18

1K 55 13
                                    

Sabah olmuştu. Ada gözünü açtığında yanında uyuyan Bora'ya uzun uzun baktıktan sonra yanağına bir öpücük kondurdu. Çok geçmeden Bora da uyanmıştı.

Bora: Günaydın. Daha iyi misin? Ağrın var mı?

Ada: Yok daha iyiyim. (tam cümlesini bitirmişti ki teyzeleri ve eniştesi bir anda içeriye girdi. Ada ve Bora'nın eli ayağına dolaşmıştı ki Bora hemen yataktan kalktı.)

Nergis: Ooo paşam maşallah yerin rahat mı? Hiç kalkmasaydın ya. (Bora mahçup bir şekilde Ada'ya göz ucuyla baktı.)

Ada: Teyzeee yapma...

Yasemin: Abla bencede yapma lütfen.

Nergis: Ya neyi yapmiyim pardon? Ada bu haldeyse sebebi Bora değil mi? Bu kız kimin peşinden çıkmış arabayla da kaza yapıp bu hale gelmiş. Tabiki Bora'nın.

Ada: Teyze, kaza benim dikkatsizliğim yüzünden oldu. Bora'yı suçlama. (Bora diyecek bir şey bulamamıştı. Odayı terk etmekle yetindi.)

Ada: Ya teyze napıyorsun? Şu an yanlış düşünüyorsun. Bu olanların Bora'yla hiçbir alakası yok.

Nergis: Sana bu çocuktan uzak dur demiştim. Ama dinletemedim.

Yasemin: Tamam abla şimdi hiç sırası değil, kızın halini görmüyor musun?

Ada: Tamam ben artık iyiyim. Çıkmak istiyorum hastaneden.

Nergis: Ama Ada...

Ada: Teyze lütfen evimize gidelim. Ben iyiyim.

***

Eve geldiklerinde Ada'yı salondaki koltuğa yatırdılar.

Nergis: Ya Ada sen burada rahat edebilecek misin? Seni kendi yatağına yatırsaydık kuzum.

Ada: Yok yok teyze orada bir başıma sıkılırım ben.

Yasemin: Tamam abla bırak, kız nerde rahat edecekse orda yatsın. Bir şeye ihtiyacın olursa biz mutfaktayız Ada. (Ada yalnız kalmıştı. Şu an tek istediği şey Bora'yla her şeyi konuşmaktı ama bu halde nasıl olacaktı onuda bilmiyordu.)

- 3 GÜN SONRA -

Ada ve Bora hastaneden sonra sadece telefonla görüşebilmişti. Bora her ne kadar eve gelmek istesede teyzesi ve eniştesi yüzünden gelememişti. Ada bugün napıp edip Bora'yla her şeyi konuşacaktı.

Ada: Teyze ben çıkıyorum.

Nergis: Nereye Ada, aaa tam iyileşmeden nereye gidiyorsun?

Ada: İyiyim ben teyze beni merak etme. Hem şirkete gidiyorum ben, o kadar çok işim var ki sonra görüşürüz hadi. (teyzesini zar zor ikna edip evden ayrıldı Ada.)

Şirkete geldiğinde direkt Bora'nın odasına gitti ve orda olduğunu görünce kapıyı çalıp, içeri girdi.

Bora: Ada sen niye geldin? Hani dinlenmeye devam edecektin? (Bora heyecanla ayağa kalkıp Ada'yı oturtturdu.)

Ada: İyiyim ben merak etme. Bora ben artık her şeyi konuşmak istiyorum seninle. (Bora yerine oturduğunda duymak istediği şeylere henüz hazır mıydı yoksa değil miydi bilmiyordu. Ada'nın suratına öylece bakakaldı.)

Ada: Bora bak her şeyi sana en baştan anlatacağım. (Ada uzun uzun baştan sona yaşadıklarını Bora'ya anlattı.)

Ada: Bir şey söylemiyecek misin Bora? Bak sana dediğim gibi Rüzgar'la aramızda hiçbir şey geçmedi. (Ada'nın gözleri dolu dolu olmuştu. Bora oturduğu yerden kalkıp, Ada'nın karşısındaki koltuğa oturdu.)

Baht Oyunu (15'ten Sonra) #AdBorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin