-A fost cat pe ce.... sopti Mary dupa ce vampirii trecura
-Sa continuam.Trebuie sa ajungem cumva la balcon pentru a patrunde in casa.Sursele mele stiu ca prizonierii ii tin la subsol.
-Si cum...ajung tocmai acolo Ryan?
-O vraja.
-Nuuu! De la un timp vrajile nu mi prea mai ies.
-Fa o vraja
-Nu
-Haide! Trebuie doar sa te concentrezi si totul va fi bine.
-Pfff...Serios...nu pot.Nu pot..sa...ma concentrez incat sa mi iasa..Daca vampirii vor simti ceva?
-Dulceata,orice vampir care se va mai atinge de tine din clipa asta il voi scoate si din gaura de sarpe.
-Ryan! Uite o usa deschisa! E sansa noastra!
-Haide!
Dupa ce intrara Mary cauta cu privirea o usa sau niste trepte care sa duca la subsol..era complicat deoarece trebuia sa treaca nevazuta.Si chiar acum ii veni ideea perfecta:Invizibilitatea!
Exersase aceasta vraja si acum ii iesea perfect.Intr o secunda era nevazuta si putea s o caute pe Alice linistita fara sa fie vazuta de vampiri.
"Unde esti Alice?Unde?" se intreba Mary dezamagita
Din perspectiva lui Mary
Doamne subsolul asta e cat tot Las Vegas ul!Cum s o gasesc pe Alice in atatea camere? Oh si Ryan e afara si trebuie sa l chem cumva la mine....sa ma ajute pentru ca nu ma descurc....dar cum sa fac asta?
Legatura! Da! Asa cum am avut o si inainte! Cum o activez? Adica...daca inca suntem legati mintal? Merita sa incerc."Aaa...Ryan? Ma auzi?"
Nimic...poate ca....
"De ce te pot auzi in mintea mea?"
"Oh cerule ce bine ca raspunzi! Am nevoie de ajutorul tau! Vino aici imediat! Sper sa ma gasesti in labirintul asta idiot.."
"Ma voi lua dupa mirosul tau."
Dupa aproximativ 10minute Ryan aparu pe holul acela sinistru oe care ma aflam si eu.
-Ce rapid ai fost.
-Ca intotdeauna. zambi el
-Nu dau de Alice...sunt atatea camere...unde o tin?
-Nu stiu...e imposibil sa dam de ea printre atatea camere in care ar putea fi.
-Ryan?
-Da.
-A ce miros eu?
-Trandafiri.
-Serios?
-Asa ai mirosit dintotdeauna.Exceptand cand am intrat in camera atunci si miroseai a parfumul meu. chicoti el
-Stai ce? Dar dar euuu...dar.....nu m am dat intentionat!
-Asta nu pot sti sigur.
-De ce vorbim despre asta? S o gasim pe Alice!
-Tu ai inceput.
***
Trecusera 30 de minute de cand cautam amandoi pe acolo si nu dadusem de ea.Se auzira sunete de pasi si am fost nevoiti sa incercam sa ne ascundem dar aparu Dylan.
CITEȘTI
I don't Remember to Forget you...(Volumul I)
FantasiSa fii vanator de monstrii este mostenirea ta,data din generatie in generatie dar daca esti mai mult de atat?