Aleksi
Heräsin Ollin halailusta siihen, kun joku juoksi täysiä vessaan oksentamaan. Porko se oli varmaa. "Huomenta poikaystäväni" kuulin kun Olli sanoi minulle. Olin hetken ihmeissäni, kunnes muistin mitä yöllä oli tapahtunut. Olli oli kertonut tykkäävänsä minusta ja sitten pyysi minua poikaystäväkseen. Heti tämän muistettua kierähdin Ollin päälle ja pussasin häntä huulille. "Huomenta vaan" sanoin pusun jälkeen. "Onneks ei oltu sit niin kännis et oltais unohdettu viime yö" Olli sanoi. "Jep. Onneks ei oltu. En olis halunnu unohtaa jotain niin ihanaa" vastaan tuolle. Olli vetää minut suudelmaa. Siinä me hetki suutelimme, kunnes joku keskeyttää meidät huutamalla keittiöstä jotain. "TULKAA SYÖMÄÄN" Tommi huutaa meille. Erkanen suudelmasta. "Kai meijän on nyt pakko sit mennä syömään" Olli sanoo. "Kai se on" vastaan hänelle.
"Mites nukuitte" Tommi kysyy meiltä. "Hyvinhän me nukuttiin" sanoin. "Ette pannu?" Joel sanoi samalla syöden leipää. "Hahaa olipa taas hauska juttu" Olli sanoi. Otin jääkaapista leivänteko tarvikkeet. "Voitko tehä mullekki leivän?" Olli kysyi minulta. "Kyllähän mä voin" vastasin hänelle.
Muut pojat olivat jo lähteneet, joten olemme Ollin kanssa kahdestaan tällä hetkellä. Makaan hänen päällään Ollin sängyssä. Yhtäkkiä Olli kääntää minut hänen alleen. "Mitä sä teet?" Kysyn naurahtaen tuolta. "Kohta näät" hän vastaa hieman virnistäen. Sitten hän alkaa imeä kaulaani. Hetken hän etsii herkkää kohtaa, kunnes hän löytää sen. "Ollih" huokailen. Hän alkaa siirtyä hieman alemmas. Sitten alkaa repiä paitaani pois. hän alkoi nyt imeä rintaani. Kunnes kuulen puhelimeni soi. "Saatanan puhelin" sanon. Olli nostaa päänsä ylös. "Vastaa nyt siihe. Jatketaa sitte" hän sanoo. Otan puhelimeni taskusta. Äitini soittaa.
Puhelu
Äiti: Moikka. Alkaisitko tulee sieltä Ollilta kotiin?
Minä: Miks täytyy tulla nyt jo?
Äiti: No mä haluasin nähdä lastani
Minä: No okei sitte
Äiti: Heippa rakas
Minä: Heippa
Puhelu loppui
"Oliks se sun äiti?" Olli kysyi minulta. "Jooh ja mun täytyy lähtee kotii, oisin kyl halunnu jatkaa tätä" sanoin ja annoin pusun Ollille. "No nii mäki, mut ymmärrän kyl ku sun äiti ei oo kuiteskaa nähny sua kahtee päivää" Olli sanoi. "Niih" vastasin hänelle.
Olimme vihdoin päässeet eteiseen. "Kai me puhutaan viel illalla?" Olli kysyy minulta. "Tottakai" vastaan hänelle ja pussaan häntä huulille. "Nonni mä lähen nyt" sanon. "Moikka" Olli sanoo. "Heippa" sanon vielä ennen kun suljen oven.
"Oliko kiva viikonloppu?" Äitini kysyi kun pääsin sisään. "Joo oli meil hauskaa" vastasin hänelle. "Hyvä. Ettehän juonut tai tehneet mitään tyhmyyksiä?" Tuo kysyi. Hemmetti. Kai sitä pitää sitten valehdella. "Ei. Niin alas mä en aijo vajota et alkaisin juoda" "hyvä. Meeppä nyt sitten tekemään läksyt jos semmoisia on" "joo" Huh. Taisi mennä läpi.
Aloin tehdä läksyjä. Hitto kun en osaa näit matikan juttuja. Otin puhelimeni pöydältä ja laitoin Ollille viestiä.
Olli<3Minä: voitko pliis tulla meille? Tarviin apuu matikan tehtävis
Olli<3: Joo mä lähen tulee sinne
Minä: okeih
"Äitii!" Huusin. "No mitä!" Äitini huusi takaisin. "Olli tulee meille!" "Okei!" Sentään se kävi hänelle. Tämä on kyllä edistystä.
Kuulen kuinka ulko-oveen koputetaan. Lähdin juoksemaan portaita alas. Saavuin eteiseen, jossa Olli olikin jo juttelemassa äidilleni. "Mites sun vanhemilla menee?" Äitini kysyi Ollilta. "Hyvin niillä menee. Ne on just työreissulla ja tulee kotiin parin viikon päästä" Olli sanoo hymyillen. "No sepä kiva" äitini sanoi. "Joo me mennää Ollin kaa ylös nyt" sanoin ja vetäisin Ollin mukaani.
Laitoin oveni kiinni ja hyökkäsin suutelemaan Ollia. Menin niin vauhdilla Ollia päin, että kaaduimme molemmat sängylleni. Erkanin suudelmasta hapen puutteen takia. "Oliks sulla ikävä" tuo kysyi naurahtaen. "Oli ihan hirvee" sanoin ja painoin pääni Ollin rintaa vasten. "Eks mun pitäny auttaa sua niissä matikan läksyissä?" Tuo ruskeahiuksinen poika kysyi minulta. "Kohta. Haluun nyt vaa halailla sua" vastasin hänelle ja tiukensin otettani. "Okei halaillaan sitte" hän sanoi ja suukotti päälakeani. "Olli, mä tykkään susta tosi paljon" sanoim tuolle. "Mäki tykkään susta tosi paljon Aleksi" hän sanoi. Nousin hieman ylös päin ja yhdistin meidän huulemme.
______________________________________
615 sanaa. Moikka rakkaat! Mun tauko loppu nyt tähän. Koitan saada teille joka viikko edes yhden luvun luettavaksi, mutta katotaan miten mä jaksan. Sori jos on vähä tönkköö tekstii. Halusin saada tän nopeesti valmiiks.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tarpeeksi rakkautta
FanfictionAleksi on 8 luokalla kun taas muut pojat ovat 9 luokalla. Aleksi on aina luullut olevansa hetero kunnes hän tapaa häntä vuoden vanhemman pojan. Tarina on täysin päästä keksitty eli mikään ei perustu tositapahtumiin. Tarinassa puhutaan viiltelystä ja...