Aleksi
Heräsin siihen kuinka kuolin kuumuuteen. Tunsin käden vyötäröni ympärillä. Tiesin sen olevan Ollin. Käännyin ympäri katsomaan tätä kaunista poikaa. Hän näytti aivan täydelliseltä nukkuessaan. Aloin räplätä hänen hiuksiaan kunnes hän heräsi. "Mitä teet" tuo kysyi minulta vielä unisena. "Leikin sun hiuksilla" vastasin hänelle. Hän avasi heti silmänsä ja hymyili minulle. "Ei ihme et halusit mun jatkaa sillon sun hiuksien räpläystä. Tää tuntuu taivaalliselta" Olli sanoi minulle. Hymähdin vähän vastaukseksi.
"Voitko kattoo paljo kello on?" Kysyin Ollilta. "Juu. Se on kolme" "eli joku viis tuntii nukuttii" sanoin hänelle. "Iha kivan kauan nukuttii" Olli sanoi naurahtaen. Makasimme vieläkin sängyllä, mutta tällä kertaa pääni lepäsi Ollin rinnalla samalla kun katselin puhelintani. "Pojat sano et ne tykkäs susta" Olli sanoi minulle yhtäkkiä. "Oikeestikko!" Sanoin samalla kun suljin puhelimeni. "Ihan oikeesti" Olli vastasi minulle. "Jess!" Sanoi ja kiersin käteni Ollin vartalon ympäri. "Mähän sanoin et ne tykkäis susta" Olli sanoi minulle iloisesti. "Niin sanoit" Vastasin hänelle.
Olemme tunteneet Ollin kanssa vasta päivän ja tuntuu jo siltä, että olisimme tunteneet toisemme koko elämämme. Olemme puhuneetkin jo tästä. "Mis sun vanhemmat muute on?" Kysyin Ollilta. "Jossain työ reissul. Ne on poissa kai viel jonku kaks kuukautta" tuo sanoi minulle. "KAKS KUUKAUTTA!! Mun äiti ei ees anna mun olla päivää yksin kotona" sanoin Ollille. "Nii no mun äitii tai iskää ei hirveesti kiinnosta mitä teen tai miten mul menee" Olli vastasi minulle. "Eks sul oo tylsää tääl yksi?" Kysyin häneltä. "No kieltämättä aika tylsää" tuo vastasi minulle. "Okei. No sentää nykyää sul on mut ja mul on niin tylsä elämä et sä voit aina kysyy mut tänne" sanoin tuolle brunetelle. "Onneks tutustuin suhu" Olli sanoi minulle.
Kuulin kuinka puhelimeni soi. Päätin katsoa kuka se oli ja se olikin äitini.
Puhelu
Äiti: missä oot
Minä: Ollilla kui kysyt
Äiti: ootko lintsannut tänään koulusta kun on vilmaan tullut merkintöjä?
Minä: olin nukkunu kaks tuntii yöllä nii en pystyny keskittyy kouluu nii tultii Ollille nukkuu
Äiti: mä arvasin että se Olli on huonoa vaikutusta sulle. Heti lintsasitki kun sä tutustuit siihen. Jos et oo puolessa tunnissa kotona saat viikon kotiarestia!
Äiti lopetti puhelun
Kiva äitini just huusi mulle puhelimessa ja nyt mun täytyy lähtee kotiinki Ollilta. "Kuka soitti?" Olli kysyi. "Mun kusipää äiti. Se sano et mun täytyy tulla puolentunnin sisällä kotiin tai saan kotiarestii" "miks sun täytyy lähtee kotii" "se sai tietää et lintsasin" "tosi kiva" Olli vastaa hieman turhaan tuneesti minulle. "Mut mä voin kyl heittää sut, jos siis haluut" Olli sanoo minulle. "Haluun mä, mut meijän täytyy sit lähtee nyt" "juu no lähetää sit"
"Tuun hakee sut taas aamul. Monen aamu sul on?" "Ysin" "puol ysiltä täällä siis" Olli sanoi minulle ja lähti. Kävelin hitaita askelia kohti kotini ovea. En halunnut kohdata sitä huutoa mikä minua odottaisi sisällä.
"Juuri hyvään aikaan tulit" äitini sanoi. "Okei" vastasin hänelle. "Nyt me sitten vähän jutellaan mitä tehdään tälle Olli asialle" hän sanoi. "Mitä keskusteltavaa meillä siitä on. Se on mun kaveri eikä liity mitenkään siihen, että lintsasin" " Kuule sinä et ennen ole lintsaillut kunnes tapasit tämän Ollin ja aloit oikein kovaksi pojaksi. Ajattele nyt vähän toinen päivä lukuvuotta ja sä lintsasit nyt jo. Eikö sitä Ollin äitiä kiinnosta tämmönen ollenkaan?" "Ollin vanhemmat on työ matkoilla ja ne antaa Ollin olla yksin kotona. Ja siitä puheen ollen miks mä en koskaan saa olla yksin kotona?" Kysyin äidiltäni hieman ääntä nostaen. "Minä vaan huolehdin sinusta. Sä olet vasta 14 vuotias" "kai sä ymmärrät että en oo mikään vauva! Kai sä tajuut et jos mä lintsaan ekan kerran kaheksaan vuoteen se ei oo mikään iso juttu. Jotkut lintsaa joka päivä" "Niin esimerkiksi Olli!" "SE EI OO NIIN PAHA MITÄ LUULET!" Huusin äidilleni. En tykkää jos jostakin luullaan jotain mitä hän ei oikeasti ole. Ryntäsin omaan huoneeseeni ja paiskoin oven kiinni. Helvetin äiti. Miks se on tollanen kusipää. Se olettaa heti jos mä lintsaan et se on Ollin syy. Päätin laitta Ollille viestiä
Olli
Minä: kiva, äiti luulee et lintsasin sen takii et aloin hengaa sun kaa
Olli: mitäs helvettiä?
Minä: se on kuulemma sun äidin kaveri ja se on kertonu sille miten sä poltat ja ryyppäät. Nyt se sit luulee et oot iha hirvee gangsteri
Olli: ei helvetti. Mä kerran vedin kännit ja oon polttanu muutaman kerran tupakkaa ja nyt se sit vaikuttaa mun elämää jatkuvasti
Minä: niih no en nyt ees välittäis jos polttaisit joka päivä ja vetäisit kännit joka viikonloppu. Oisin mä silti sun kaveri. No mut mä meen ny moikka
Olli: moikka<3
Olipa kiva jutella Ollille. HETKINEN. Oliko toi sydän minkä Olli laitto mulle! Ei oo totta. Se oli vaa varmaa joku kaveri sydän juttu mitä se tekee kaikille. No ihan sama.
Koitan taas kerran mennä nukkumaan, mutta uni ei vaan tule, koska Olli kummittelee ajatuksissani. Ehkä mietin vain jotain muuta. Kyllä se uni sieltä vielä joskus tulee.
Oikeassa olin. Nukahdin viiden minuutin jälkeen tuosta ajatuksesta.
______________________________________
804 sanaa. En oo hirvee tyytyväinen tästä osasta mutta menkööt.
ESTÁS LEYENDO
Tarpeeksi rakkautta
FanficAleksi on 8 luokalla kun taas muut pojat ovat 9 luokalla. Aleksi on aina luullut olevansa hetero kunnes hän tapaa häntä vuoden vanhemman pojan. Tarina on täysin päästä keksitty eli mikään ei perustu tositapahtumiin. Tarinassa puhutaan viiltelystä ja...