2. Tarina: Mä haluun sut ja vain sut

1.5K 45 11
                                    

Varoitukset: emt onko yhtään :"D?
Pituus: 1 luku
Aihe: Joel x Joonas
Sanoja: noin 1900
---
Joonas

Katselin Joelia, bändimme toista laulajaa, joka oli juuri äänittämässä Nikon ja Aleksin kanssa seuraavaa albumia. Olin korviani myöten ihastunu häneen.

Monesti studiolla jäin puoli vahingossa tuijottamaan häntä. Hän oli yksinkertaisesti vain niin lumoava. Olisin voinut kuunnella hänen laulamistaan vaikka koko päivän ja niihin sinisiin silmiin olisi voinut hukkua loputtomasti. Olin tuntenut hänet jo niin pitkään, että periaatteessa tätä ihastumista voisi kutsua rakastumiseksi. Rakastin Joelia... Sanat tuntuivat oikeilta päässäni ja suussani, kun joskus epätoivoisesti hiljaa ne kuiskasin ääneen toivoen saavani vasta kaikua tunteilleni.

Puraisin huultani kevyesti. Pudistin päätäni ja irrotin katseeni Joelista. En voisi jäädä haaveilemaan tänne. Töitä pitäisi jatkaa enkä halunnut jäädä kiinni tuijottelusta. Olin juuri kääntymässä kunnes tunsin kosketuksen olkapäälläni.

"Hui helvetti."

"Sori." Olli hymähti. Missä vaiheessa hän oli tuohon ilmestynyt??

"Tulin vaa ihmettelemään minne jäit ku sanoit vaa meneväs vessaan." Hän selitti.

"Aa joo sori mä tuun nyt." Sanoin samalla luoden viimeisen katseen Joeliin.

"Pfft." Olli naurahti vierelläni.

"Mikä nyt on noin hauskaa?" Kysyin ihmeissäni. Olli virnisti. "Ei mikään."

Nyökkäsin kummissani Ollille. Aavistin pahaa. Oliko hän huomannut minun tuijottavani Joelia? Toivottavasti ei.

---

Joel, Niko ja Aleksi palasivat luoksemme noin puolen tunnin jälkeen. He olivat äänittäneet tarpeeksi tälle päivälle ja nyt olisi aika vielä hieman katsoa asioita läpi huomista keikkaa varten. Joel istahti viereeni sohvalle ja pörrötti hiuksiani.

"Oliko ikävä?" Hän vitsaili.

"Huoh. Siinä se hiljasuus sit meni." Sanoin takaisin. Niko ja Olli nauroivat. Joel esitti mukamas loukkaantunutta ennen kuin nauroi itsekin.

"No mutta eiköhän jatketa hommia." Niko kuulutti.

Olli istahti kolmanneksi sohvalle. Tommi ilmoitti hakevansa kahvia. Niko selasi pikaisesti jotain puhelimeltaan ja avasi sitten suunsa.

"Varmaan teki huomasitte ne kyltit viime keikalla. Mä aattelin et ku niin moni haluaa meidän soittavan Darker than blackin niin voitas toteuttaa se nyt huomiselle keikalle." Hän sanoi.

"No joo. Jengihän janoaa sitä biisiä." Joel naurahti.

"Mmh." Olli nyökkäsi. Tommi tuli takaisin kahvinsa kanssa.

"Elikkäs mää aattelin et..."

Keskittymiseni Nikoon herpaantui, kun yhtäkkiä Joel vetäisi minut kainaloonsa. Katsahdin sivulle ja huomasin, että se oli sen takia, kun Olli ja Joel teki tilaa Aleksille sohvalle. Hitto ku on huono tuuri.

Olin hivenen hermostunut. Tunsin sydämeni lyöntien voimistuvan ikävästi. Hemmetin Joel.

Ei siinä ettei hän olisi aikaisemmin tehnyt näin. Mulla oli vaan erittäin hankala päivä mun tunteiden kanssa, joten Joelin lähellä oleminen hermostutti. Pelkäsin nimittäin hieman, että joku kerta en pystyisi enään hillitsemään itseäni ja päätyisin suutelemaan Joelia.

Muut keskittyivät kuuntelemaan Nikoa. Jotenkin tiesin kuitenkin, että Joel tuijottia mua hieman ihmeissään.

"Ooks okei?" Kuului hiljainen kuiskaus.
Katsahdin Joeliin. Niinkuin arvasinkin hän oli hieman ihmeissään. Nyökkäsin hänelle ja käänsin katseeni Nikoa päin. Siirsin kaiken keskittymiseni Nikon puheeseen ja yritin unohtaa Joelin olemassaolon.

Läheisyyden kaipuu || BLIND CHANNEL ONE SHOTS ||Where stories live. Discover now