5 Porkon oudot videot

432 36 14
                                    

Aleksi

Onpas taas hauskaa. Tottakai mulle sitten nousi kuume. Aina mulle tapahtuu jotain tärkeinä päivinä. Ja joo luettelen tän tärkeeks päiväks, koska oon ekaa kertaa Ollilla yötä. Nyt vaa toivotaa et on tämmönen yhen päivän kuume.

"Haluutko teetä?" Olli kysyy minulta samalla kun hän silittelee päätäni. "En mä tarttee" sanon tuolle. "Okei. Aleksi kai sä tiiät et sun pitäs sit soittaa sun äidille ja kertoo et oot kipee" Olli sanoo samalla lopettaen pääni silittelyn. "Joo mä tiiän mut se pakottaa mut sit varmaa kotii ja en haluis mennä sinne vaa haluisin olla täällä sun kaa" sanon ja koitan kuulostaa mahdollisimman surulliselta. "Noh sä sen kuiteski päätät kerrotko vai et" Olli vastaa minulle samalla kietoen kätensä minun kroppani ympärille. "Niin. Katotaa myöhemmin soitanko" vastasin tuolle samalla kun vatsassa perhoset alkoivat tanssia ripaskaa.

*time skip pari tuntia*

Olen vain makoillut Ollin vieressä nämä pari tuntia. Taino nousin minä ylös kun hain särkylääkkeen, koska tuntui kuin joku olisi hakannut kirveellä päähän. "Pitäskö se sun kuume mitata?" Ollurainen kysyi minulta. "Joo mä mittaan" sanon ja kurotan kuumemittaria lattialta.

"38.2 astetta" sanon Ollille. "Hyvä se on alkanu laskee" Hän sanoi minulle hymyillen. Oikeasti minun pitäisi kohta kertoa Ollille tunteistani.

Kuulin kuinka Ollin puhelin värähti hänen taskussaan. Hänelle tuli joltain viesti. "Kuka laitto viestii" kysyin ollilta. "Porko tietty" hän vastasi. Tottakai Joonas laittoi viestiä. "Mitä se laitto?" Kysäisen pojalta." Ööö ei tarttee puhuu siitä" Olli sanoi minulle. "Heiii kerro ny" sanon. "Mielummin oon hiljaa" tuo vastaa. "Se laitto yhen videon" hän lisää lauseeseen. "Minkä laisen videon?" "Tosi hämmentävän videon" Olli vastaa. "Näytä mulle" sanon hymyillen Ollille. "Okei sitte" Olli vastasi minulle. Videossa oli kaksi nukkea. Ensin toinen nukke läpsäisi toista nukkea ja sitten se nukke mitä läpsäistiin kaatui. Sitten se nousi ylös ja alkoi panea sitä toista nukkea. Tämä ei edes ollut oudointa videossa vaan se oli, että toisen nuken päässä luki Aleksi ja toisen Olli.

Katsoimme videota järkyttyneinä. "Mitä helvettiä" päästin suustani. "Onko huolestuttavaa et tää ei ees oo oudoin video minkä Porko on mulle lähettäny?" Olli sanoi. Katsoin häntä suoraan silmiin. "Nyt me katotaan kaikki videot mitä Porko on sulle lähettäny" sanoin vakavasti Ollille. "Kiltti ei katota" Olli aneli minulta. "Meidän on pakko kattoo ne" vastaan. "Mä en sitten maksa sun terapiaa" Hän vastasi.

Porkon vidot olivat oikeasti outoja. Jossain videossa oli koira joka söi paskaa ja jossain mies joka muhinoi kissan kanssa. "Mistä Porko repii näitä videoita?" Kysyn Ollilta järkyttyneenä. "Mä en tiiä, enkä haluukkaa tietää" Hän vastasi minulle. "Ehkä ei enää katota näit videoita. Mulle tulee näistä vaan isot traumat" sanon Ollille. "Joo ei katota. Mä haluun nyt vaa halailla sua" hän sanoo ja kiertää kätensä ympärilleni. Taisin punastua aika rajusti. Käännyin ympäri niin, että kasvomme ovat vastakkain. "Ootpa sä sulonen" Olli sanoo minulle. "Säki oot" vastaan hänelle ja tungen naamani hänen rintaansa. "Toivottavasti sul oli vaa tämmönen yhen päivän kuume" Olli sanoo minulle. "Mä toivon samaa" vastasin hänelle.

"Aletaanko nukkuu?" Kysyin Ollilta. "Aletaan vaa" hän vastasi. Olli nousi ylös ja laittoi kaikki valot pois. "Öitä rölli" hän sanoi minulle. Naurahdin vähän. "Öitä kivi" sanoin hänelle. "Kivi?" "Joo no mitäs kutsuit mua rölliks" vastasin Ollille. "Nonni öitä" hän sanoi vielä kerran ja asetti suukon hiuksieni sekaan. "Öitä" kuiskasin hiljaa.

______________________________________

527 sanaa. Kattokaa kuka ei oo kuollu. Katotaa löytyykö motivaatiota kirjottaa lähiaikoina lisää vai teenkö uuden katoamis tempun. Ja älkää ihmetelkö jos on kirjotusvirheitä tein tän puolunes. No ei mulla muuta, öitä kivet.

Tarpeeksi rakkauttaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon