Liebster Award

5K 97 13
                                    

Zostałam nominowana przez @idiot_by_idols i to pytania od Niej :) Jeszcze raz dziękuję za nominację  :)


1. Jak masz na imię?

Weronika

2. Ile masz lat?

Rocznikowo 15

3.Jak zaczęła się Twoja przygoda z Wattpadem?

Na początku pisałam, potem zaczęłam pisać.

4. Jak długo już piszesz?

Nie mam pojęcia, około 9~8 miesięcy? Nie wiem.

5. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?

Nigdy o tym nie myślałam, ale raczej nie. Chyba, że przydarzy mi się jakaś okazja to czemu by nie spróbować?

6. Jaki typ proferujesz? (na wattpadzie)

Wszystkie

7. Jakie są Twoje zainteresowania/hobby.

Fotografia. Kocham robić zdjęcia.

8. Kim jest dla Ciebie czytelnik?

Osoba, która daje motywacje do pisania dalej i przede wszystkim ktoś dzięki któremu wiem, że robię to (nawet) dobrze.

9. Jest jakieś powiedzenie/zwrot z dzieciństwa, którego używasz do tej pory?

"Ja tego nie zrobiłam! To on/ona!" Bardzo często używam w szkole. Najczęściej na lekcjach (xD) Mam taką kochaną klasę, że tam każdy na każdego zwala winę, a tak serio to uwielbiam moją klasę. Spędzamy ze sobą dużo czasu po za lekcjami xD Lol, ale nie o tym jest pytanie.

10.Jest ktoś na Wattpad kogo podziwiasz?

Wszystkie osoby podziwiam, które piszą. Ale najbardziej to @lucasxh3h3 i @Gabiolka

11. Czy jest coś co zwraca Twoją szczególną uwagę/przeszkadza Ci w ff?

Zwracam uwagę na to czy ktoś pisze z dużej litery Ci?Twój/Twoja itp (chociaż sama o tym nieraz zapominam) I nieraz zwracam uwagę na przecinki, ale to mi nie przeszkadza.

Przeszkadza mi to jak "akcja" w ff jest zagmatwana.

Nikogo nie nominuję :) No chyba, że ktoś nie dostał jeszcze nominacji, a pisze ff! To wtedy jesteś notowana/nominowany! I pytania te same co ja xD

Przepraszam, że to nie rozdział. Rozdział pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu :( Miłego Dnia xx

My Lost Princess // Styles ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz