هتعملي ايه يامجنونة انتي
"ههههه اصبري هرن الجرس ونطلع نجري عالسلم عشان نلحق المحاضرة "
-حرام عليكي انتي عارفة عمك عثمان بيشتم وصوته بيكون عالي
"ههههه يلا ننزل بسرعة عشان هيطلع يهزقنا ههه"
-"نا مش عارفة انتي عندك 20 سنة ازاي
"زي السكر في الشاي ههههه
-لا خفة اووووي الصراحة
"هههههه ...استني في حد بيتهزق ...مين ده ...هههه يالهوي دا عمي عثمان ضربه بالعصاية وهزقه .... "
-يالهوي يامروة ...دا جاركم الجديد
"جارنا الجديد!!!!! ماله تحسيه كئيب ومجهد كدا"
-احنا مالنا بيه. ..يلا علي المحاضرة ياحجة
"يلا ".
......
-ياانسة'
دا يعرفني منين ده ...وبنادي عليا ليه انا هطنشه وامشي
-يانسة ياام خمار ازرق
لا بقى دا غلط في لون الخمار اسكتله لا طبعا
"علفكرة الخمار لونه لبني. ..انتوا الرجالة كده متعرفوش حاجة في حياتكم كلها الا الاكل والزعيق"
يعيني باين عليه مصدوم. .انا ابان كيوتة وعسولة بس انا اخت عبدو موت ههههه
-وانا مالي بلون الخمار...يولع الخمار ياللي لبساه وبعدين انا خدت تهزيق بسببك ...انا سكتت عشان انا جديد ومش عايز اعمل مشاكل. ...وبعدين دي حركات اطفال .. بس تصدقي المفروض ماتكلمش معاكي ولا اعتابك لان عقلك عقل اطفال '
سبني ومشي ورانيا واقفة جاري وهتفطس من الضحك ...بختار صحابي اوووي
"انا اتهزق كده يارانيا ...وكمان من واحد زي ده ...بيغلط في الخمار ...ده غلط فيه ودعا ان الخمار يولع ...الخمار يولع ...حرام عليه "
-'يعني انتي زعلانة علي الخمار مش علي التهزيق اللي خدتيه وبعدين ماله ده طويل ومز وعنيه عسلي وكمان بدقن مز ...مز يعني'
"غض البصر ...غص البصر ياهانم ...وبعدين ييجي أسامة وهقله خطبيتك بتعاكس الناس "
'لا الا اخوكي ياختي. ..دا يقلبها خناق لمدة أسبوع "
"ا امشي يارانيا نحضر المحاضرات ...لاحسن ارتكب جناية قتل النهاردة"
.......
خلص اليوم كانت محاضرات كتيرة ورخمة جدا ...
"ماما. ..يا ماما. .يانبع الحنان "
-انا في المطبخ يازفتة
"بتاكد بس ...بتعزني اوووي نبع الحنان"
- خدي يااخرة صبري ودي صنية الاكل دي للشقة اللي قصادنا
"هو في حد ساكن فيه ياماما "
-صاحبها جه امبارح...روحي وديها
"حاضر "
......
اوووووف ساعة تخبيط ...هو الناس الجديدة دي مش بتسمع ولا ايه
-ايه يااحمد الزفت ...كنت باخد شاور ...ادخ ........
اااااه غبي حد يفتح الباب كده ...من كتر الخضة الاكل وقع وماما طلعت على زعاقي ...هو دخل يلبس تيشرت ...
'مالك ياحبيتي ...وشك مخطوف ليه. ..مالك يامروة"
قعدت اعيط كأن في حد ميت
'طيب اهدي ياحبيبتي ..شفتي قطة طيب ...تعالي ارتحي شوية. ..وانا هلم الاكل'
-انا اسف ياخالتي على اللي حصل ...انا دكتور ممكن اشوف الضغط بتاعها '
'ماشي يابني ..تعالي اتفضل جوا بدل القعدة علي السلم كده'
-لا مفيش مشكلة '
......
"انا عارفة انها اتخضت بس متوقعتش انها تتخض كده وكمان عياطها يااحمد ...والله كانت بتعيط كأنها في عزا ...والمضحك وشها اللي بقى احمر. ..وكأن الدم كله اتجمع فيه ...عارف هي نفسها البنت اللمضة ام خمار ازرق قصدي لبني هههه اللي اتخانقت معاها امبارح. ...بس اللي مضايقني حاجة واحدة بس"
-الاكل طبعا ههههه
"لا ....نظرات الخوف واللوم اللي كانت في عنيها "
-و ايه كمان. ...انت من امبارح وبتتكلم عنها ...في ايه يادكتور ...وفين غض البصر ...دا انت ناقص تحفظ شكلها
"أحمد معاه حق انا عمري مااتكلمت عن بنت ...لا وكمان بصيت في عنيها ...انا لازم ابعد. .مش ناقص تعب قلب"
'ادهم هتروح النهاردة '
"متقلقش خير ان شاء الله "
......
"صباح الخير ياماما "
-صباح الخير ياحبيبتي ...كويسة دلوقتي
"تمام التمام ....انا ماشية بقي عشان رانيا بترن عليا ...يلا سلام ...
-مروة ...خدي السندوتش ده......صباح الخير يابني
"تلقائي وشي بقي طماطم ...طبعا مش عايزة تعامل معاه ...اوووف لا بقي انا مالي دلوقتي "
-صباح النور ياخالتي
- مروة خدي السندوتش وإلا مفيش نزول ...وانت يابني خدي السندوتش ده. ...اسمك ايه صحيح
-لقيته ضحك وخد السندوتش 'اسمي ادهم ياخالتي. .وشكرا علي السندوتش "
-العفو يابني. ..خدي السندوتش يامروة متتعبيش قلبي والا هرن على أسامة اقله ...خدي ياادهم يابني اقنعها عشان انا تعبت منها '
"نبع الحنان بتحطني في مواقف ...استغفر الله العظيم. ..هو مركز ليه كده ...خطفت السندوتش وطلعت أجري ...وطبعا رنيت جرس عم عثمان وطلعت أجري. ..وكالعادة هو اللي اتهزق"
.....
-مروة. ..مروة
"نعم يااخرة صبري "
-بصي كده من غير ضرب ...حازم واقف وراكي. ..وانا همشي بسرعة بقي
"مروة. ...انتي بتسبهلي"
-مروة ...هي كلمة وهمشي
"أولا إسمي انسة مروة. ...ثانيا مش بتكلم مع حد غريب. ."
-طيب اعمل ايه يعني عشان اثبتلك اني بحبك. ..انا غلطت ايوا بس الكل بيغلط ...سامحيني والله انا بحبك
"انا هرد عليك عشان انا مليت منك ...اولا كده انا وثقت فيك وفتحتلك قلبي ...ووافقت علي خطوبتنا بس انك متكتفيش بيا وتكلم بنات قبل جوازنا.
-
أنت تقرأ
اسكربتتات خلود ناجي 💜
De Todoكل اسكربتتات خلود هتبقا مجمعه هنا هتعجبكم اوي إن شاء الله ❤️❤️