- 2 HAFTA SONRA -
Düğün hazırlıkları çoktan başlamıştı Ada'nın evinde. Düğün deniz kenarında yapılacaktı ve davetli sayısı kısıtlı olacaktı. Düğüne sadece Belma Hanım katılmayacaktı. Bora onu her ne kadar ikna etmeye çalışsa da olmadı. Ada evinde kendi odasında gelinliğini giyiyordu.
Ada: Ya Selin yakıştı de mi?
Selin: Yakıştı tabii ki kızım, sen ne diyorsun ya? Prensesler gibi olmuşsun! Ay bak yine duygulandım!
Ada: Selin sakın ağlama bak, beni de ağlatacaksın!
Selin: Aman sen ağlama, makyajın akmasın!
O anda odaya heyecanla Yasemin girmişti. Ada'yı gelinlikler içinde görünce duygulanıp hemen ona sarıldı.
Yasemin: Sen gelin olmuş gidiyor musun Ada'm...
Ada: Ya teyze bak ağlarsam makyajım akar lütfen!
Yasemin: Tamam tamam bende Bora geldi onu haber vermek için gelmiştim.
Selin: Oooo eniştemiz gelmiş, hadi bekletme!
Ada gözyaşlarını silip, aynada son kez kendine baktıktan sonra kapıya ilerledi. Bora salonda bekliyordu ve arkası dönüktü. Ada'yı görünce heyecandan eli ayağına dolaşmış bir şekilde yanına ilerledi ve alnına bir buse kondurdu.
Bora: Çok güzel olmuşsun çok!
Ada: Sende çok yakışıklı olmuşsun! Gidelim mi?
Bora: Gidelim bir tanem...
***
Düğün için Ada da Bora da odasında bekliyordu. İkisi de o kadar heyecanlıydı ki o anda odaya Ali girdi.
Ali: Müsaade var mı kuzen?
Bora: Gel Ali, gel. Annemi ikna edemedin de mi?
Ali: Valla oturup, bir de ben konuşayım dedim ama yok valla olmadı.
O anda Tuğçe ve babası odaya girdi.
Ada: Ne oluyor?
Tuğçe: Ne olmuyor ki Ada, onu babam bize anlatacak! Hadi anlatsana.
Ferdi: Şey... Ben bunu daha önce size söylemeyi çok isterdim ama...
Ada: Neyi? Ne oluyor ya? Biri anlatabilir mi artık?
Ferdi: Ada... Kızım... Ben senin babanım!
Ada duyduğu sözlerden sonra şok geçirircesine başından aşağı kaynar sular dökülmüştü.
Bora: Tuğçe senin baban değil mi bu adam? Nasıl yani?
Tuğçe: Babam beni bile kandırmış, bende DNA testi yaptırınca anladım. Ada bakabilirsin.
Tuğçe, Ada'nın eline tutuşturdu kağıdı. Ada'nın bakmaya cesareti yoktu ve başını yerden kaldırmaya cesaret bile edemedi. Bora, Ada'nın yanına yanaştı ve kağıdı yavaşça aldı. Bora kağıdı açar açmaz sonucun pozitif olduğunu görünce her şeyin doğru olduğunu anladı.
Ferdi: Kızım...
Ada: Kızım deme bana, git buradan! Benim babam yok anladın mı, benim babam öldü!
Ali: Yani bu durumda Tuğçe ve Ada kardeş mi oluyor?
Tuğçe: Böyle bir şeye inanmak bile istemiyorum.
Ada: Ya ne duruyorsun, gitsene! En güzel günümü mahvetmene izin vermeyeceğim anladın mı?
Ferdi: Bak açıkla-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baht Oyunu (15'ten Sonra) #AdBor
FanfictionBaht Oyunu'nu 15'ten sonra kendimce yazarak devam ettirmek istedim. Hikaye Bora'nın Ada'yı istemeye geldiği fakat Ada'dan olumsuz sonuç aldığı yerden sonra devam edecektir. #AdBor #BahtOyunu