16

2K 71 14
                                    

Hikaye 16. Bölümün başında Bora'nın Ada'yı istemeye geldiği fakat Ada'dan olumsuz cevap aldığı günden sonrası için devam etmektedir. İyi okumalar...

- Şirket/Bora'nın Odası -

Ada kapıyı çalarak odaya girer, o sırada Bora önündeki bilgisayardan gözünü ayırmaz.

Ada: Bora Bey istediğiniz dosyaları getirdim. (diyerek dosyaları masaya bırakır. Bora göz ucuyla dosyalara bakar, fakat hiç konuşmaz. Ada'yı görmemezlikten gelir.)

Ada: Bana hala kızgın mısın Bora?

Bora: Bora değil Bora Bey, şimdi çıkabilirsiniz Ada Hanım...

Ada: Ben gerçekten çok ama çok üzgünüm. İnanki bende böyle olmasını istemezdim Bora... Bora Bey. (diyerek toparlar.)

Bora: Sen nasıl olmasını isterdin Ada? Çünkü her şey senin istediğin gibi oluyor ya hep, o yüzden merak ettim.

Ada: Bak açıklaya- (aniden sözü kesilir.)

Bora: Bana hiçbir şey açıklama, dinlemek istemiyorum. Hadi şimdi çık, hadi. (Ada ne kadar çıkmak istemese de zar zor kapıya yönelir. Tam çıkacakken Nergis Teyzesi sinirli bir şekilde odaya girer.)

Nergis: Ada tam tahmin ettiğim yerde buldum seni...

Ada: Ne oluyor teyze?

Nergis: Onu bize sen söylüyeceksin, hani hepimizi bunca zamandır kandırdın ya? Hem sen hem Rüzgar, nerde o ahlaksız?

Bora: Nergis Hanım ne oluyor olay ne?

Nergis: Diyorum ya Ada söyleyecek onu? Sen mi söylersin yoksa ben mi Ada? ( o anda odaya herkes girer, Rüzgar da dahil.)

Ada: Her şeyi öğrendin de mi?

Nergis: Öğrendim arkamdan çevirdiğin dolapları, bunca zamandır beni, bizi kandırmaya utanmıyor musun sen?

Bora: Burda ne oluyor biri açıklayabilir mi artık? (sinirlenerek yüksek sesle.)

Nergis: Rüzgar ve Ada evliymiş hemde 3 yıldır. Bizi bu zamana kadar ayakta uyutmuş. Üstelik Yasemin de biliyormuş...

Bora: Duyduklarım doğru mu Ada? Sana diyorum doğru mu? (bağırarak)

Ada: Doğru... (mahçup bir şekilde boynunu eğer.)

Nergis: Hadi yürü düş önüme çabuk (Ada'yı kolundan tutup çekiştirerek odadan dışarı çıkarır)

Ada: Ya teyze nereye ?

Nergis: Bursa'ya! Çabuk hadi dedim (Ada bir an durup arkasını döner, o anda Bora'nın duyduğu gerçeklerle yıkıldığı ana şahit olur.)

Ada: Bora! Her şey için özür dilerim... Ben... Ben böyle olmasını istemedim (Bora kafasını yere sabitlemiştir, muhtemelen de Ada'nın söylediklerini duymamazlıktan gelir. Ada gözyaşları içinde teyzeleriyle birlikte şirket dışına çıktığında durur.)

Ada: Ya teyze bir dur! Ne olur dur... (diz üstü yere çöker)

Nergis: Dur öyle mi Ada! Bu zamana kadar nasıl sakladın bunu bizden?! Hı? Sana kaç kere sordum! Siz aklınızca teyzenle bir olup beni mi uyutacaktınız! Kalk hadi kalk dedim bin şu arabaya! (Ada zar zor arabaya biner.)

- ADA'NIN EVİ -

Ada eniştesi ve teyzeleriyle eve gelir. Zar zor odaya girip bavulunu toplamaya çalışırken kapı çalar. Ada, Bora'nın geldiği umuduyla kapıya koşar ama Nergis Teyzesi onu durdurur ve kapıyı açar. Kapıyı açtığında karşısında Rüzgar'ı bulur.

Baht Oyunu (15'ten Sonra) #AdBorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin