Capitolul 21

373 28 6
                                    

Doamne ce penibil ma simt acum! Ce a fost in capul meu sa i zic asta? Par ca una din admiratoarele lui disperate dupa el...

-Ryan du te dracu la treburile tale! spun scotand capul din patura iar el incepu sa rada

-Voi lucra pana tarziu.Sper sa nu ti fie dor de mine. chicoti el ridicandu se si plecand in baie

In clipa aceea am fugit jos in bucatarie si mi am luat o cutie de inghetata ramanand insa in pijamale si m am intors in dormitor dand drumul la Tv.
Wow! Hai sa vedem Gossip girl! Si asa era singurul pe care nu l mai vazusem de cand sunt in casa asta.

Oh vere ce sexy e Chuck!

In timp ce mancam inghetata deparca m ar fi fugarit o gasca de mucosi de la gradinita de la baie iese Ryan purtand doar o pereche de pantaloni.
S a pus fix in fata Tv.ului meu!

-Ryan ce frumos esti! Acum dispari din fata mea! Si nu te apropia de inghetata mea ca nu ti dau si te zgarii!

S a dat spre uimirea mea si a inceput sa caute in dulap camasa pe care s o poarte azi.

-De ce te uiti la serialul ala? rase el

-Pentru ca Chuck e incredibil de sexy! raspund cu un raset malefic la final

-Ai grija sa nu racesti de la inghetata aia...mananca mai incet iubire ca nu ti o fura nimeni. zicea in timp ce si incheia nasturii camasii

-Pleaca odata la treaba ta.

-Ce rea esti.

-Mersi ma bucur sa aud asta.

*Dupa 4 ore*

Am renuntat intr un final sa ma mai uit la serial si m am schimbat de pijamale.Cand m am dus la geam am vazut ca afara ploua...fantastic...dar ploaia nu ma va opri sa fac ce vreau eu azi.Alice zicea ca vrea sa iasa in oras si eu o insotesc.
Nu stiu ce se intampla cu mine..dar de la un timp simt cum puterile mele slabesc...nici vraji nu am mai facut foarte mult timp...

****

-Alice unde mergem? zic in timp ce inchideam usa masinii

-Ok..defapt nu iesim in oras.Trebuie sa facem altceva...

-Altceva?

-Mergem la biblioteca.

-Doamne! Asta e "altceva"-ul?

-Asteapta si vei vedea.

In aproape o ora ajunsesem la o biblioteca atat de veche incat cred ca tot ce se afla in ea inclusiv bibliotecara era fosila de mult.
Am coborat din masina si am pasit spre intrare.Am deschis usa si aceasta a scartait intr un hal si am crezut ca se va desmembra in cealalta secunda.

-Alice ce dracia naibii cautam aici?

-Vino.Urmeaza ma.

Am trecut pe langa biroul bibliotecarei care era o femeie batrana si cu ochelari prafuiti.
Alice s a dus langa un raft si miscand o carte acesta s a deschis si a aparut un tunel cu scari ce coborau in jos.

-Wow! spun abtinandu ma sa nu mi dau o palma

Coboram uitandu ma pe peretii de piatra a tunelului pe carr erau plasate torte si lumanari exact ca in filmele acelea cu paranormal si alte prostii.Terminandu se scarile Alice mi a facut semn sa o urmez din nou.Era o camera imensa plina cu carti si lumanari si foarte multa magie...puteam simti ca era un loc intr adevar magic acesta.

I don't Remember to Forget you...(Volumul I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum