اقتباس

3.7K 133 20
                                    

فتحت عيونها بتعب شديد واعياء وهي لا تتذكر ما حدث معها :اااه دماغي بتوجعني اووي كدا ليه و...

صمتت بصدمه عندما تذكرت ما حدث معها ذلك الاحمق....اختطفها حسنا اين هي من الأساس لا تعرف وكيف فعل ذلك فهي التي يهتز العالم أجمع لها يركعون لنظرة منها ولجمالها وايضا لرعبهم منها لا يستطيعون حتي تخيل أشكالهم وهم يتحدوها وهو يختطفها !!!أحقا هل هو يمزح ام ماذا تقسم أنها ستفصل عنقه عن جسده يوما ما لا محال نزلت من على السرير وخرجت من الغرفه سريعا ونزلت الطابق السفلي .

وجدته يجلس وهو يمسك كتاب يقرأه بإندماج شديد حتي أنه لم يشعر بها وهي دخلت بأعصارها وهي تهتف بأسمه:سيف سييييف انت يابني انت ايه اللي عملته دا انت مجنون متعرفش انا ممكن اعمل ايه فيك ولا نا ورايا مين ومش هيسكتوا على عملته دا انا ممكن اقتلك في لحظه ومش هاخد ربع ساعه سجن وكمان د.....
هتف بهدوء شديد وبرأه استطاع اصطناعتها لكن نظرة الخبث بعينه رأتها بوضوح:جعان.

هتفت بصدمه من هدوئه ذلك:نعم.
هتف بها ونظرة مثبت عليها بهدوء:جعاان عايز اكل.

هتفت بغضب لم تستطيع السيطرة عليه:طب ما تطفح....حد حايشك ...نا مسكاك اوووي يعني.
ترك الكتاب من يدة ووضعه على المنضده بجانبه ووقف أمامها مباشرتا ووضع يدة على وجهها نزلت الي رقبتها وهو يقول بهدوء شديد:كدا ينفع واحدة تقول لجوزها نا تطفح ...يله نا عارف انك متربتيش وحنان ملحقتش تربيكي...ونا هكمل تربيتك بطريقتي.

اشتعلت عيونها بغضب فلم يتجرأ أحد للان وأن حتي ينظر لعينها والان ماذا ايسخر منها :انت ازااي.....
قال بهدوئه الشديد وهو مازال يضع يده على منطقه معينه برقبتها هي تعلم ماذا سيحدث لها أن ضغط على هذا المكان :هنا بالظبط لو ضغطت ضغطه شديدة شويه هتقعي ميته وساعتها الاكل اللي طلبته دا هنوزعه رحمه ونور عليكي يا زوجتي العزيزة هااا هتنفذي اللي قولت عليه ولا اعمل اللي في دماغي بس صدقيني وقتها هربيكي قبل ما اموتك .

هزت رأسها بأنها موافقه على ما طلبه وهي حتي لا تسطيع فعل الا ذلك.

أشار سيف لغرفه ما:دا المطبخ اتفضلي يله.
توجهت الي المطبخ وهي تتوعد له بأشد انواع العذاب الذي لن يتحمله طويلا فهي اسم علي مسمي فهي لم تأخذ لقبها من الفراغ بل اخذت لقبها من الجحيم ليكون  مثلها تماما.

تحيه بقا للبطل البرنس سيف الجارحي برافو عليك يابني والله😂😂🤦.

اقتباس أهه عشان متقولوش حرماكم من حاجه وعشان التفاعل اللطيف بتاعكوا رأيكم في سيف واللي عمله في بطلتنا اللي لسه هنتعرف علي همجيتها وعصبيتها قريب

عوده من الجحيمحيث تعيش القصص. اكتشف الآن