6 Pullonpyöritys

507 36 9
                                    

Btw rakastan tehä Ollin näkökulmast tätä tarinaa.
______________________________________

Olli

Heräsin siihen, kun Aleksi pyörähti päälleni makaamaan. Voi tuota söpöläistä. "Aleksii" kuiskaan hänen korvaan. Toivottavasti hän heräisi tähän. "Mmm" hän vastaa. "Pitäskö sunki alkaa heräillä?" Kysyn tuolta. "Ei, anna mun viel nukkuu" hän vastaa. Anteeksi Aleksi, et jätä vaihtoehtoja. Lyön Aleksia perseelle todella kovaa. "Ai saatana!" Aleksi huutaa ja suurinpiirteen hyppää pois sylistäni lattialle. "Miks sä noin teit?" Hän kysyy minulta. "Koska olisit varmaa muute nukkunu koko päivän" vastaan tuolle. Hän vain mutisi jotain vastaukseksi.

"Aleksi mittaa nyt vielä se kuume" sanoin tuolle pojalle joka halaili minua sohvalla. "Juuh" hän vastasi ja lähti hakemaan kuumemittaria. Hän kävelee söpösti luokseni kuumemittari kainalossa. Piakkoin se piippaakin. "36.2, eli mun normi lämpötila" hän vastasi minulle hymyillen samalla istuen sohvan reunalle. "Hyvä et ei enää oo kuumetta" vastasin tuolle mustatukkaiselle poitsulle.

"Mä muuten jään toiseks yöks, jos siis käy" Aleksi sanoo yllättäen. "Käyhän se. Tietääks sun vanhemmat siitä?" Varmistan vielä häneltä. "Joo, juteltii just äitin kaa siit. Kehuin sua miten hoisit mua ku oli kuumetta nii must tuntuu et äiti alkaa lämmetä sille ajatukselle et ollaan kavereita" Aleksi sanoo iloisesti, mutta minua alkaa häiritä tuo sana kavereita. Eikö Aleksi nää minua muuna kun kaverina? "Kysytääks pojat tänään tänne?" Aleksi keskeyttää mietintäni tuolla kysymyksellä. "Jooh kysytään vaa" vastaan hänelle ja kaivan puhelimeni esiin.

Kiimaset poijjaat + Aleksi


Minä: tuutteks tänää meille mun ja allun seuraks. Voi jäähä yöks jos haluu

Joonas: totta helvetis mää tuun

Niko: kyl maar mä sinne tulos oon

Joel: juuh voin tulla. Otan vähä vettä vahvempaa sit mukanani

Porko: jess! Jolle on viisas poika

Joel: kiitos. Sinä et oo niin viisas

Joonas: haista sinä kuule paska

Joel: mä haistan, sä maistat

Minä: jooh menkää keskustelee tästä paskan syömisestä muualle. Mites onkos tomppa tulos?

Tommi: jooh kyl mäki sit sinne raahaudun

Minä: ok hienoo. Tulkaa vaik siin kuuden mais

Niko: juuh

Joel: kyllä

Joonas: katotaan tuunko sillon vai tuunko jo neljältä

Minä: älä kiltti tule neljältä

Joonas: katsotaan

Tommi: silloin tullaan

"On kyllä hienot keskustelut aina tuolla" Aleksi naurahtaa. "Joo niin onki" vastaan ja heitän puhelimeni pöydälle. "Kai se on iha ok et Joel tua sit bissee?" Kysyn Aleksilta. "Joo on iha ok" hän vastaa minulle hymyillen.

*Time skip kello kuuteen*

Kuulen kuinka ovikello soi. "Mä käyn avaan oven" sanon Allulle ja lähden kävelemään portaita alas. Avaan ulko-oven ja kukas muukaan ulkona seisoo kuin porko. "Olinko eka?" Hän kysyy innoissaan. "Kyllä vain" vastaan. "Jess. Taino ei ookkaa hauskaa ku en saa heti bissee" hän sanoo nyt vähän surullisempana. "Kyl se Joel sieltä kohta tulee" sanon Joonakselle ja samassa nään Joelin kävelevän Joonaksen takana meidän ovelle. "Kato taakses Joonas" sanon ja Joonas tottelee minua. "JOELL" Joonas suorastaan kiljaisee. "Porkki boyy!" Joel hihkaisee takaisin. "Antaisitko bissen?" Joonas pyytää kiltisti. "Saat sitte ku muutki tulee" Joel vastaa tiukasti. Joonas alkoi "mököttää" ja sanoi menevänsä ylös Aleksin seuraksi. En kyllä tiedä miten hän tiesi Aleksin olevan ylhäällä.

Vähitellen muutkin pojista tulivat meille. "Nonni Porko nyt saat bissen" Joel sanoi. "Vihdoin!" Joonas huusi. Joel antoi muillekkin. "Otaks säki Aleksi?" Joel kysyi Allulta. "Voin mä ottaa" hän vastasi. Olin hieman yllättynyt Aleksin vastauksesta. "No oleppa hyvä" Joel sanoi ojentaessa Aleksille bisseä. "Kiitokset" hän vastasi ja avasi tölkin. Samoin tein minä ja kaikki muutkin paitsi Porko, joka oli jo varmaan juonut ainakin puolet tölkin sisällöstä.

