A doua zi deja incepusem asa zisul antrenament.Nu stiu daca se poate numi asa din moment ce stau in cea mai prafuita biblioteca din cate am intalnit vreodata.
-Aminteste-mi.Ce cautam aici? o intreb pe Emily luand loc pe un scaun
-Inainte sa facem practica trebuie sa inveti cate ceva despre vrajitoare,banuiesc ca nu ai invatat asta la scoala de vanatori.
-Nu am fost la o scoala de vanatori genial-o.
-Atunci chiar n-ai de unde sti.Ce-ar fi sa te interesezi putin despre vrajitoare inainte sa devii in totalitate una?
-Din cate am auzit majoritatea vrajitoarelor au fost niste tarfe.
-Hei!
"Hei!"
-Asa am auzit! N-am insinuat nimic. zic ridicand mainile in semn de aparare
-In fine.te las sa citesti.Revin in cateva minute.
-Da pleaca si lasa-ma sa mor printre miile astea de carti. spun dupa ce iese
"Hai taci si citeste,poate ti se va parea interesant."
***
-Deci? Cum a fost?
-Esti plecata de 3 ore.Pe unde umblii?
-Am avut ceva de rezolvat.
-Mai aveam putin si mancam cartile astea! Ia-le sa nu le mai vad!
-Hai afara.
-Magnific! Ma scoti afara acum! Oricum nu am mai iesit de cateva luni bune!
-Atunci ce mai astepti?
***
-Priveste-ma cu atentie. spuse facandu-mi semn spre o sticla cu apa pe care o pusese la picioarele ei
-Ti-e sete? Daca da,da-mi si mie!
-Nu-i de baut!
-E cu otrava? E pentru Ryan?
-Te rog taci si fii atenta.
Inchise ochii ramanand nemiscata,acum ce fac eu? O privesc ca pe o nebuna sau o tratez ca pe una? Okay...
Dintr-odata din acea sticla a iesit un balon de apa care a inceput sa pluteasca pe deasupra noastra intr-un final spargandu-se.
-WOW! Vreau si eu vreau si eu!
-In regula.Concentreaza-te.Incearca sa te gandesti ca va functiona.Sau pur si simplu gandeste-te la ceva care te face sa te simti in largul tau.
-Atat? Nicio vraja mega complicata?
-Esti abia la prima etapa.Nu uita,concentrare absoluta.
Am inchis ochii inspirand adanc si incercand din rasputeri sa ma concentrez.
-Deci? Am reusit? o intreb fara sa-mi deschid ochii
"Deschide ochii aia! Ca deaia ii ai!"
Cand am deschis ochii sticla nu mai era la picioarele mele ci deasupra capului meu iar Emily privea clipind repetat.
-Oh Doamne! soptesc nestiind cum am facut asta
-Mai bine o dai jos pana nu.......
CITEȘTI
I don't Remember to Forget you...(Volumul I)
FantasíaSa fii vanator de monstrii este mostenirea ta,data din generatie in generatie dar daca esti mai mult de atat?