4 Kuume

642 39 15
                                    

*Time skip kuukaus*

Olli

Nyt on kyllä ihme homma. Mä oon alkanut tykätä käydä koulua! Mä jopa tiedän mistä se johtuu. No Aleksista tietty. Välkät ja aamut on etenkin parhaita. Ja musta ja Aleksista on tullu viel iha sika läheisii. Siis me just halaillaa ja kiehnataan toisissamme suuripiirteen koko ajan. Aleksin äiti on tosin kyllä ihan perseestä. Se valehtelematta vihaa mua. Mut onneks Aleksi silti on mun kaa paljo. Tänääki se tulee ekaa kertaa meille yöks!

Lähden taas kerran hakemaan Aleksia kouluun. Pääsin Aleksin pihaan ja nään kuinka hän juoksee suoraan mopolleni. "Nyt nopee lähetää!! Se on tulos!" Aleksi huutaa paniikissa samalla kun käynnistän moponi ja lähden ajamaan Allu takanani.

Pääsimme koululle ja päätin kysyä Aleksilta mitä on tapahtunut. "Allu miks tulit nii kiirel mun luo?" "Äiti ei meinannu päästää mua sun luo yöks nii lähin sit juosten sun luo ja se alko seuraa mua" "aa okei" vastasin Aleksille. En ole varma oliko tua fiksuin päätös Aleksin kannalta mutta ihan sama.

*time skip koulunpäivän loppuun*

Odotin Aleksia moponi luona. Hänen pitäisi päästä näillä näppäimillä. Sieltähän se musta tukkainen poika tuleekin.

"Suoraan mun lua?" Kysyn Aleksilta. "Juu suoraa teille" tuo vastaa minulle pieni hymy kasvoillansa.

Pääsimme minun luokseni. Heti kun avasin oven Aleksi singahti huoneeseeni. "Mikä kiire sulla on" huudan Aleksille naurahtaen. "Mul on kylmä ja haluun peiton alle. Tuu säki lämmittelee mua" Aleksi huusi takaisin. Hymyillen lähdin kävelemään kohti huonettani. "Peiton alle nyt" Aleksi sanoi minulle. Naurahdin hieman ja tottelin Aleksia. "Kai sä Allu tajuut et ulkona on joku 18 astetta lämmintä. Ooks tulos kipeeks?" "En mä kipeeks oo tulos" Aleksi vastasi minulle. Laitoin käteni Aleksin otsalle tunteakseni onko se lämmin. "Sullahan on iha tulikuuma otsa! Mä haen kuumemittarin" sanoin Aleksille ja lähdin keittiöön etsimään kuumemittaria.

"Sul on 38.7 astetta kuumetta Aleksi" "Eiii! Vihaan olla kuumees" Aleksi valittaa minulle. "Mä tiiän et kuumees on inhottava olla, mut aattele nyt sun ei tarvii tehä mitään muuta kun vaa levätä" sanoin Aleksille. "Onneks oot olemas" Aleksi sanoi minulle ja samalla kietoi kätensä ympärilleni. Toivottavasti kohta uskallan kertoa hänelle tunteistani.

______________________________________

338 sanaa. Sori ku tuli nyt nii lyhyt osa mut mun pää lyö tyhjää.

Tarpeeksi rakkauttaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora