تقف أمامه لا تعرف ماذا يجب أن تقول فسرها قد كشف الان كانت تتوقع أن يكرهها تتوقع بأن يقتلها ليس فقط أن يتركها أما هو يقف ينظر لها بغضب جحيمي لا يعير دموعها التي اغرقت وجهها اي اهتمام بالمرة كما بالسابق فقط عند حزنها يقلب الدنيا اقتربت منه ببكاء حاد من يراها يقسم أنها تحتضر .
حنان ببكاء:يا احمد ارجوك اسمعني غلطت اه بس ارجوك اسمعني بس والله هقولك كل حاجه بس اهدي بس والنبي متسبنيش.
احمد بغضب جحيمي وألم :مسبكيش ما انتي سبتيني هااا ايه اللي اتغير انتي اللي اتغيرتس لأنك غبيه وطول عمرك كنتي وتفضلي غبيه وملكيش لازمه .
حنان ببكاء أشد وخوف من فكرة أن يتركها:اهدي بس ونا هحكيلك والله كان غصب عني نا لو كنت اقدر كنت اعطتهم روحي بس كان غصب عني نا كنت بفكر في مئه حاجه وقتها ازاى ارحعلك وازاي اخد حقي وازاي.....
احمد:اخرسي يا حنان اخرسي مش عايز اسمع صوتك ولا نفسك انتي السبب ايه لدرجه دي شيفاني اني ضعيف ومش هقدر احميكي شيفاني اني عيل صغير كنتي ارجعي انتي اصلا مكنش ينفع تمشي هربتي وخلتيني في نص المنطقه زي العيل الصغير كنت بموت كل لحظه وانتي كنتي بتعملي ايه أما رجعتي سكت واتحملت تغيرك وقولت عادي الفلوس بتغير ولازم تتأقلم على الوضع الجديد دا بس ايه لدرجه دي اتعميتي لدرجه دي بقا قلبك جاحد.
حنان:لا وهو انا قلبي هيبقي جامد على دا لا يا احمد والله نا اتوجعت اوووي اوووي نا كنت بفكر ازاي ابقي مرتاحه واري.....
أبعدها احمد بقوة حتي ارتطمت بالحائط واقترب امسك فكها بقسوة وغضب:لانك انانيه يا حنان طول عمرك مش بتفكري غير في نفسك وكل حاجه تبقي بتاعتك وبس وانانيتك وصلتك لهنا نا مش هقدر اعيش والانسانه اللي كانت السبب في اذيت الكل حتي ضناها تبقي وشها في وشي نا بكرهك يا حنان بكرهك وبكرة اليوم اليوم اللي حبيتك فيه .
حنان ببكاء:متسبنيش انا اسفه والنبي خلاص.
احمد بقسوة اكبر وغضب:انتي طالق يا حنان .
ابتعد عنها وهو يرمقها بقرف وكأنه اقترب من حثاله أو حيه قد تلدغه وذهب بغضبه أما هي سقطت على الأرض وهي تناديه بقوة وهي تصرخ بإنهيار.باااس تفتكروا ايه اللي وصل حنان وأحمد للحاله دي رأيكممممم يهمني💃💃💃💃
أنت تقرأ
عوده من الجحيم
Misterio / Suspensoماذا يحدث عندما تكون البطله هي صاحبه المال والجاه والقسوة ماذا يحدث عندما تكون هي من تريد الانتقام ماذا يحدث عندما تقع في العشق ليتحول الي هوس ماذا يحدث عندما تعشق رجل في متوسط الحاله الماديه وتريد أن يحبها وهل ستحقق انتقامها هي واختها ام لا وهل للق...