Bilinmeyen Numara: Seni sordum yıldızlara,Bilinmeyen Numara: Bir de baktım yakamoz da var!
Bilinmeyen Numara: Yine düştüm yangınlara, ama yoksun yanımda!
Bilinmeyen Numara: Vuruyor bir de alınlar yar ölüm gibi!
Bilinmeyen Numara: Yine çıksan yollarıma!
Bilinmeyen Numara: Arıyorum!
Bilinmeyen Numara: Bilsem sensiz nasıl yaşıyorum...
Bilinmeyen Numara: Belli değil inan başı sonuu!
Bilinmeyen Numara: Dolmuş küllükler ben yakıyorum
Bilinmeyen Numara: Ah yakıyorum!
Bilinmeyen Numara: GÜ NAY DIN LAR EFENDİM
Yalın: İyi ki dün gece çok yorgundun yorgun olmasan hangi enerjiyle olacaktın Allah bilir...
Bilinmeyen Numara: Benim aslaa enerjim bitmez canım.
Bilinmeyen Numara: napıyorsun bakalım?
Yalın: Yatakta uzanıyorum sen?
Bilinmeyen Numara: Kahvaltı
Yalın: Obaa sen ilk işi yapmışsın bile
Bilinmeyen Numara: Ben giydindim, hazırlandım ve yemeğim bitmek üzere.
Bilinmeyen Numara: Sen böyle devam edersen bir şey yiyemezsin Yalıncım.
Yalın: Kahvaltı etmeyeceğim
Bilinmeyen Numara: Neden? Sana sandviç hazırlamama ne dersin?
Yalın: Gerek yok ben okulda hallederim
Bilinmeyen Numara: SAÇMALAMA HEMEN YAPIYORUM!
Bilinmeyen Numara: Sevmediğin veya benim bilmediğim alerjin falan var mı?
Yalın: Gerek yok ama neyse.
Yalın: Yok yemek seçmem alerjim de yok.
Bilinmeyen Numara: Tamamadır hazırlıyorum!!
Yalın: Teşekkür ederim
Bilinmeyen Numara: Rica ederim Yalıncım!
Telefonu hızla bırakıp son lokmamı büyük de olsa ağzıma sıkıştırdım. Annem bana hayretle bakarken sandviç yapmaya başladım. "Kızım az önce yapmadın mı hepsini nasıl yiyeceksin?"
"Benim değil ki hepsi anne."
"Kimin kızım?"
"Arkadaşıma yapıyorum."
"Kızım bak bu okula bu kadar erken gitmelerin beni hiç hoşuma gitmiyor. Çıkıyorsun evden bir karanlıkta okulda 1 saat ne yapıyorsun anlamıyorum tek başına. Hem geçen sene Sena'yı biliyorsun yapma kuzum." dedi sitemli bir şekilde annem. Annem Sena'yı örnek veriyordu oysa benim ne yaşadığımdan en ufak bir fikri yoktu.
Ona gülümsedim "Anne tek olmuyorum merak etme birkaç kişi oluyor zaten."
"Bu birkaç kişinin arasında o sandviç hazırlandığın kişi de var bakıyorum herhâlde. Sen açsana şu arkadaşı biraz bana?" dediğinde imalı bir tonda alayına inkar bayraklarını çekmiştim bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Çiçeğim / Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Ama niye böyle oldu? Bilinmeyen Numara: Nerede kalmıştık canım? Yalın: En son bana aşıktın ben orada takılı kaldım Bilinmeyen Numara: İŞTE ÖYLE KALIRSIN ZORT Bilinmeyen Numara: DURURAMIYORUM AMK YA Bilinmeyen Numara: Büyü mü yaptı...