30

638 36 7
                                    


Ada: O nasıl söz Bora? Ben tabiki de seninle evlenmek istiyorum. Mecbur olduğum için değil gerçekten sevdiğim ve istediğim için. Çok isterdim her şey usulüne uygun olsun, aileler arasında küslük olmasın ama ben inanıyorum ki biz birlikte bunuda düzeltiriz.

Bora: Düzeltiriz tabi bir tanem. Ama şimdi teyzenlerle konuşmamız gerekiyor. Hiç olmazsa belki onları ikna edebiliriz?

Ada: İnşallah Bora, inşallah.

***

Yol boyunca Ada o kadar stresliydi ki Bora bu durumdan sonra iyice gerilmişti. Ada'nın evinin önüne geldiklerinde Ada arabadan inmeden önce biraz durdu.

Bora: Hazır mısın Ada?

Ada: Bilmiyorum ama galiba değilim.

Bora: Tamam sakin ol, bak sen gerildikçe bende geriliyorum. (Bora arabadan indi ve Ada'nın kapısını açtı.)

Bora: Hadi güzelim, gel.

Ada o kadar korkuyordu ki biraz sonra olacaklardan. Her ne kadar ayakları geri geri gitsede Bora'ya tutunarak merdivenlerden çıkmaya başladılar. Evlerinin önüne geldiklerinde Bora kapıyı çaldı. İlk vuruşta kimse açmamıştı, Bora tekrar vurunca kapı açıldı ve karşılarında Yasemin'i buldular.

Ada: Teyze?

Yasemin: Ada kız sen nerdesin? Arıyoruz arıyoruz açmıyorsun?

Ada: İnan ki fark etmemişim. Nergis Teyzem içerde mi?

Yasemin: İçerde değil, eniştemle birlikte dışarı hava almaya çıkmışlardı birazdan gelirler. Gelin içerde bekleyin.

Ada ve Bora, Yasemin'in ardından içeri girip oturdular.

Yasemin: Ada siz nerdeydiniz, anlatsana.

Ada: Teyzem gelsin anlatacağım.

O sırada kapı çalar. Yasemin kapıyı açtığında Aslan ve Nergis'i içeri alır. Nergis, Ada ve Bora'yı karşısında görünce şaşırır.

Nergis: Siz gelir miydiniz buraya? Size diyorum size? Nerdeydiniz, bir anda çıkıp gittiniz, haberde vermiyorsunuz.

Ada: Gel teyzem oturun anlatacağım.

Nergis: Anlatacaksın tabi, hadi anlat çabuk, nerdesin sen? Arıyoruz açmıyorsun da?

Ada: Teyze biz bir karar aldık...

Nergis: Karar mı? Hem Elif nerede? Sizle değil miydi o?

Ada: Evet bizimleydi ama Belma Hanım onu bir şekilde bizden almayı başardı. Elif'i tekrar alabilmemiz için Bora'yla evlenmemiz gerekiyor.

Nergis: Sakın Ada, ben sana ne diyorum, sen diyorsun kızım?

Ada: Teyze eğer yine baht saçmalığına geleceksek..?

Nergis: Saçmalık mı? Kızım sen hala durumun ciddiyetine varamadın galiba? Sen ömrün boyunca mutsuz mu olmak istiyorsun? Teyzenin yaşadıklarını mı yaşamak istiyorsun?

Ada: Ben Bora'yla evlenirsem mutsuz olmayacağım çünkü ortada baht maht kalmadı. Bora benim ilk aşkım...

Nergis: Ne ilk aşkı? Senin ilk aşkın Rüzgar değil mi? Ada sen yoksa Bora'yla evlenebilmek için şu an bana yalan mı söylüyorsun?

Bora: Hayır Nergis Hanım, Ada'nın dedikleri doğru. Biz geçmişe dair bir şey hatırladık ve Ada'nın ilk aşkı olduğum tamamen doğru.

Nergis: Nasıl bir şey yakaladınız bakalım!? (Ada saçından çıkardığı tokayı teyzesine uzattı.)

Baht Oyunu (15'ten Sonra) #AdBorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin