lah kitorang rase kau kene rasuk dengan hantu sekolah ,yelah kau tiba tiba rajin baru pukul 7.41 yang kau kecoh ni kenapa?dengan awning tudung tak betul"kata Nasha.

"Kau jangan sebut pasal awning"kata Qhaleesha terus masuk ke dalam sekolah.

"Eh tunggu lah"kata Alia

Suamiku Abang Pengawas (Slow Update)Where stories live. Discover now