"Ollaan pullonpyöritystä!" Niko huudahti. Kaikki myöntyivät ideaan. "Eli jos et haluu tehä sitä juttuu mikä sulle käskettii nii sit otetaan shotti viinaa mitä Joel oli ilmeisesti tuonut" Niko selosti meille. "Mä alotan!" Joonas huudahti ja pyöräytti pulloa. Pullo pysähtyi Tommin kohdalle. "Totuus" hän sanoi. "Kenee oot ihastunu" Aleksi kysyi. "Öö Emiliaan" Tommi vastasi. "Iha hyvän näköne seki kyl on" Joel sanoi. Tommi pyöräytti pulloa ja se osui tietenkin minuun. "En oo nynny jotenka tehtävä" sanoin. "Tee sylitanssi Aleksille!" Porko huudahti. Katsahdin Aleksia joka vain hymyili minulle. Sinnäänsä voisin juoda viinaa, mutta vihaan viinaa. "Okei" vastaan ja haen Aleksille tuolin mihin tuo pääsee istumaan. Ohjasin hänet tuolille ja menin hänen syliin hajareisin istumaan. Aloin liikuttaamaan lantiotani. Piakkoin hän otti lantiostani kiinni samalla aloin tuntea jotain kovaa perseeni alla. Virnistin Aleksille hieman. Hän näytti nauttivan tästä sylitanssista. "Nonni eiköhä ala olla valmista" Niko sanoi meille. Nousin Aleksin sylistä ylös ja menin istumaan takaisin rinkiin, Aleksi teki samoin. "No mitäs Allu tykkäs" Porko kysyi virnistäen. Kohdistin katseeni nyt Akeksiin. "No en mä nyt ala tosta mitään valittamaan" hän vastasi. Olen ylpeä itsestäni. "Nonni Olli sun vuoro" Joel sanoi. Pyöräytin pulloa ja se alkoi hidastua Aleksin kohdalle. Siihenhän se pullo sitten pysähtyikin. "Tehtävä" hän vastaa. "Pussaa komeinta täällä" Joel huudahtaa. Aleksi kääntää katseensa minuun ja antaa minulle pusun huulille. Punastuin tuosta ja perhoset alkoivat leijailla vatsassani. "Uuu" Porko sanoi. "Ehkä me voitas lopettaa tää nyt tähä" Niko sanoi. Kaikki myönnyimme tälle ajatukselle.

Oli mennyt parituntia ja kaikki alkoi olla jo kännissä. "Pitäskö mennä nukkumaan" Tommi kysyi. Hän oli ehkä eniten selvinpäin meistä. "Joo" vastasin. Aloimme raahata Tommin kanssa ihmisiä eri paikkoihin nukkumaan. Niko ja Tommi menevät vanhempieni huoneeseen nukkumaan. Porkon veimme sohvalle ja Joelille laitoimme patjan sohvan viereen. Me Aleksin kanssa menemme minun huoneeseen nukkumaan.

Makasin sängylläni pelkät kalsarit jalassa. Aleksi tulee vihdoin huoneeseen vessareissultaan. Hän alkoi ottaa vaatteitaan edessäni pois. "Miks sun täytyy olla noin hyvän näkönen?" Kysyn häneltä. Alkoholi selkeästi antaa minulle rohkeutta. "En mä tiiä, Mut sähä se komee oot" hän vastaa minulle. Aleksi tulee sängylle muttei minun viereen. Aleksi tulee minun päälleni hajareisin istumaan. "Haittaaks sua jos mä nyt suutelisin sua?" Hän kuiskaa korvaani. "Ei mua haittaa" vastaan. Hän tulee hitaasti minua lähemmäs kunnes meidän huulemme koskettavat. Liikutamme huuliamme samaan tahtiin. Aleksi näykkäisee pienesti huultani merkiksi, että raoittasin suutani. Aleksi laittaa kielensä suuni sisään. Tämä ei kyllä enään ole suudelma vaan enemmänkin tätä voisi kutsua nuolemiseksi. Mutta ei minua haittaa. Erkanemme toistemme huulista. "Aleksi mä tykkään susta tosi paljon" saan sanotuksi. "Olli mäkin tykkään susta myös tosi paljon" Aleksi vastaa minulle hymyillen. "Haluisitko sä olla mun poikaystävä" kysyn. "Mä rakastaisin olla sun poikaystävä" hän vastaa ja suutelee minua. En minä kestä! Vihdoin kerroin tämän ja nyt minulla sitten on poikaystävä. Lopetamme suutelun. Aleksi tulee makaamaan ihan minuun kiinni. "Öitä Aleksi" sanon ja pussaan hänen otsaansa. "Öitä Olli" hän sanoo ja kuulen hänen äänestään hymyn. Tämä oli ihanin päivä koskaa.

______________________________________

1024 sanaa. Joo innostuin kirjottaa nyt tämmösen aika pitkän osan. En nyt jaksanu lukee tätä läpi niin toivon et ei oo hirveesti kirjotusvirheitä. Ja toivottavasti ei oo hirvee sekalaista tekstii, koska oon tämmönen yö kirjottaja nii sain tänki luvun joskus neljälätä valmiiks. Mäpä meen tästä taas untenmaille.

Tarpeeksi rakkauttaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora