-Oh haidee,o intrebare mai simpla de atat nu iti puteam pune.Cat de dificil poate fi sa raspunzi?
-Ryan daca ai terminat,poti pleca?
-Nu iubire,se termina cand spun eu.Acum,raspunde.
-Ce ti se pare asa anormal in toata chestia asta?
-O vanatoare de monstrii,care planuieste cum sa ma ucida se culca cu mine,apoi face figuri si nu vrea sa recunoasca adevarul,iar pe deasupra si virgina,sau cel putin,era.
-Gata Einstein? Ti-ai zis oful?
-Nu-mi place sa pierd vremea degeaba,mai ales cand discut cu o incapatanata.
-Si ce propui? Sa sar in acest moment in bratele tale?
-Nu m-as supara. raspunde ranjind pervers
-Nici eu nu m-as supara daca te-ai cara de aici!
-Sa stii ca si eu m-am plictisit... ofteaza descurajat ridicandu-se si pasind spre usa
-Cat de respingator poti fi! striga in urma lui
-Aseara nu mai eram respingator,nu? spuse chiar inainte sa iasa
Atunci si ea apuca o perna si o arunca spre el cu toata puterea.
-Ai face bine sa-mi aduci alte haine ca altfel voi face haine din blana ta de lup cretin!
Dupa o ora...
In sufragerie era Eva care-si astepta furioasa fratele.
-Nici sa nu indraznesti sa fugi Ryan! spune cand il simti in apropiere
-Despre ce voiai sa vorbim? intreaba plictisit trantindu-se pe canapea
-Cat timp ai de gand s-o mai tii aici Ryan? Este o vanatoare pentru numele Lui Dumnezeu!
-Asa si?
-Si? Cum adica si? Ryan tu nu esti constient ? Te joci cu focul!
-Eva poti sa incetezi cu moralele astea pe care mi le tinea mama la 5 ani? O sa plece cand vreau eu,si mai ales daca vreau.
-Daca nu te-as cunoaste as spune ca te-ai indragostit.
-Cat de amuzanta esti azi. chicoteste amuzat
-Te rog,pot vorbi cu Emily,o facem sa uite tot si o lasi sa plece.
-Nu. spune scurt
-Ryan, este doar un alt capriciu al tau! Va lua sfarsit in cele din urma.Revinoti naibii!
-Renunta la asta. a zis plictisit ridicandu-se
-Ryan ai 25 de ani pentru numele Lui Dumnezeu! Nu te mai comporta ca un copil!
-Iar tu ai 27 Eva! ii raspunde cu acelasi ton iesit din sarite ca al ei.Nu incerca sa-mi tii lectii de buna purtare! Nici tu si nici eu,nu suntem usi de biserica!
CITEȘTI
I don't Remember to Forget you...(Volumul I)
FantasySa fii vanator de monstrii este mostenirea ta,data din generatie in generatie dar daca esti mai mult de atat?